.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL VBO

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
am!go



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 14. červen 2008, 12:24:52    Předmět: OpenGL VBO Odpovědět s citátem

Zdravim,
Zacinam s OpenGL a prodral jsem se k VBO, kde jsem narazil na problem.
Pro vytvareni okna pouzivam SDL, takze mam vlozenej header SDL_opengl.h. Kdyz jsem do nej koukal, tam byly potrebny funkce vlozeny, ale musel sem nevim proc nadefinovat GL_GLEXT_PROTOTYPES. Tim jsem se dostal k dalsim errorum typu
kód:
unresolved external symbol _glDeleteBuffers@8

Potrebuju jeste vlozit nejakou knihovnu nebo co?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 14. červen 2008, 12:29:43    Předmět: Odpovědět s citátem

1. treba zohnat glext.h
2. mas asi staru (velmi staru ked nema VBO) opengl32.lib zohnat novsie.

teda aky kompilator mas?
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
am!go



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 14. červen 2008, 12:38:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Pouzivam Visual studio 2008 nejaky novy headery a knihovny pro opengl sem zatim neresil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 14. červen 2008, 12:44:31    Předmět: Odpovědět s citátem

musis ziskat ukazatel na tu funkci
kód:

PFNGLDELETEBUFFERSARBPROC glDeleteBuffersARB = NULL; // globalni promenna

// po inicializaci okna OpenGL zavolat
glDeleteBuffersARB = (PFNGLDELETEBUFFERSARBPROC) SDL_GL_GetProcAddress("glDeleteBuffersARB");
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
am!go



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 14. červen 2008, 13:20:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, diky. Akorat sem chtel zeptat jakej je rozdil mezi funkcema glDeleteBuffersARB a glDeleteBuffers. Nekde sem se docet, ze od verze 1.5 je to bez toho ARB.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 14. červen 2008, 13:26:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Bude to nejak tak, ako hovoris. Skus wrappery GLEW alebo GLEE (ci este ine), tie vyriesia problem, na ktory upozornil weny.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 14. červen 2008, 14:49:45    Předmět: Odpovědět s citátem

am!go napsal:
Super, diky. Akorat sem chtel zeptat jakej je rozdil mezi funkcema glDeleteBuffersARB a glDeleteBuffers. Nekde sem se docet, ze od verze 1.5 je to bez toho ARB.

Když tam není ARB, musíš zjistit přítomnost verze 1.5. Když tam je ARB, musíš zjistit přítomnost té extenze. Doporučuji to používat přes extenzi, je větší pravděpodobnost, že to bude podporováno.
EDIT: unresolved external symbol tam máš proto, že extenze bys neměl takhle loadovat, ale pouze přes funkci wglGetProcAddress nebo něco, co tuhle funkci obaluje (jako ta v SDL).
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna