Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 24. duben 2009, 10:07:26 Předmět: |
|
|
přesně ! Na základku to je slušný počin, češtinu neberu v potaz (ikdyž v té prezentaci to vypadá příšerně)
OT: Kdo z nás udělal v tomhle věku první hru a ještě ji prezentoval na internetu ? No já se třeba přiznám, že jsem něco měl , ale na net bych to asi nehodil.. vlastně stejně ještě nebyl*
* byl, ale veeeelmi těžko  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 24. duben 2009, 11:57:55 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
OT: Kdo z nás udělal v tomhle věku první hru a ještě ji prezentoval na internetu ? |
Ja som si v tom veku nakodil editor a kompilator assembleru na Atari 800 XL.
V strojovom kode - v hexa - kedze na ine RAM (64 KB) nedostacovala.
Na internet som to nedaval, vtedy nebol este ani vo forme neuronovych synapsii. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. duben 2009, 12:28:58 Předmět: |
|
|
Vionsoft.Ondrash napsal: |
OT: Kdo z nás udělal v tomhle věku první hru a ještě ji prezentoval na internetu ? No já se třeba přiznám, že jsem něco měl  |
Já dělal hry někdy od 11 na C64 (včetně kreslení spritů na čtverečkovaný papír a výpočtu bytes pro POKE), a tam byly trochu omezené možnosti napojení se na Arpanet
Nejstarší zveřejněné hry na PC byly z roku '95 (http://nepsin.com/mem/mlat/hry1.htm), to už mi bylo hodně a dalo se to dát později už na internet  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 24. duben 2009, 13:22:58 Předmět: |
|
|
Tak tak. Mladší generace už nemusejí nic znát, vše je pro ně připravené skrze různá API a hotová řešení.
Jak vědci předvídají konec světa, myslím ty teorie, že za X let dojde jídlo, ropa, vzduch... tak opomíjená skutečná hrozba tiká je v tom, že lidstvo shnije na zastaralém systému, neboť nové generace nebudou umět programovat
// edit: tento ot navazuje na vladr a mema |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 24. duben 2009, 14:05:27 Předmět: |
|
|
franz: To je samozřejmě blbost. Nebo myslíš, že současný software je bez problémů, dá se použít snadno a vyřeší takřka jakýkoliv problém? Někdy si říkám, že použít hotovou komplikovanou knihovnu dá víc práce než napsat si to sám. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 24. duben 2009, 14:30:08 Předmět: |
|
|
A nie je ta kniznica potom napicu?
Inak viem kam franz mieri a urcite ma scasti pravdu, videl som to uz aj na FEL CVUT aj inde... ludom proste chybaju zakladne skilly v programovani a potom dopadnu obvykle velmi zle. Proste nejake pochopenie veci zvnutra, aspon trochu. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 24. duben 2009, 14:34:14 Předmět: |
|
|
Quiark> Na druhou stranu v tech knihovnach casto je spousta prace v testovani a ladeni, ktera neni tak jednoduse vycislitelna a na prvni pohled casto neni videt. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 24. duben 2009, 14:41:59 Předmět: |
|
|
Quiark> Tebe se to očividně netýká. Mluvím o trendu, který nenutí mladé programátory znát základní podstaty. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peta

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 154 Bydliště: V prvnim patre hned vedle koupelny.
|
Zaslal: 24. duben 2009, 14:48:48 Předmět: |
|
|
Já jsem svoji první hru která "za něco stála" publikoval na internetu když mi bylo 15 (nebo 14?). Bylo to takový pixelartovský RPG ve Visual Basicu 6 nicméně mělo solidní úspěch na tu dobu Ještě loni (po 8 letech od publikování) mi dokonce nějaký člověk poslal emailem highscore (což byla jedna z featurek v RPG moc neviděná - na konci to člověku spočetlo score ). _________________ Když je Ti smutno, otoč se tváří ke slunci a všechny stíny padnou za Tebe. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 24. duben 2009, 15:14:42 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
ludom proste chybaju zakladne skilly v programovani a potom dopadnu obvykle velmi zle |
Za to si mohou sami, měli mimo školu programovat ve volném čase a nejpozději během střední. Stále si myslím a byl jsem o tom mnohokrát přesvědčen, že ve škole se člověk programovat nenaučí, pokud to tam nedělá alespoň 10 hodin týdně. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 24. duben 2009, 15:34:26 Předmět: |
|
|
franz: No ono jak jsou ty knihovny a pokročilé technologie nedokonalé, tak v okamžiku, kdy to přestane z nějakého důvodu fungovat (což není úplně neobvyklé), se člověk stejně musí ponořit do nitra a holt se o tom informovat. Takhle já se naučil asi všechno  _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 24. duben 2009, 17:28:49 Předmět: |
|
|
Ja mozem min.potvrdit tento trend. Na pohovoroch zacina byt vynimkou mlady programator, ktory programoval mimo zadani v skole.
2 roky dozadu sa mi to zdalo absurdne, a nechapal som to, ale zvykam si a je vskutku vynimkou ak sa na pohovoroch stretnem s clovekom ktoreho to bavi naozaj. V takom pripade som ochotny spravit vynimku a aj ked je rokmi tazky junior, skuenostami castokrat predci mnohych experienced programmerov.
A to uz ani nehovorim o kombinacii C++/DirectX/OpenGL - to je vskutku len pre dinosaurov, dnes kazdy pozna C#, ale C++ - preboha len to nie... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 24. duben 2009, 17:36:33 Předmět: |
|
|
Tak co se programování ve volném času týče, tak nás je ve třídě víc než jeden. A v C# nevidím problém. Pokud potřebuju mít rychle hotové řešení, použiju hotové knihovny. Pokud si to chci napsat "líp" nebo jinak, nebo potřebuju něco specifickýho, napíšu si to sám. A někdy mě něco prostě jen baví a snažím se tomu přijít na kloub - tak si sám pro sebe píšu něco co už je hotové i když to třeba nikdy nepoužiju. Prostě jen abych se to naučil, zdokonalil se a případně taky abych si mohl říct že to zvládnu. (a pak se dlouhé hodiny kochám výsledkem - to je ta nejpříjemnější část ) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 24. duben 2009, 17:49:30 Předmět: |
|
|
Ale pokial 80% aplikacii ma tvoja firma pisanych v C++, tak sa do uzsieho vyberu nedostanes. Nehovoriac o ludoch, ktori a priori odmietaju C++ ako nieco "fuj, hnusne a low-level", resp. "Coze ? C++ ? Co ti to uplne je*e ?".
No ale tak tipci co vyjdu zo skoly a ziju u rodicov nemaju problem ci budu cakat dva-tri mesiace dlhsie na job, vsakze... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 24. duben 2009, 17:55:56 Předmět: |
|
|
Ještě sem ze školy nevylezl (ani ze střední) a už mám docela slušnej job. Poptávka po C# programátorech není zas tak mizerná. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|