.[ ČeskéHry.cz ].
Visual Studio C# designer + OpenGL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Elijen



Založen: 15. 04. 2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 10:19:01    Předmět: Visual Studio C# designer + OpenGL Odpovědět s citátem

Zdravim,

projíždim NeHe tutoriály a snažím se podle nich udělat zápočtový program do školy (nutno v ?#). Vše zatím fungovalo jak má, než jsem začal používat textury.

Podle zdrojového kódu pro C# Lekce 6 - Textury jsem načetl texturu v InitGLContext() a namapoval v ji na čtverec glDraw(). Překlad a spuštění proběhne v pořádku bez warningů a výjimek ale po přidání kódu pro textury již nejde spustit Form designer - hlásí nesmyslnou chybu ("Parameter is not valid" - viz obrázek).

Když odstraním následující kód designer již jako zázrakem funguje, takže předpokládám, že je chyba někde v následujícím kódu:

kód:
GL.glEnable(GL.GL_TEXTURE_2D);

            Bitmap image = new Bitmap("data/defender.bmp");
            image.RotateFlip(RotateFlipType.RotateNoneFlipY);
            System.Drawing.Imaging.BitmapData bitmapdata;
            Rectangle rect = new Rectangle(0, 0, image.Width, image.Height);

            bitmapdata = image.LockBits(rect, System.Drawing.Imaging.ImageLockMode.ReadOnly,
                System.Drawing.Imaging.PixelFormat.Format24bppRgb);

            GL.glGenTextures(1, textures);
            GL.glBindTexture(GL.GL_TEXTURE_2D, textures[0]);
            GL.glTexImage2D(GL.GL_TEXTURE_2D, 0, (int)GL.GL_RGB8, image.Width, image.Height,
                0, GL.GL_BGR_EXT, GL.GL_UNSIGNED_BYTE, bitmapdata.Scan0);
            GL.glTexParameteri(GL.GL_TEXTURE_2D, GL.GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL.GL_LINEAR);      // Linear Filtering
            GL.glTexParameteri(GL.GL_TEXTURE_2D, GL.GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL.GL_LINEAR);      // Linear Filtering

            image.UnlockBits(bitmapdata);
            image.Dispose();


Prosím poraďte, kde by mohla být chyba a jak to napravit.
Předem díky za jakoukoli pomoc.

S pozdravem
Elijen
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
opice



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 11:27:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky to nechapu, ale mam takovy dojem: ty cpes ten kod do metody InitializeComponents() ?????
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Elijen



Založen: 15. 04. 2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 12:04:24    Předmět: Odpovědět s citátem

opice napsal:
Taky to nechapu, ale mam takovy dojem: ty cpes ten kod do metody InitializeComponents() ?????


Ano, ale přesně stejně je to dělaný v tutorialu Smile
V metodě InitializeComponents() jsem změnil jen cestu k souboru a v glDraw() přemapoval texturu, jinak je můj kód téměř totožný.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 12:24:00    Předmět: Odpovědět s citátem

No a četl jsi ten komentář u metody InitializeComponents? Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Elijen



Založen: 15. 04. 2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 29. duben 2008, 13:27:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:
No a četl jsi ten komentář u metody InitializeComponents? Wink

Omlouvám se, měl jsem na mysli metodu InitGLContext() ne InitializeComponents() :]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna