Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KuboSVK
Založen: 13. 03. 2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: 25. březen 2008, 23:54:50 Předmět: Prave tlacitko mysi na PDA |
|
|
Zdar,
da sa nejako simulovat stlacenie/pohyb so stalcenym PRAVYM tlaciktom na mysi na PDA - ckach, kedze na nich sa pouziva len stylus ???
Potrebujem rotovat objekt na PDA akokeby so stalcenym pravym tlaciktom mysi (samotny pohyb so stylusom potrebujem mat vyhradeny pre inu funckiu programu)
Mozno by to slo cez kombinaciu nejakeho stlaceneho tlacitka na PDA - cku a pohybom stylusu.... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ola
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 26. březen 2008, 06:42:20 Předmět: |
|
|
no napada me jedine dat nekam mimo herni plochu (napriklad dolu) dat tlacitko, na kterym bude nakresleno stisknuty pravy .. kdyz na nej hrac potom klikne (+treba bude tahnout) tak to se vyvola reakce pro stisknuti pravyho tlacitka.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 26. březen 2008, 07:27:36 Předmět: |
|
|
Tak pokud potrebujes mit pohyb s tazenim stylusu pro jinou funkci programu, tak ti skutecne nezbyde nez udelat nejaky prepinac (tlacitko v rohu apod.), anebo vyuzit HW tlacitko _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 26. březen 2008, 08:39:28 Předmět: |
|
|
pokud pohyb stylusu s drzenim tlacitka tak bohuzel - pouze prepinac by to resil - pokud ti jde o samotny klik tak je tam neco ve stylu "tap & hold" - kdy se prave tlacitko simuluje dlouhym podrzenim "leveho" - tedy dlouhym podrzenim stylusu |
|
Návrat nahoru |
|
|
KuboSVK
Založen: 13. 03. 2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: 27. březen 2008, 00:54:06 Předmět: |
|
|
no vyzera to, ze mi nic ine nezostava len nejake to tlacikto ako prepinac
inak mal by som este jeden dotaz: neviem preco ale udalost OnMouseMove() sa chova nejako divne v .NET 2.0. Ide o to, ze ked hybem so stlacenym stylusom po obrazovke, zaroven menim aj smer zdroja svetla podla toho pohybu. V okamihu ked zastavim ale stale drzim stylus "stlaceny" (nezdvihnem ho) sa neustale generuje udalost OnMouseMove() a sposobuje mi to blikavanie svetla v scene. Preco sa stale generuje ta udalost ked stylusom nehybem(i ked ho mam stlaceny) ??? |
|
Návrat nahoru |
|
|
KuboSVK
Založen: 13. 03. 2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: 27. březen 2008, 01:01:49 Předmět: |
|
|
tak uz som na to prisiel, moj posledny prispevok neberte vazne, bola to moja chyba |
|
Návrat nahoru |
|
|
KuboSVK
Založen: 13. 03. 2008 Příspěvky: 40
|
Zaslal: 31. březen 2008, 02:47:54 Předmět: |
|
|
Nechcem zbytocne zakladat dalsi topic - ide opat o PDA development ...
Nemate niekto skusenosti ako ziskat CPU load a Memory Load (nieco ako v spravcovi uloh vo windows) prave beziaceho procesu v .Net Compact Framework ???
Hladal som cez google a v API ale nikde nic ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|