Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. duben 2008, 09:10:53 Předmět: Literatura: Programovatelna pipeline - jak to funguje? Proc? |
|
|
Davam tento dotaz, abych se tu nemusel ptat na zacatecnicke veci.
Kdyz jsem o vikendu hledal zdroje, tak neni problem najit popis syntaxe a priklady (kdyz vim ceho)
Problem je, ze nikdo nevysvetluje ty myslenky za tim: Jak to funguje? Proc se to dela takhle? Ceho se vyvarovat? Co je rychle, co pomale?
Takze chci clanky (ucebnici), ktere spis popisuji technologii, jeji schopnosti, vyhody, nevyhody, nez popis syntaxe v konkretnim API (to si najdu v MSDN)
Diky. _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 29. duben 2008, 09:38:14 Předmět: |
|
|
[url=http://msdn.microsoft.com/cs-cz/library/bb219838(en-us,VS.85).aspx]Programming Guide for Direct3D 9[/url] - doporučuju projet podrobně hlavně sekci "Getting Started" - je tam prakticky vše, co člověk potřebuje vědět. |
|
Návrat nahoru |
|
|
MD
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. duben 2008, 10:24:44 Předmět: |
|
|
Koukam, ze zase MSDN, tam je snad vsechno I'm lovin' it
(Tuhle sekci jsem jeste neprozkoumal, protoze jsem si cetl o XNA, ale sekci o HLSL jsem uz procital, tam to ale moc dobre vysvetlene neni) _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 29. duben 2008, 10:59:42 Předmět: |
|
|
Právě se radši koukni na ty sekce, který jsem Ti psal. Já se z nich kdysi dávno naučil většinu z 3D grafiky, co dnes znám (a to bohatě předčilo požadavky potřebné k napsání čistě grafické diplomky). Je to vlastně taková pěkná učebnice 3D grafiky Pro pohodlnější čtení doporučuju ale stáhnout DX SDK a číst si to z hlp souboru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Khaj
Založen: 16. 01. 2008 Příspěvky: 49
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 29. duben 2008, 19:09:01 Předmět: |
|
|
Obrázek se líbí, bohužel nezachycuje, jak to funguje ve skutečnosti. Třeba depth-stencil test za určitých podmínek je hned pod viewport mapping, scissor test taky. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|