.[ ČeskéHry.cz ].
Problem s multitexturingom v OpenGL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
filip23a



Založen: 18. 03. 2008
Příspěvky: 2
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 19. březen 2008, 00:16:52    Předmět: Problem s multitexturingom v OpenGL Odpovědět s citátem

Caute.

Mam jeden dotaz. Pouzivam multitexturing spolu so shadrami v jednej skusobnej aplikacii(jedna sa o shadow mapping). Ak texturu pripojim do texturovacej jednotky 0 (t.j. nastavim cez glUniform1iARB na 0 a po glActiveTextureARB(GL_TEXTURE0_ARB) pribindujem ), je vsetko ok. Akonahle ju pripojim napr. do jednotky 1, nefunguje dobre. (ano, jedna sa o shadow mapu a v tomto pripade nevykresli ziadny tien) Nepouzivaju sa tam vertex arrays. Neviem si to vysvetlit, preco je to tak. Mozem ju umiesnit aj niekde na web.
Diky predom za ohlasy.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 19. březen 2008, 01:50:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Viz: http://nehe.gamedev.net/data/articles/article.asp?article=21

Dole je poznámka o tom, jak správně používat textury s GLSL.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
filip23a



Založen: 18. 03. 2008
Příspěvky: 2
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: 19. březen 2008, 10:19:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
Viz: http://nehe.gamedev.net/data/articles/article.asp?article=21

Dole je poznámka o tom, jak správně používat textury s GLSL.


Diky, ale v tom nebol problem. Uz som to vyriesil, som zabudol totiz, ze pre kazdu texturovaciu jednotku je vzdy jedna texturovacia matica a tu som v shadri pouzival.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna