.[ ČeskéHry.cz ].
HLSL minimalizace počtu instrukcí
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 31. prosinec 2008, 21:23:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď trošku OT (C#): je nějaký jednoduchý trik jak udělat v meshi nový subset se stejným vertex bufferem, ale jiným IB ? Jde mi o to že každý subset by vykresloval jiný počet vertexů, ale stejná data... abych kvůli LOD nemusel dělat zbytečnosti navíc. Sám bych si to samozřejmě dokázal napsat, ale potřebuju to mít v třídě mesh a nevím jak to udělat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 5. leden 2009, 08:17:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Nikdo netuší? Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 5. leden 2009, 08:21:34    Předmět: Odpovědět s citátem

a ja mel za to, ze jeden mesh obsahuje prave jeden VB a jeden IB a subsety uz jen definujou, jaka cast toho bufru se bude kreslit...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 5. leden 2009, 08:38:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Koukám, že už asi není na webu online dostupná nápověda k Managed DirectX. Nebo jen blbě hledám?
Ale jestli mě paměť neklame, tak je to tak, jak píše SUK - Mesh vždy pracuje nad jedním VB a jedním IB a každý subset pak definuje mmj. začátek a počet použitých indexů.
Jinak LOD je už v Managed DirectX naprganý - mrkni na ProgressiveMesh.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna