Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
am!go
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 14. červen 2008, 12:24:52 Předmět: OpenGL VBO |
|
|
Zdravim,
Zacinam s OpenGL a prodral jsem se k VBO, kde jsem narazil na problem.
Pro vytvareni okna pouzivam SDL, takze mam vlozenej header SDL_opengl.h. Kdyz jsem do nej koukal, tam byly potrebny funkce vlozeny, ale musel sem nevim proc nadefinovat GL_GLEXT_PROTOTYPES. Tim jsem se dostal k dalsim errorum typu
kód: |
unresolved external symbol _glDeleteBuffers@8 |
Potrebuju jeste vlozit nejakou knihovnu nebo co? |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 14. červen 2008, 12:29:43 Předmět: |
|
|
1. treba zohnat glext.h
2. mas asi staru (velmi staru ked nema VBO) opengl32.lib zohnat novsie.
teda aky kompilator mas? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
am!go
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 14. červen 2008, 12:38:58 Předmět: |
|
|
Pouzivam Visual studio 2008 nejaky novy headery a knihovny pro opengl sem zatim neresil. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 14. červen 2008, 12:44:31 Předmět: |
|
|
musis ziskat ukazatel na tu funkci
kód: |
PFNGLDELETEBUFFERSARBPROC glDeleteBuffersARB = NULL; // globalni promenna
// po inicializaci okna OpenGL zavolat
glDeleteBuffersARB = (PFNGLDELETEBUFFERSARBPROC) SDL_GL_GetProcAddress("glDeleteBuffersARB"); |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
am!go
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 14. červen 2008, 13:20:30 Předmět: |
|
|
Super, diky. Akorat sem chtel zeptat jakej je rozdil mezi funkcema glDeleteBuffersARB a glDeleteBuffers. Nekde sem se docet, ze od verze 1.5 je to bez toho ARB. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 14. červen 2008, 13:26:48 Předmět: |
|
|
Bude to nejak tak, ako hovoris. Skus wrappery GLEW alebo GLEE (ci este ine), tie vyriesia problem, na ktory upozornil weny. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 14. červen 2008, 14:49:45 Předmět: |
|
|
am!go napsal: |
Super, diky. Akorat sem chtel zeptat jakej je rozdil mezi funkcema glDeleteBuffersARB a glDeleteBuffers. Nekde sem se docet, ze od verze 1.5 je to bez toho ARB. |
Když tam není ARB, musíš zjistit přítomnost verze 1.5. Když tam je ARB, musíš zjistit přítomnost té extenze. Doporučuji to používat přes extenzi, je větší pravděpodobnost, že to bude podporováno.
EDIT: unresolved external symbol tam máš proto, že extenze bys neměl takhle loadovat, ale pouze přes funkci wglGetProcAddress nebo něco, co tuhle funkci obaluje (jako ta v SDL). _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|