Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Erric

Založen: 06. 02. 2008 Příspěvky: 40 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 07:14:07 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
V MMO je ještě spousta bílých míst, i když mezi RPG už to nebude. |
Ale bude, jen se RPGcka musi zamerit na trochu jiny pristup nez je gamisticky class n level system. Porad jeste neprisly hry zasadne systemem podporujici socialni interakci mezi hraci, pripadne zamereni na pribehovou slozku hry. System dela hru a onlinovky zatim stavi vsechny jen na jednom jedinem principu - zabij a dostanes lepsi nastroje jak zabijet dal. _________________ Game teaches
Portfolio
Střepy snů |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 09:36:18 Předmět: |
|
|
Erric napsal: |
Ale bude, jen se RPGcka musi zamerit na trochu jiny pristup nez je gamisticky class n level system. Porad jeste neprisly hry zasadne systemem podporujici socialni interakci mezi hraci, pripadne zamereni na pribehovou slozku hry. System dela hru a onlinovky zatim stavi vsechny jen na jednom jedinem principu - zabij a dostanes lepsi nastroje jak zabijet dal. |
Z te interakce dedukuju ze by to melo bejt WoWko s poradne propracovanym PvP a obchodnimi + vyrabecimi prvky
OT: No jo, ale co byste rikali na staveni domu?  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 09:36:47 Předmět: |
|
|
Erric napsal: |
Ale bude, jen se RPGcka musi zamerit na trochu jiny pristup nez je gamisticky class n level system. Porad jeste neprisly hry zasadne systemem podporujici socialni interakci mezi hraci, pripadne zamereni na pribehovou slozku hry. System dela hru a onlinovky zatim stavi vsechny jen na jednom jedinem principu - zabij a dostanes lepsi nastroje jak zabijet dal. |
Z te interakce dedukuju ze by to melo bejt WoWko s poradne propracovanym PvP a obchodnimi + vyrabecimi prvky
OT: No jo, ale co byste rikali na staveni domu(v MMORPG)?  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Erric

Založen: 06. 02. 2008 Příspěvky: 40 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 10:13:13 Předmět: |
|
|
if.then napsal: |
Z te interakce dedukuju ze by to melo bejt WoWko s poradne propracovanym PvP a obchodnimi + vyrabecimi prvky |
Myslel jsem spis, ze byt vudce a mit uznani lidi ma nejaky systemovy smysl, ze mit navazano dost pratelstvi nebo zbalit holku ma ve hre vyznam, ze ma postava vyhodu/nevyhodu vuci svemu zivotnimu nepriteli.
Ze ma vyznam nekomu lhat, ze se ve hre odrazi intriky, ze ma smysl zrada lidi kteri ti duveruji.
To je socialni interakce, jakou jsem myslel. Papirova RPGcka uz tohle systemove resit umi
PvP a obchodovani a vyrabeni tu bylo uz pred 10 lety s Ultimou online. _________________ Game teaches
Portfolio
Střepy snů |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 10:52:19 Předmět: |
|
|
Erric> Nemyslím si, že je pro herní vývojáře bůhví jak inteligentní cpát se na přeplněný trh, něco kutit a doufat, že právě to co děláš ty bude nějak výjimečný (90% vývojářů si myslí, že jejich hra je výjimečná a v 90% případů to není pravda).
Daleko lepší je jít na trh, kde není nával, aspoň se pro výdělek nemusíš tak snažit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 15. červenec 2008, 11:09:09 Předmět: |
|
|
Erric> Nestačí ti nějaké MMORPG, kde správci serveru kladou důraz na RP? (viděl jsem to jen u Ultimy) Pokud chceš, aby sociální interakce ve hře fungovala, musí hra nějakým způsobem hráče odměnit za sociální úspěch (jak to zjistí? analýzou chatlogu? no to jsem zvědav), jinak se ti na to hráči vykašlou. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 18. červenec 2008, 16:12:37 Předmět: |
|
|
TUErric:uz vidim nejaky Control Panel, v nem budu mit vybranou osobu a moznosti: -Sbalit -Požádat o ruku -Zmlátit -Políbit
Nějak si moc představuješ MMORPG jako The Sims  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Asan
Založen: 31. 08. 2007 Příspěvky: 22
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 00:13:03 Předmět: |
|
|
Zpátky k tématu (a trochu antiskepticismu):
http://hellgateguru.com/2008/07/flagship-studios-still-in-operations/
Pokud se to někomu nechce číst celé, tak základní tři body:
- Flagship Studios Still in Operations
- the core management and founding team members are still at Flagship
- Flagship Studios owns the rights to all its technology and IP, including Hellgate: London and Mythos. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|