Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Grungy
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 6. září 2008, 14:03:55 Předmět: Re: SDL a rotace |
|
|
tichy napsal: |
kód: |
void rotace (SDL_Surface *srcs,SDL_Surface *dsts,double uhel,double x, double y)
{
double i,j,UHEL,sinuhel,cosuhel,pricX,pricY,pocvyk,sinuheli,cosuheli;
double srcsw,srcsh;
Uint32 Px,Py,*barv,scp4,*pixpoz,pop4;
srcsw=srcs->w;
srcsh=srcs->h;
scp4=dsts->pitch/4;
pop4=srcs->pitch/4;
sinuhel=sin(uhel);
cosuhel=cos(uhel);
pricX=x-(sinuhel*((srcsw/2))-cosuhel*((srcsh/2)));
pricY=y-(cosuhel*((srcsw/2))+sinuhel*((srcsh/2)));
for (i=0;i<srcsw;i+=1)
{
sinuheli=sinuhel*i;
cosuheli=i*cosuhel;
for (j=0;j<srcsh;j+=1)
{
barv=(Uint32 *)srcs->pixels + ((Uint32)j)*pop4 + ((Uint32)i);
Px=(Uint32)(((sinuheli)-(j*cosuhel))+pricX);
Py=(Uint32)(((sinuhel*j)+(cosuheli))+pricY);
pixpoz=((Uint32 *)dsts->pixels +(Py*scp4 + Px));
*pixpoz=*barv;
*(pixpoz+1)=*barv;
}
}
} |
|
Ahojte mohol by mi niekto prosím vás poradiť ako prepíšem túto funkciu tak aby mi zobrazovala 24bitový obrázok na 32bitovom pozadí. Ďakujem _________________ Prvý náznak hlúposti je pocit geniality |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna