.[ ČeskéHry.cz ].
Literatura: Programovatelna pipeline - jak to funguje? Proc?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 09:10:53    Předmět: Literatura: Programovatelna pipeline - jak to funguje? Proc? Odpovědět s citátem

Davam tento dotaz, abych se tu nemusel ptat na zacatecnicke veci.

Kdyz jsem o vikendu hledal zdroje, tak neni problem najit popis syntaxe a priklady (kdyz vim ceho)
Problem je, ze nikdo nevysvetluje ty myslenky za tim: Jak to funguje? Proc se to dela takhle? Ceho se vyvarovat? Co je rychle, co pomale?

Takze chci clanky (ucebnici), ktere spis popisuji technologii, jeji schopnosti, vyhody, nevyhody, nez popis syntaxe v konkretnim API (to si najdu v MSDN)

Diky.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 09:38:14    Předmět: Odpovědět s citátem

[url=http://msdn.microsoft.com/cs-cz/library/bb219838(en-us,VS.85).aspx]Programming Guide for Direct3D 9[/url] - doporučuju projet podrobně hlavně sekci "Getting Started" - je tam prakticky vše, co člověk potřebuje vědět.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 10:24:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Koukam, ze zase MSDN, tam je snad vsechno Wink I'm lovin' it
(Tuhle sekci jsem jeste neprozkoumal, protoze jsem si cetl o XNA, ale sekci o HLSL jsem uz procital, tam to ale moc dobre vysvetlene neni)
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 10:59:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Právě se radši koukni na ty sekce, který jsem Ti psal. Já se z nich kdysi dávno naučil většinu z 3D grafiky, co dnes znám (a to bohatě předčilo požadavky potřebné k napsání čistě grafické diplomky). Je to vlastně taková pěkná učebnice 3D grafiky Smile Pro pohodlnější čtení doporučuju ale stáhnout DX SDK a číst si to z hlp souboru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 13:54:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Co je rychlé a co pomalé najdeš spíš jen v paperech od výrobců, konkrétně:
NVIDIA GPU Programming Guide - http://developer.nvidia.com/object/gpu_programming_guide.html
ATI Radeon HD 2000 programming guide - http://ati.amd.com/developer/SDK/AMD_SDK_Samples_May2007/Documentations/ATI_Radeon_HD_2000_programming_guide.pdf
Radeon X1x00 Programming Guide (March 2006) - http://ati.amd.com/developer/SDK/AMD_SDK_Samples_May2007/Documentations/Radeon_X1x00_Programming_Guide.pdf
Performance Optimization Techniques for ATI Graphics Hardware with DirectX 9.0 (starší pro SM2.0) - http://ati.amd.com/developer/dx9/ATI-DX9_Optimization.pdf
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Khaj



Založen: 16. 01. 2008
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 18:37:02    Předmět: Luxus Odpovědět s citátem

Luxusni obrazek DirectX 9 pipleine, doufam ze se ti bude libit.

http://www.xmission.com/~legalize/book/preview/poster/pipeline-9.0.png
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 19:09:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Obrázek se líbí, bohužel nezachycuje, jak to funguje ve skutečnosti. Wink Třeba depth-stencil test za určitých podmínek je hned pod viewport mapping, scissor test taky.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna