Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frostwyrm333
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 3. říjen 2007, 20:46:03 Předmět: C++ kompilátory |
|
|
Existuje okrem MVS ešte nejaké iný použiteľný IDE ?
Napríklad Code::Blocks ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 3. říjen 2007, 20:55:21 Předmět: |
|
|
ptas se na kompilery (podle topicu) a vlakno je o IDE coz je tezkej rozdil
ale jinak na win platforme lze uzit kompilery MSVC (6.0, 7.0, 7.1, 8.0, 9.0), gcc a MingW (coz je upraveny gcc)
MingW byva vetsinou k dispozici s Code::Blocks a Dev-C++
jinak lze vyvijet v cemkoliv - treba Eclipse
jde pak uz jenom o to udelat makefile a kompilovat
a navic ke Code::Blocks i Dev-C++ lze pripojit MSVC kompiler a to dokonce zadarmo - kompiler (Standard verze) byva ke stazeni z MS stranek
takze nakonec se ptam - zajimaji te kompilery nebo IDE?
Naposledy upravil rezna dne 3. říjen 2007, 21:26:34, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frostwyrm333
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 3. říjen 2007, 21:12:51 Předmět: |
|
|
sorry, myslel som ide. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 4. říjen 2007, 04:52:18 Předmět: |
|
|
tak mozes skusit Code::Blocks alebo MS Visual 2005. CB sice nema tolko ficur ako VS ale je svizne. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tringi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 4. říjen 2007, 07:25:00 Předmět: |
|
|
Co se týče Dev-C++, tak původní projekt už nepokračuje (minimálně už hodně dlouho nevyšla žádná nová verze), nicméně existuje wxDev-C++ jako součást projektu wxWidgets (http://sourceforge.net/projects/wxdsgn/) kde jsou vychytané některé bugy apod. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 6. říjen 2007, 01:03:35 Předmět: |
|
|
V nijakom pripade nemozem Dev-C++ odsudit ako tucna! Kazdopadne, tiez odporucam Code::Blocks (napr. jeden nightly buildov).
Bude ti kompilovat so snad akymkolvek kompilatorom. Vie kopec veci. Mne staci a napr. visual studia (2005) sa dotykat nebudem, az kym explicitne nebudem musiet... V Code::Blocks som nemal problem rozbehat Qt a wxWidgets a dalsie veci, takze mi prislo uplne super.
Ja odporucam Code::Blocks na Windows a na linuxe neviem, ale malo by to behat aj tam... KDevelop je tiez fajn. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
josh
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 74
|
Zaslal: 6. říjen 2007, 10:19:55 Předmět: |
|
|
tezko se hleda konkurent pro msvs, je to pro vyvoj v c/c++ a windows neco jako word pro "psani" dokumentu.
kazdopadne me se osvedcil krom msvs jen emacs. z ostatnich me bylo bud nevolno, nebo spatne. a to jsem pracoval se vsim co tu je zmineno vyse krom code::blocks _________________ Tak Karle, kolik? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 6. říjen 2007, 10:42:03 Předmět: |
|
|
Přesně tak, MSVC 2005 je někde úplně jinde než Dev-C++ nebo KDevelop. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 6. říjen 2007, 11:04:02 Předmět: |
|
|
Pokud má být podmínkou, že je to IDE free, tak bych taky volil Visual Studio, resp. jeho Express verzi... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 6. říjen 2007, 11:14:46 Předmět: |
|
|
josh, quiark - to je pravda ze MSVC je zcela nekde jinde - na druhou stranu, herni vyvojari resp. cely herni vyvoj mi dost casto prijde zcela nenarocny na IDE, protoze treba MSVC je nabusene vecmi ktere herni vyvojar nepouzije (ruzne COM, DCOM, .NET apod. wizardy, pripravene na velke distribuovane projekty apod.)
proto si myslim se tu na foru najde dost lidi co ho nemaji radi - delaji totiz mensi hry (zadne AAA) a tak muze byt mala rychla (MSVC je krapet pomalejsi) alternitva prizniva |
|
Návrat nahoru |
|
 |
josh
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 74
|
Zaslal: 6. říjen 2007, 11:45:30 Předmět: |
|
|
rezna napsal: |
...na druhou stranu... |
na treti stranu ja mit v garazi bavoraka a trabanta, tak radsi jezdim bavorakem :o) _________________ Tak Karle, kolik? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 6. říjen 2007, 11:53:11 Předmět: |
|
|
No ale i když člověk nepoužívá tyhle "zbytečné" věci, tak VS je prostě kvalitní nástroj a taky debugger. Mě osobně po zkušenosti s VS DevC++ silně neuspokojilo. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 22. listopad 2007, 10:53:48 Předmět: |
|
|
pripojuju se k emacs (viz josh). Pro vyvoj v c++ vyuzivam msys a mingw (v technology preview nedavno vyslo g++ 4.2) a jako debugger gdb. Namisto Makefile doporucuju scons. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lemik
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 138
|
Zaslal: 22. listopad 2007, 15:14:22 Předmět: |
|
|
A pokud se můžu zeptat, jaké IDE, které by mělo dobrý systém kontextové nápovědy( IntelliSense ve VS, CodeComplete v Code::Blocks, tedy nějaké kromě těchto dvou ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
survik1
Založen: 22. 08. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 22. listopad 2007, 15:47:58 Předmět: |
|
|
Musím se přidat na stranu VS. Dev-C++ (i WxDev-C++) se mi ukázaly jako nedostačující nástroje po tom, co jsem přešel na VS. Kromě oblíbených pádů se mi na VS zalíbila i samotná syntaxe. Na Dev(u) vidím výhodu v linkování knihoven, které je o něco jednoduší. Avšak když pracuju pod VS, nemám takovou "volnost", takže nemůžu psát stylem ala konzole v API programu.
Jsem poslední dva týdny mimo, tak zkuste při nejhorším číst mezi slovy, dál už to raději ani nerozebírám. Jen malá poznámka na závěr, v Linuxu jsem nedělal a proto neznám jeho nástroje.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|