Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Jaký užíváte grafický subsystém ve svém aktuálním projektu? |
OpenGL |
|
54% |
[ 19 ] |
DirectX |
|
31% |
[ 11 ] |
WinAPI |
|
2% |
[ 1 ] |
Jiný |
|
11% |
[ 4 ] |
|
Celkem hlasů : 35 |
|
Autor |
Zpráva |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 9. září 2008, 15:04:46 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
No dobre, ty funkce jsou ty same, jen uz to neni jako extenze |
Ne tak docela, někdy tam došlo k vylepšením a některé funkce z core API ani extenzi nemají. Některé extenze se udělali tak, že se z toho core API vyčlenily pro starší verze, viz níže.
pcmaster napsal: |
Eo, este nam zaciatocnikom (vazne) povedz, ako sa mame konkretne riadit specifikaciou GL3, ked mame len napr. len GL1.5 alebo GL2.0 hardware?
Teda v com nam to pomoze pre nase aktualne rozbehnute projekty, ktore chcu byt povedzme do pol roka hotove. Napriklad ja chapem, ze je dobre sa odnaucit pouzivat niektore veci (glBegin..glEnd), pretoze tam uz proste nebudu, ok, to sa da spravit aj v GL1.5, ale co tie extensions, ktore su teraz extension? Nemame predsa GL3 ovladace... |
Pokud je tvůj cíl GL1.5, pak je to celkem jasný. GL3 potřebuje D3D10 hw a drivery budou u AMD až na začátku příštího roku, to je dost dlouhá doba. Nicméně má to smysl pro lidi, co ještě nemají nastartovaný projekt a plánují ho vydat do dvou let. Dobrá věc je, že některé GL3 funkce budou i v GL2.1 jako extenze bez přípony ARB/EXT a to ty, které nevyžadují D3D10 hw a jsou to zajímavé věci, které mohou buď zvýšit výkon nebo snížit paměťové nároky. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. říjen 2008, 12:56:05 Předmět: |
|
|
No, teď jsem už trochu postoupil, ale nějak mi nejde zapnout Alpha Blending
http://nopaste.ceske-hry.cz/126228
Místo průhlednosti je černá _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. říjen 2008, 14:56:59 Předmět: |
|
|
Mozna proto, ze si ten blending nenastavil (glBlendFunc). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 16. říjen 2008, 17:48:54 Předmět: |
|
|
Bože a já se s tim matlal celej večer funguje to výborně, díky...
Až budu mít další "neřešitelný problém", asi to sem napíšu dřív  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|