.[ ČeskéHry.cz ].
Animace

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 28. únor 2008, 19:03:54    Předmět: Animace Odpovědět s citátem

Zdravím,
řeším problém s animováním objektů v DirectX. Rozhoduji se mezi kosterní a čistě morphovaci animaci, která sice zabírá více paměti, ale zase běží rychleji. To, že neovládá úplně ideálně rotaci, mohu obejít násobením matice rotovaného objektu.

Hlavní problém vidím v měnění obsahu vertex bufferů... do bufferu bych musel tak či tak zapisovat několikrát za snímek. DirectX sice nabízí D3D_USAGE_DYNAMIC, ale to mi přijde poněkud krkolomné. Existuje tedy jiné řešení, než vertex shadery? Rád bych totiž, aby aplikace běžela hardwarově i na starších počítačích bez shaderů.

Předem díky za rady Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 28. únor 2008, 19:16:26    Předmět: Odpovědět s citátem

A proc nechces pouzit vertex shadery? Vzdyt tuto technologii maji uz i karty z roku 2001, coz je 7 let. Starsi PC uz ma hodne male az mizive procento lidi, kteri si spousti 3D hry.
Nehlede, ze snahou rozjet hru na takovych nevykonych kartach by si hru z dnesniho pohledu stejne vyrobil pro graficke strance vylozene odpudivou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 28. únor 2008, 22:10:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Dneska nemá smysl podporovat nic horšího než shadery 2.0 (i Intel je má). Snažit se podporovat starší platformy je spíš mrhání času.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna