Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 3. únor 2009, 12:27:42 Předmět: |
|
|
Gizmo napsal: |
není to nijak debugované |
během té chvilky jsem narazil na vícero věcí, které bych pošteloval, ale nevím, zda to sem psát, protože o nich víte asi taky.. namátkou třeba přechody mezi lokacema - nastanou jen když se přiblížím k okraji běžnou chůzí (nikoliv kliknutím na "dveře"), nebo chycení náhrdelníku v inventáři za střed.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Alenka
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 49
|
Zaslal: 5. únor 2009, 16:26:38 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
vida, o tom už kdysi psala vrkočková.. |
Začínám být těžce alergická na to, jak mi lidi przní jméno! taky o tobe nepisu jako o frnzovi |
|
Návrat nahoru |
|
|
jasemburak
Založen: 07. 01. 2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: 6. únor 2009, 02:44:24 Předmět: |
|
|
Moc pěkná grafika.
V těch animacích to bohužel hodně kulhá.
Odstraňte určitě dlaň za zády hrdinky, maximálně tam může být vidět loket ( možná ani vidět být nemusí ), takhle si tam evidentně tu zadní ruku nějak láme. Doporučil bych tu postavu udělat i z pohledu zad při mluvení s jinými postavami, pro některé momenty to vypadá lépe.
Určitě si dejte víc práce s těmi animacemi a drobnostmi jako můžou být sem tam hýbající se kytky, poletující papírek, kapání vody z trubky atd.. hodně by to oživilo. Je jasné, že to je velice pracné ale přeci jen i ty postavy by měli mít aspoň nějaké ty pohyby, ne jen mrkání a takové pohyby jako z nouze, že tam musí být. To je lepší někdy kreslit málo postav a hýbajících se, než hodně a žádné animace.
Jinak hudba fajn a vypadá to pěkně jako celek. |
|
Návrat nahoru |
|
|
one eyed child
Založen: 11. 08. 2007 Příspěvky: 31
|
Zaslal: 7. únor 2009, 03:08:02 Předmět: . |
|
|
po audio-vizuální stránce až a určitou statičnost a animaci chůze (což však už bylo zmíněno a tak to opakuji jen pro formu), nelze nic vytýkat.. zato scénáři ano.
Nevím jak ostatní, ale já demo dohrál během pěti minut a to bez jediného záseku, či zapochybování. nejtěžším puzzlem se tak pro mě stalo odhalení části hry se salónem a maskářstvím. nepíšu to proto, abych zde chválil svou nespornou inteligenci a adventurní protřelost, ale abych upozornil na nestoudnou linearitu a přílišné vodění za ručičku.. hráč okamžitě ví, s čím kam, neboť prakticky nic na scéně není interaktivní, s výjimkou objektů nezbytných pro postup hrou. navíc mu všechny mluvící postavy prokecnou, co vlastně chtějí.. hraní se tak stává poněkud monotóním vyšlapáváním zřejmé cestičky.. zvážl bych tedy ještě ztížení hádanek. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
yellowzelo
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 15. únor 2009, 13:45:05 Předmět: |
|
|
zopár postrehov, niektore už boli spomenute:
- veľmi pekna grafika
- celkom pekna hudba, pôsobí pomerne depresívne
- animácia postavy si vyžaduje zlepšenie
- celé je to priliš statické, nič sa tam nehýbe, zišlo by sa animovať všetko čo je možné, aby to pôsobilo žívšie
- postava je otočená stále iba bokom a má stále rovnakú veľkosť, najviac to bije do očí v obchode s maskami, kde je veľmi malá, oproti pultu s predavačom _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 15. únor 2009, 14:39:34 Předmět: |
|
|
yellowzelo napsal: |
veľmi malá, oproti pultu s predavačom |
však je to dítě |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gizmo
Založen: 12. 12. 2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 16. únor 2009, 12:13:41 Předmět: |
|
|
Díky za ohlasy, tedy:
1) S chůzi grafička nic dělat nebude, není prý animátorka a lépe to neudělá (pfff).
yellowzelo, postava se zmenšuje! Např. lokace u salónu (vchod) nebo vzadu za domem. A ano, je to dítě, proto je tak malá.
Co se statičnosti týče, zatím jsou animovány alespoň trochu postavy - mrkání či různ pohyby jako prodavač v obchodě s maskami, čišník, kadeřník - to vše tam přeci už je.
Ale samozřejmě je to málo, toho jsem si vědom také..
Ještě jednou díky za vaše ohlasy |
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 2. září 2009, 12:45:02 Předmět: |
|
|
Hra vypadá moc hezky. Hudba uplně v pohodě. Grafika super. S animací hlavní hrdinky bych si hlavu nelámal, vypadá to v pohodě a po 5ti minutách hraní tu animaci už mozek stejně nevnímá. Musíte se zaměřit na důležité věci. Aby hra byla snadno ovladatelná, intuitivní a hlavně aby byla zábavná. Po odehrání dema mě prostě hra nebavila i když je hezká. Chtělo by to trochu zajímavější dialogy, aby to člověka vtáhlo do hry. To je to proč lidi hrajou adventury. Musíte hráče do hry vtáhnout a už nepustit. A za každý vyřešený puzzle nebo problém ho náležitě odměnit aby ho to drželo u hry. Rozhodně bych neřešil "kraviny" jako je animace postavy nebo ožívení prostředí v téhle fázi. Soustředil bych se na to mít hotový hrubý základ abyste vědeli jestli lidi hra vůbec bavi. To je nejdůležitější. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
|