Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 31. prosinec 2008, 21:23:37 Předmět: |
|
|
Teď trošku OT (C#): je nějaký jednoduchý trik jak udělat v meshi nový subset se stejným vertex bufferem, ale jiným IB ? Jde mi o to že každý subset by vykresloval jiný počet vertexů, ale stejná data... abych kvůli LOD nemusel dělat zbytečnosti navíc. Sám bych si to samozřejmě dokázal napsat, ale potřebuju to mít v třídě mesh a nevím jak to udělat... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 5. leden 2009, 08:17:11 Předmět: |
|
|
Nikdo netuší?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SUK
Založen: 14. 11. 2007 Příspěvky: 93 Bydliště: /dev/null
|
Zaslal: 5. leden 2009, 08:21:34 Předmět: |
|
|
a ja mel za to, ze jeden mesh obsahuje prave jeden VB a jeden IB a subsety uz jen definujou, jaka cast toho bufru se bude kreslit... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 5. leden 2009, 08:38:50 Předmět: |
|
|
Koukám, že už asi není na webu online dostupná nápověda k Managed DirectX. Nebo jen blbě hledám?
Ale jestli mě paměť neklame, tak je to tak, jak píše SUK - Mesh vždy pracuje nad jedním VB a jedním IB a každý subset pak definuje mmj. začátek a počet použitých indexů.
Jinak LOD je už v Managed DirectX naprganý - mrkni na ProgressiveMesh. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna