Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. březen 2008, 14:16:59 Předmět: Prilis velkej projekt |
|
|
Nevite nahodou, jak se ma pracovat s projektama ve Visual Studiu, kdyz uz sou tak velky ze se kompilujou treba i pul minuty? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 28. březen 2008, 14:35:23 Předmět: |
|
|
Možná by pomohlo rozdělit to na assemblies, potom by se při změně měla přeložit jen příslušná assembly. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 28. březen 2008, 14:56:44 Předmět: |
|
|
no nevim - ale tomu rikas velkej projekt - ja mam projekty ktery se kompilujou i 10 minut komplet.
ale jinak jsou 2 zakladni veci
1) rozdelit do nekolika solution - jadro, ... - a mit otevrenou jenom prislusnou solution - pokud pracuju na jadre nepotrebuju mit k dispozici otevrenych dalsich 20 projektu hry
2) v ramci solution pokud je porad moc velka rozdelit na assemblies - tak pri zmene v projektu dojde ke kompilaci jen urcite casti - tedy jen jedne assembly - ostatni jsi nemenil |
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. březen 2008, 15:46:11 Předmět: |
|
|
No ja si pod "velkym projektem" predstavuju casy od pul hodiny vys. Ale stejne hlavnim zroutem casu jsou projekty v C++. Ty v C# se proti nim kompiluji pohadkove rychle.
Jinak s VS mam dobre zkusenosti, velke projekty celkem zvlada. Pro urychleni pomuze dobre rozdeleni, jak pise rezna. Momentalne nepotrebne projekty se daji odloadovat (Unload Project) _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. březen 2008, 15:57:56 Předmět: |
|
|
No tak to je dost subjektivni co je velky. Pro me je velky, kdyz se v tom zacinam ztracet;) jo a ty assemlies rozdelim teda jak? |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 28. březen 2008, 16:00:42 Předmět: |
|
|
Fundin napsal: |
No tak to je dost subjektivni co je velky. Pro me je velky, kdyz se v tom zacinam ztracet;) jo a ty assemlies rozdelim teda jak? |
jednoduse
pridej si tam nekolik projektu - co projekt to je assembly a vzajemne si projekty nareferencuj - pozor na kruhove reference - to neni dobre |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 28. březen 2008, 16:08:43 Předmět: |
|
|
tak moc diky:) |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 28. březen 2008, 16:55:17 Předmět: |
|
|
MD napsal: |
No ja si pod "velkym projektem" predstavuju casy od pul hodiny vys. Ale stejne hlavnim zroutem casu jsou projekty v C++. Ty v C# se proti nim kompiluji pohadkove rychle. |
jsme v sekci .NET - ja mluvil o .NET projektech ktere se kompiluji 10 minut
nikoliv o C++ |
|
Návrat nahoru |
|
|
Al
Založen: 23. 10. 2007 Příspěvky: 196
|
Zaslal: 31. březen 2008, 20:52:59 Předmět: |
|
|
Jako taky jsem dělal na projektu, kterej se kompiloval přes 30 minut, ale to neznamená, že 10 minut je málo. Chtěl bych ten .NET 10minutovej vidět, není toto téma jen nějaká aprílová provokace?
Pomůže rozdělit na víc projektů (jak někteří jinými slovy radili). Typ projektu "Class Library". |
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. duben 2008, 08:04:57 Předmět: |
|
|
jj, .NET 10 minut je fakt hodne. Ja bych ho teda videt nechtel! (a sorry za spam)
Nastesti vsechny ty dlouhe casy se tykaji rebuid all - a to neni treba delat vzdy. _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
|