.[ ČeskéHry.cz ].
Vygenerovaný main() u Code::Blocks + GLFW v rozporu s NeHe
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jaký užíváte grafický subsystém ve svém aktuálním projektu?
OpenGL
54%
 54%  [ 19 ]
DirectX
31%
 31%  [ 11 ]
WinAPI
2%
 2%  [ 1 ]
Jiný
11%
 11%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 35

Autor Zpráva
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 9. září 2008, 15:04:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
No dobre, ty funkce jsou ty same, jen uz to neni jako extenze

Ne tak docela, někdy tam došlo k vylepšením a některé funkce z core API ani extenzi nemají. Některé extenze se udělali tak, že se z toho core API vyčlenily pro starší verze, viz níže.

pcmaster napsal:
Eo, este nam zaciatocnikom (vazne) povedz, ako sa mame konkretne riadit specifikaciou GL3, ked mame len napr. len GL1.5 alebo GL2.0 hardware? Cool Shocked
Teda v com nam to pomoze pre nase aktualne rozbehnute projekty, ktore chcu byt povedzme do pol roka hotove. Napriklad ja chapem, ze je dobre sa odnaucit pouzivat niektore veci (glBegin..glEnd), pretoze tam uz proste nebudu, ok, to sa da spravit aj v GL1.5, ale co tie extensions, ktore su teraz extension? Nemame predsa GL3 ovladace...

Pokud je tvůj cíl GL1.5, pak je to celkem jasný. GL3 potřebuje D3D10 hw a drivery budou u AMD až na začátku příštího roku, to je dost dlouhá doba. Nicméně má to smysl pro lidi, co ještě nemají nastartovaný projekt a plánují ho vydat do dvou let. Dobrá věc je, že některé GL3 funkce budou i v GL2.1 jako extenze bez přípony ARB/EXT a to ty, které nevyžadují D3D10 hw a jsou to zajímavé věci, které mohou buď zvýšit výkon nebo snížit paměťové nároky.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2008, 12:56:05    Předmět: Odpovědět s citátem

No, teď jsem už trochu postoupil, ale nějak mi nejde zapnout Alpha Blending Sad

http://nopaste.ceske-hry.cz/126228

Místo průhlednosti je černáSad
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2008, 14:56:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Mozna proto, ze si ten blending nenastavil Wink (glBlendFunc).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 16. říjen 2008, 17:48:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Bože Very Happy a já se s tim matlal celej večer Very Happy funguje to výborně, díky...
Až budu mít další "neřešitelný problém", asi to sem napíšu dřív Very Happy
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna