.[ ČeskéHry.cz ].
Podivný ID3DXFont

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Khaj



Založen: 16. 01. 2008
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2008, 20:16:30    Předmět: Podivný ID3DXFont Odpovědět s citátem

Potřeboval bych v DirectX psát text, k čemuž má sloužit ID3DXFont, ale ten bohužel neslouží. Nevíte o nějakých komplikacích které mohou kreslení textu kazit?
Následující kód je z tutoriálu
http://www.drunkenhyena.com/cgi-bin/view_cpp_article.pl?chapter=3;article=17
(a ostatní tutoriály co jsem našel se nijak neliší)

kód:

// na začátku
ID3DXFOnt *Font=NULL;

//...v kreslicí smyčce:
if (!Font)
    HRESULT hr=D3DXCreateFont(Device,     //D3D Device
                     22,               //Font height
                     0,                //Font width
                     FW_NORMAL,        //Font Weight
                     1,                //MipLevels
                     false,            //Italic
                     DEFAULT_CHARSET,  //CharSet
                     OUT_DEFAULT_PRECIS, //OutputPrecision
                     ANTIALIASED_QUALITY, //Quality
                     DEFAULT_PITCH|FF_DONTCARE,//PitchAndFamily
                     "Arial",          //pFacename,
                     &Font);         //ppFont

  //v tomto místě je hr=0, což značí úspěch a Font také není NULL

  char *Txt="POOOOKUUUUSSSS";
  RECT font_rect;

  SetRect(&font_rect,0,0,50,50);
 
  if(SUCCEEDED( Device->BeginScene() ) )
  {
    Font->DrawText(NULL,        //pSprite
                                Txt,  //pString
                                -1,          //Count
                                &font_rect,  //pRect
                                DT_LEFT|DT_NOCLIP,//Format,
                                0xFFFFFFFF); //Color   0xFFFFFFFF
    Device->EndScene();
    //vše proběhne v pohodě ale text se nezobrazí  :(
  }

//... dále pak Present a po skončení programu
Font->Release();


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 08:57:57    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
hr=D3DXCreateFont(Device, //D3D Device
22, //Font height
0, //Font width
FW_NORMAL, //Font Weight
1,


zkousel si tam dat i nejakou sirku toho fontu?
_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Khaj



Založen: 16. 01. 2008
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 09:22:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Vyreseno - mel jsem jenom trochu (hodne) bordel v dllkach,libkach,headerech od clootieho/mrkvosoftu Very Happy

PS. Díky za postřeh, ale šířka fontu nula znamená normalní šířku fontu pro danou výšku Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna