Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jaké používáte IDE pro tvorbu shaderů? |
Fx Composer 2.x |
|
12% |
[ 2 ] |
Fx Composer 1.x |
|
0% |
[ 0 ] |
Render Monkey |
|
18% |
[ 3 ] |
Jiné/žádné |
|
68% |
[ 11 ] |
|
Celkem hlasů : 16 |
|
Autor |
Zpráva |
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 30. červen 2008, 17:10:24 Předmět: jaké IDE pro tvorbu shaderů? |
|
|
Jaké používáte IDE pro tvorbu shaderů a co si o nem myslite?
Rovnou zacnu, pouzivam Fx Composer 2, hlavne pro to, ze shadery zatim delam hlavne metdou pokus/omyl a je dobry, ze tady muzu rovnou videt vysledek.Ale rozhodne snim nejsem spokojeny, prijde mi ze je plny bugu.
Napr. dam na objekt jeden shader a kdyz tam chci misto nej dat jiny, uz to nejde apod. Pak mne taky vadi ze nefunguje zkratka Ctrl+S na ulozeni dokumentu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 30. červen 2008, 17:29:25 Předmět: |
|
|
RenderMonkey.
Je to takový pěkný editor a dá se v tom udělat víc, než se zdá. Sám v tom mám napsáno hromadu efektů, takže nemám smysl přecházet jinam. Přijde mi trochu jednodušší než FX Composer. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 30. červen 2008, 17:33:06 Předmět: |
|
|
No ja shader radeji pisu celej, proto Fx composer, v RM sem nezjistil jestli se tam da psat celej shader, moc sem to nezkoumal. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 30. červen 2008, 17:42:05 Předmět: |
|
|
Myslíš celej efekt ne? To se v RenderMonkey jen kliká. Shader je jenom ta část efektu, která se spuští na gpu. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
MePHyst0
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: SVK/CZK
|
Zaslal: 30. červen 2008, 17:56:16 Předmět: |
|
|
najdu sa tu este pametnici co pouzivaju notepad? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 30. červen 2008, 18:03:37 Předmět: |
|
|
Aha, tak to sorry, fakt sem se nato moc nedival a tak sem jen klik na PixeShader a videl sem v tom kodu jen tu jednu funkci a nevidel sem vstupni matice... tak sem myslel, ze ty jdou pridavat jen tim klikanim. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 30. červen 2008, 18:54:56 Předmět: |
|
|
#MepHyst0 - ano najdou se, ja pouzivam stary dobry notepad. A nestezuju si _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 30. červen 2008, 21:12:22 Předmět: |
|
|
Když už jste u toho notepadu....
Po přesunutí shaderů z RenderMonkey do projektu je edituju už jen v PSPadu. Jsem si do něj dokonce dodělal syntax hightlighter pro CG/HLSL, keywords zobrazuje modře, intrinsic funkce a sémantiky u atributů vertexu (TEXCOORDn) růžově. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 30. červen 2008, 21:14:54 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Po přesunutí shaderů z RenderMonkey do projektu je edituju už jen v PSPadu. |
JJ, to co vypadne z RM po exportu do *.fx je hodne zajimavy, hlavne ty nazvy funkci VS a PS. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 30. červen 2008, 21:22:17 Předmět: |
|
|
Export do .fx právě nepoužívám, mám vlastní (podle mě inteligentnější) způsob popisu efektů. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 1. červenec 2008, 06:49:04 Předmět: |
|
|
Já také používám notepad... a potom je kompiluji přes CG do ASM (taky ručně) _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
backslash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 9 Bydliště: Trnava, Slovensko
|
Zaslal: 1. červenec 2008, 07:54:53 Předmět: |
|
|
pridavam sa k notepadu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 1. červenec 2008, 08:44:15 Předmět: |
|
|
Kdyby mělo jít o rychlou úpravu, tak bych použil asi PSPad. Jinak používám Visual Studio, které mám stejně otevřené, protože v něm píšu projekt, ve kterém ten shader pak použiji Navíc existuje cesta, jak pak ve Visual Studiu shadery přímo debugovat - jednou se mi to podařilo rozjet, ale přínos pro mě osobně nebyl moc velký - radši debuguju tak, že vracím debugovanou hodnotu jako barvu a z té dedukuju problém
EDIT: Teď jsem našel zajímavý odkaz, který by se mohl leckomu hodit: InteliShade - add-in do VS2005 a VS2008, který umí kromě zvýraznění syntaxe také automatické doplňování. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 1. červenec 2008, 14:59:35 Předmět: |
|
|
Nikde sa tam neviem docitat, ci to podporuje len HLSL, Cg ci co to je alebo aj GLSL... _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 1. červenec 2008, 15:12:57 Předmět: |
|
|
Cg Toolkit myslím přidává do Visual Studia zvýrazňování syntaxe pro shadery.
Když máte tolik alternativ, pak nechápu, jak někteří můžete psát v notepadu - tj ten nejubožejší editor. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|