.[ ČeskéHry.cz ].
Prave tlacitko mysi na PDA

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KuboSVK



Založen: 13. 03. 2008
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 23:54:50    Předmět: Prave tlacitko mysi na PDA Odpovědět s citátem

Zdar,
da sa nejako simulovat stlacenie/pohyb so stalcenym PRAVYM tlaciktom na mysi na PDA - ckach, kedze na nich sa pouziva len stylus ???
Potrebujem rotovat objekt na PDA akokeby so stalcenym pravym tlaciktom mysi (samotny pohyb so stylusom potrebujem mat vyhradeny pre inu funckiu programu)
Mozno by to slo cez kombinaciu nejakeho stlaceneho tlacitka na PDA - cku a pohybom stylusu....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ola



Založen: 01. 08. 2007
Příspěvky: 14

PříspěvekZaslal: 26. březen 2008, 06:42:20    Předmět: Odpovědět s citátem

no napada me jedine dat nekam mimo herni plochu (napriklad dolu) dat tlacitko, na kterym bude nakresleno stisknuty pravy .. kdyz na nej hrac potom klikne (+treba bude tahnout) tak to se vyvola reakce pro stisknuti pravyho tlacitka..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 26. březen 2008, 07:27:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak pokud potrebujes mit pohyb s tazenim stylusu pro jinou funkci programu, tak ti skutecne nezbyde nez udelat nejaky prepinac (tlacitko v rohu apod.), anebo vyuzit HW tlacitko
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 26. březen 2008, 08:39:28    Předmět: Odpovědět s citátem

pokud pohyb stylusu s drzenim tlacitka tak bohuzel - pouze prepinac by to resil - pokud ti jde o samotny klik tak je tam neco ve stylu "tap & hold" - kdy se prave tlacitko simuluje dlouhym podrzenim "leveho" - tedy dlouhym podrzenim stylusu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KuboSVK



Založen: 13. 03. 2008
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 27. březen 2008, 00:54:06    Předmět: Odpovědět s citátem

no vyzera to, ze mi nic ine nezostava len nejake to tlacikto ako prepinac

inak mal by som este jeden dotaz: neviem preco ale udalost OnMouseMove() sa chova nejako divne v .NET 2.0. Ide o to, ze ked hybem so stlacenym stylusom po obrazovke, zaroven menim aj smer zdroja svetla podla toho pohybu. V okamihu ked zastavim ale stale drzim stylus "stlaceny" (nezdvihnem ho) sa neustale generuje udalost OnMouseMove() a sposobuje mi to blikavanie svetla v scene. Preco sa stale generuje ta udalost ked stylusom nehybem(i ked ho mam stlaceny) ???
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KuboSVK



Založen: 13. 03. 2008
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 27. březen 2008, 01:01:49    Předmět: Odpovědět s citátem

tak uz som na to prisiel, moj posledny prispevok neberte vazne, bola to moja chyba Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KuboSVK



Založen: 13. 03. 2008
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 31. březen 2008, 02:47:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechcem zbytocne zakladat dalsi topic - ide opat o PDA development ...
Nemate niekto skusenosti ako ziskat CPU load a Memory Load (nieco ako v spravcovi uloh vo windows) prave beziaceho procesu v .Net Compact Framework ???
Hladal som cez google a v API ale nikde nic ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> .NET Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna