.[ ČeskéHry.cz ].
DeathFall

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tails



Založen: 24. 03. 2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: 24. březen 2008, 16:16:11    Předmět: DeathFall Odpovědět s citátem



Tak konečně je to tady, DeathFall vyšel. Ale je opravdu dokončený?

Ukončený vývoj
DeathFall Credits napsal:
S velkou lítostí Vám musím oznámit, že DeathFall není dokončený. Respektive, dokončený tak jak bychom chtěli. Chybí například kompletní dabing, více misí, vychytání některých much a další nápady, které byly původně plánovány.

Bohužel, když se setkáte s neochotou lidí pracovat, vedoucí téměř k rozpadu týmu (Nifflheim je při psaní těchto řádků opravdu na pokraji rozpadnutí), těžko takovouto hru dokončíte.

Přesto Vám nabízíme aspoň to, co již je hotovo a doufáme, že Vás to bude bavit alepoň z poloviny tak dobře, jako měla finální, opravdu dokončená hra.


Poznámka: Podrobnější a aktuálnější info o stavu týmu najdete níže.

O čem to je?
DeathFall je topdown 2D střílečka, ve které se na vás hrnou spousty zmutovaných brouků, kteří by si vás velice rádi zařadili do svého jídelníčku.

Vy máte za úkol přežít a získat co největší skóre, které se pak zapíše do online tabulky hráčů (budete-li chtít).
Nemusíte se bát podvodů, hra obsahuje několik ochranných mechanizmů proti cheatování, například změně hodnoty skóre.

Hru zpestřuje několik misí, které budete v průběhu hry dostávat.
Bohužel, zde se projevuje jeden z důsledků předčasného ukončení vývoje. Misí je málo a ty které tam jsou, nejsou 100% vyladěné. Nicméně hrát se to snad dá.

Ve hře naleznete také několik zbraní, bonusů a 4 bossy.
Bossů původně mělo být také více, bohužel, v Nifflheimu nezbyl jediný 3D grafik, který by byl schopen vytvořit obrázky nových bossů (a čekoholiv jiného), tudíž zde naleznete bossy jen 4.

Screenshoty
Abyste měli aspoň nějakou představu, jak ten DeathFall vůbec vypadá, připravil jsem tu pro vás následující dva screenshoty:






Kde to stáhnu?
Připravil jsem pro vás celkem 3 odkazy na stažení. Dva jsou přímo samotná hra, třetí je takový bonus - soundtrack s skladbami z DeathFallu přímo upravenými k poslouchání.

Samotnou hru si můžete stáhnout ve dvou kvalitách. Nikoliv však kvalitách hry, ale hudby a intra.

Pro ty s pomalejším připojením, je určen následující link.
Ve hře jsou skladby s 48 kbps přenosovou rychlostí a velice nekvalitním intrem.

Stáhnout nízkou kvalitu (19,1 MB)

Pro ty, kteří mají rychlé připojení (to snad většina), výrazně doporučuji stáhnout sice mnohem objemnější, ale také kvalitnější verzi hry, co se hudby a intra týče.
Hudba v této verzi má 192 kbps přenosovou rychlost a intro je také v decentní kvalitě.

Stáhnout vysokou kvalitu (51,7 MB)

A nakonec slibovaný bonus - soundtrack ke hře. V případě, že se vám skladby z DeathFallu líbí, neváhejte se zařazením jeho skladeb do své hudební sbírky. Zvukaře DeathFallu (záměrně neříkám Nifflheim Softwork, protože ten je na pokraji rozpadu), Ondřeje "Wolfyho" Pultara to jistě potěší.
Skladby jsou samozřejmě ve výborné 192 kbps přenosové rychlosti.

Stáhnout soundtrack (32,8 MB)


Proč vývoj skončil?

Určitě se ptáte, proč vývoj DeathFallu skončil a DeathFall nebyl dodělán. Vezměme si to hezky popřádku...

1)Z minihry megahra
Kdysi dávno (cca v říjnu 2006, už si to nepamatuju), mě dnes již bývalý člen Nifflheim Softworks, grafik Trillix, kontaktoval s nápadem na malou hříčku.
Hráč měl být v malé aréně a měl co nejdéle přežít.

Mělo se jednat o minihru, vytvořenou za pár týdnů. A tak jsem začal tvořit.

Jenže pak nastala první chyba. Z malé minihry, se rázem stala větší, přicházely nápady a nové věci. Z týdnů najednou byly měsíce a na kód minihry, se začaly nabalovat, tehdy ještě nerozpoznatelný balast.

Pokud totiž tvoříte větší hru, je třeba tomu přizpůsobit kód hned od začátku. Jenže počáteční kód DeathFallu byla minihra, na kterou se začaly nabalovat další fce a tím se kód znepřehledňoval.

Čím více a více nových funkcí, tím obtížnější bylo přídávání dalších. Kód se znepřehledňoval, komplikoval a nároky na hardware rostly.

Kód DeathFallu jednoduše nebyl od začátku koncipován na hru takových rozměrů. Z počátku to ještě bylo přehledné, ale pak to začalo být čím dál složitější a složitější a taky náročnější.

Několikrát jsem kód pročistil a optimalizoval co nejvíc to šlo, ale když kód není navrhnut pro hru větších rozměrů hned od začátku, moc se s tím dělat nedá...

2)Neochota pracovat

Ač byl Nifflheim kdysi velký tým se spoustou talnetovaných členů, vývoj šel pomalu.
Ne že by bylo hodně práce, ale nikomu se nechtělo pracovat, respektive většině grafiků.

Jediný kdo na DeathFallu neustále pracoval, jsem byl víceméně já. Pak se z grafiků nejvíc projevil Pixer, který vytvořil většinu grafiky (i taky ne nějak zvlášť rychle).

Díky tomu jsem neustále na něco čekal. Naprogramované jsem měl něco víceméně hned, ale pořád jsem čekal a čekal na grafiku, až se ji uráčí někdo konečně udělat a já budu moci dále pracovat. A projekt tak stál a stál. Nikdo nebyl schopen vytvořit tlačítka do menu ani za dva měsíce. A vydání se odkládalo a odkládalo.

Nakonec jsem to málo grafiky co v DF je po necelých dvou letech z grafiků nějak vytřískal.

3)Rozpad týmu

Bohužel, poslední dobou už ani není z koho tu grafiku "třískat". Hodně členů z týmu odešlo či bylo vyhozeno.

Kdysi se v Nifflheim ještě pracovalo víceméně normálně.
Nicméně pak šéf Gonta, udělal nějaké ústupky v pravidlech týmu. Pracovní morálka šla od desíti k pěti.

Poté se musel bohužel z týmu na nějako dobu odebrat a když se vrátil, pracovní morálka byla na bodu mrazu. Nikdo nic nědělal, věčně neměl čas. Tu měl brigádu přes prázniny, tu školu přes školní rok.
Tým se rozpadal. Jen pár členů (včetně mě) se snažilo situaci zachránit. Marně. Nyní je tým na pokraji rozpadu, práce na DeathFallu stojí.

Já sám nyní po vydání DeathFallu (nebo to co se dokázalo z něj udělat, než pracovní tempo zamrzlo na absolutní nule.), z Nifflheim Softworks odcházím.
Nevím co bude s Nifflheimem dále, jestli se nadobro rozpadne, ale Gonta s ním má nějaké plány - udělat z něch tým s jinými členy a na trochu jiném principu.
Dokonce už prý má sestavený nový tým, s celou novou sestavou členů a starý tým tím zaníká.

Já se nyní vydávám vlastní cestou a po pár drobných úprávách vypouštím DeathFall tak, jak zůstal po totálním zamrznutí práce v Nifflheim Softworks.

DeathFall sice není úplně dokončený, nicméně je (doufám) hratelný, i když asi ne tak dobře jak měl původně být.

Nicméně doufám, že Vás aspoň trochu zabaví a že jej i přes to, že není takový, jaký bychom chtěli aby byl, oceníte.

Já sám s DeathFallem moc spokojený nejsem, ale přinesl mi spoustu věcí. Hodně jsem se naučil o vývoji her, ochraných prvcích proti cheatování, šifrování a dalších programátorských věcech.

Snad vám hráčům, přinese aspoň malé chvíle zábavy a nebo ještě lépe, že vás pohltí soutěživým duchem a vy budete ustavičně bojovat o první příčky v online tabulkách.

Ať tak či onak,

Příjmenou zábavu vám přeje
-Tomáš "Tails" Mariančík, vedoucí projektu
-a starý tým Nifflheim softworks (tedy aspoň to, co z něj zbylo Smile )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 24. březen 2008, 19:29:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen škoda, že to občas padá.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
devillante



Založen: 14. 08. 2007
Příspěvky: 164

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 13:51:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Hrozně mě bavila tuším Phobia 3. Tohle je komplikovanější, zajímavější, zábavnější. Jen ten tutorial je hrůznej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 14:05:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to smůla, ale pokud máš chuť tvořit, tak se nenech odradit. Udělej něco s grafikou typu asteroids, ale se skvělou hratelností a on už se nějaký grafik najde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tails



Založen: 24. 03. 2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 16:21:12    Předmět: Odpovědět s citátem

frca: mno právě něco takového mám přesně v plánu Very Happy
chuť tvořit mám víc než velkou, bohužel, ve starém Nifflheimu ji ztratilo hodně lidí a tak to tak dopadlo a Nifflheim se proto rozpadl.
I když Gonta (šéf Nifflheimu) již má novou sestavu členů (lidi se kterými se osobně zná) a tak bude Nifflheim dál existovat, ale společné s tím původním bude mít opravdu asi jen jméno. Smile

Eosie: Necheatuje tady někdo? Very Happy Já jen, že jsem tam implementoval fci, že při pokusu o cheatování vyvolá hra umělý pád.
Ale jako je možné že to samo od sebe padá. Ten kód je opravdu hrozný, protože jak jsem psal, původně to tak "velká" hra ani neměla být a kód tomu taky neodpovídal.
No co, chybama se člověk učí Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 19:00:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Tails napsal:
Eosie: Necheatuje tady někdo? Very Happy Já jen, že jsem tam implementoval fci, že při pokusu o cheatování vyvolá hra umělý pád.

Kua tos mel rict hned, to je vyzva Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tails



Založen: 24. 03. 2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 19:04:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem: njn, schválně kdo to hackne jako první, dostane... bonbon Laughing ............. možná.... Very Happy
Každopádně, jsem zvědav jak ta moje ochrana (kterou jsem psal poprvé v životě Laughing ) obstojí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 21:24:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak zaprvé, nečítuju. Smile

Chyby, na které jsem narazil:
- Pád během hraní, tu první normální mapu v lese jsem hrál n-krát, ale dokončil jsem ji asi n/2-krát, protože to během hry padalo.
- Občas se to jenom zaseklo a musel jsem aplikaci ručně sejmout.
- Stalo se mi, že se mi rozjebalo ovládání tak, že jsem se mohl pohybovat jen v jednom směru a když jsem zmáčknul jinou klávesu, tak jsem se zastavil a rozpohyboval se v tom druhém směru, pohyb byl hrozně pomalý.
- Občas se zaseknu v okraji mapy, takže mě vše, co je v okolí, dorazí.
- Občas se zaseknu v některé překážce (hlavně když po mě jde nějaký boss, co na dotek dává instant kill).

Opravdu není snadné tu hru normálně dohrát. Smile
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tails



Založen: 24. 03. 2008
Příspěvky: 5
Bydliště: Kopřivnice

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 21:40:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno bohužel no, dost chyb je i známo a mělo být i opraveno, bohužel se starý Nifflheim rozpadl a dopadlo to jak dopadlo.

Jinak ale s tím, že by to tak často padalo jsem se ještě nesetkal. Na jaké konfiguraci/OS to padá?

PS: To o cheatovaní jsem myslel spíše jako takový vtip Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger MSN Messenger
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 25. březen 2008, 21:59:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Core2 Duo T5600, ATI Mobility Radeon X1700 (8.3 driver), chipset Mobile Intel 940/945 komp., WinXP
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 26. březen 2008, 03:43:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Další bug: V poslední mapě jsem dostával úkol se sbíráním beden pořád dokola už od začátku. Jakmile jsem ho dostal, už se ke mně začal přibližovat další. Takhle jsem bral úkol každých 5s asi, až ta mapa byla těch beden úplně plná a já byl v bezpečí, protože brouci na mě nemohli. Potom se hra zasekla (asi kvůli přebednování). Škoda, mohl jsem zpět dobýt 1. místo ve skóre.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Danoss



Založen: 17. 11. 2011
Příspěvky: 20

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2011, 10:24:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Doufám že mě bude bavit jelikož si ji hodlám zahrát.
_________________
Nějaké půjčky
Levné a kavalitní Parfémy.
Nejlepší Cestovní pojištění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raiper34



Založen: 28. 06. 2010
Příspěvky: 65
Bydliště: Horúce Peklo

PříspěvekZaslal: 17. listopad 2011, 10:30:00    Předmět: re Odpovědět s citátem

Keďže si vytiahol 3 roky staré vlákno tak asi máš niečo dôležité k tomuto aj povedať ..... -,-
_________________
Web mladého herného vývojára:
http://www.raiper34.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna