Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Khaj

Založen: 16. 01. 2008 Příspěvky: 49
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 16:53:40 Předmět: |
|
|
Při úvodních zmínkách o driverech mě napadla otázka ... je možné komunikovat rovnou s driverem bez potřeby handrkovat se s OpenGL nebo DX?
Anebo je to tak, že funkce driverů znají jen výrobci a Microsofti? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 18:03:19 Předmět: |
|
|
myslim ze to znamena napisat si ten ovladac sam. mam totiz taky pocit ze implementaciu OGL a DX sa dodava s ovladacmi. a ked by aj boli nejake API na priame ovladanie karty bude to asi u kazdeho vyrobcu a aj karty ine. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 18:28:02 Předmět: |
|
|
OpenGL přece je komunikace rovnou s driverem, většina funkcí získaných pomocí wglGetProcAddress jsou už funkce uvnitř driveru. Jinak funkce uvnitř driverů nezná ani MS, to znají jen výrobci a nechávají si to pro sebe, hlavně nVidia odmítá cokoliv zvěřejňovat a dává pár nástrojů, jak přistupovat k driveru: OpenGL, DirectX, CUDA, NVAPI. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jelzin
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 46 Bydliště: Broumov <=> Pardubice
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 22:14:59 Předmět: |
|
|
Quiark napsal: |
V té Moderní počítačové grafice by to mohlo být. Jinak přeju dobrou zábavu, třeba takový DDA algoritmus pro kružnice nebo různé ořezávání jsou docela chuťovky. |
off topic ... ale nic snazsiho nez DDA snad uz ani neni, nejhustejsi je na tom asi ta zkratka Zajimavejsi je Bressenhamuv alg. , kdyz uz ... _________________ ==============
www.nextcorp.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 22:20:20 Předmět: |
|
|
Hehe, je to pravda, ono to DDA nie je zase az take maso. Kazdopadne kazdemu si aspon Bresenhama odporucam nakodit, clovek ma potom dobry pocit :-] _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 14. listopad 2008, 23:43:00 Předmět: |
|
|
No chuťovka se z toho stane když to přednášející neumí vysvětlit a na slidech má jen pár nepovedených vzorečků. A myslel jsem takové ty optimalizované DDA, třeba ten, jak se kreslí kružnice jen pomocí porovnání, přičítání 2 a 4, tam mi dalo docela zabrat pochopit to odvození ze základní verze. A už jsem to zapomněl. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|