Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tommy
Založen: 04. 06. 2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. červen 2008, 10:21:45 Předmět: entity ve hre |
|
|
Dobry den. Chtel bych vedet jak se ve hre dela manipulace s objekty (napriklad zmacknuti tlacitka, otevreni dveri atd). To jako podle pozice hrace a daneho objektu se podivam do nejake datove struktury ktera je uchovava a pokud hrac splnil podminky (je ve spravne vzdalenosti od objektu, zmackl spravne tlacitko pro akci) tak provedu akci? dekuji za odpovedi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. červen 2008, 10:39:18 Předmět: |
|
|
Jo presne tak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 4. červen 2008, 16:01:08 Předmět: |
|
|
Jinak myslim neni od veci pouzit (pokud je ten objekt statickej) nejaky BSP/Octree..., aby se nemusely porad kontrolovat vsechny objekty.(Muj nazor, mozna neni spravnej.) |
|
Návrat nahoru |
|
|
tommy
Založen: 04. 06. 2008 Příspěvky: 31 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. červen 2008, 21:54:26 Předmět: |
|
|
no jasny, budu testovat jen to co je nejblize |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 5. červen 2008, 00:19:05 Předmět: |
|
|
jasne, ze nazor, ze je potrebna hierarchicka akceleracna struktura je spravny mas kopec moznosti - kDtree, octree, BVH, BSP... ja osobne som implementoval len octree a bvh (over aabb) a to druhe mi prislo lepsie (na polygonalne data) _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna