Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. březen 2008, 14:10:52 Předmět: PT PuzzleChase |
|
|
Pod hlavičkou našeho "týmu" Hravá želvička (Playful Turtle) jsme vydali další hříčku pro PC a PocketPC, PT PuzzleChase. Jedná se o klasickou puzzle skládačku různých fotek s volitelnou obtížností a akčním prvkem v podobě honění želvy slimákem
Alenka Varkočková už na Plné hry napsala první českou recenzi, takže si ušetřím námahu a s dalším popisem hry vás odkážu tam http://plnehry.idnes.cz/logicke/puzzle-chase.html
Technicky hru opět tvoří jediné exe, které má v resourcech nacpané veškerou grafiku a zvuky, a které jde spustit jak na PC Windows tak na PocketPC PDA zařízeních (podmínkou je v obou případech nainstalovaný/zabudovaný .NET (Compact) Framework 1.0), grafika je připravena jak pro landscape QVGA (320x240) tak pro VGA (640x480) rozlišení. Na PC se pouští samozřejmě VGA, ale parametrem u exe "qvga" jde vnutit i rozlišení menší.
PC verze hry je bez omezení a freeware, PocketPC verze je trial.
Povinné screenshoty:
Download na webu PlayfulTurtle.com: http://playfulturtle.com _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 1. březen 2008, 18:34:19 Předmět: |
|
|
Je to bezvadný!
Pár puzzlů jsem si dal. Chvíli mi trvalo, než sem pochopil, naco je tam ten teploměr, ale pak sem si všim bonusů na zpomalování šneka. Krásný prvek :)
Dvě drobné výtky: Je těžký zapamatovat si odkud začít (v obyč puzzle jsou rožky, ale tady nejdou poznat). Ale pak si člověk zvykne a při startu obrázku si prohlídne kde by mohl začít. Umím si představit, že můj pětiletý brácha, kterýmu to chci ukázat, s tímhle bude mít trochu potíž. Ale nevím jak je to na Easy mód, hrál sem normal.
Druhá věc: Připadá mi trochu netransparentní, kdy se šnek zrychluje.
...ale jinak se mi to líbí moc _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 1. březen 2008, 19:01:47 Předmět: |
|
|
skusil som celkom dobre len na easy je to moc lahke a normal som nezvladal  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. březen 2008, 19:24:00 Předmět: |
|
|
]semo[: Díky, tak velkou pochvalu jsme ani nečekali Můj (skoro) tříletý syn právě v easy módu rád tahá stylusem po obrazovce ty 4 tiles a občas se i trefí, akorát teda budu brzo kupovat novou fólii na displej (nebo celý displej, když do toho tříská )
Slimák se pohybuje konstantní rychlostí (nebo by aspoň měl), pro každou obtížnost je ten timing trochu jiný. Když se odpočítává nový level tak se vzdálenost nemění, když složíš správně obrázek, tak se naopak zvětší (v easy jen o trochu, v normal víc), stejně se vzdálenost zvětší když použiješ bonus. Graficky je to vidět tak, že slimák stojí na té ubíhající zemi a želva přitom popoběhne dvakrát rychleji (je to trochu nesmyslné, ale aby byla zachovaná středová symetrie )
DeepMind: Když jsme poprvé s DesperadoXem viděli obtížnost Normal a ještě na QVGA obrazovce, tak jsme si řekli, že jsme asi přestřelili, ale když člověk překoná počáteční šok, tak zjistí, že se to skládat dá a je to ta správná výzva. Jo takový Hard a ještě na QVGA obrazovce, to je naprostá utopie  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 1. březen 2008, 20:29:27 Předmět: |
|
|
dobre dobre, dostal jsem se na poprve do 5. kola na normal .... ale hlavne jsem chtel poukazat na jednu vec. Ta zelva ma zlomene nohy? Jinak si nedovedu predstavit, ze by mohla byt pomalejsi nez hlemyzd  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. březen 2008, 20:37:54 Předmět: |
|
|
Želva flámovala, takže sotva plete nohama. A ten slimák je nas*aný, nebo spíš nadržený , takže maká co mu noha stačí _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 1. březen 2008, 22:15:00 Předmět: |
|
|
Pěkný, chytlavý.
Když želva křičí "help", tak neslyším kontrolní zvuky, zda pokládám dobře nebo špatně, kterými se jinak celou hru řídím |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. březen 2008, 22:26:27 Předmět: |
|
|
franz: Jj, protože na zvuky kvůli kompatibilitě mezi PC/PPC používám PlaySound z WinApi, a bez sw mixeru nemám šanci pustit víc zvuků najednou. Takže zvuky mají svoje priority a hraje vždy ten s nejvyšší. Je to dost nepříjemná věc a pokud by někdo věděl o nějakém rozumném soundmixeru/knihovně, který by šel využít na obou platformách najednou, tak bych to dost uvítal. I když stejně časem asi přejdeme na vývoj čistě pro PPC a nějaké nativní knihovny. Ale třeba podpora .NET v Symbian telefonech o které nedávno psal Augi by mohla být taky docela zajímavá, mít jednu hru na více platformách najednou... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 1. březen 2008, 22:31:36 Předmět: |
|
|
2Wenny Sky: povodne sa to malo volat 'Slug attack!' , dej sa odohraval na inej planete a slimak mal ostre zuby a tvaril sa pekne nasrato. Ked mi Mem ozrejmil cielovu skupinu hracov, slimak sa zacal usmievat a vyzera ze s tou korytnacku si chce len zaspasovat....takze povodne planovana krv a brutalny masaker korytnacky sa nekonal. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 2. březen 2008, 19:47:59 Předmět: |
|
|
Tak sem to dal zahrát bráchovi (5 let). Moc se mu to líbilo a pak už mu to šlo, řídil se ale hlavně zvukama. Jen pořád nemohl dosáhnout těch bonsů, i když jednou se to přeci povedlo :) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|