Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Juraj

Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 1. květen 2009, 22:55:49 Předmět: shader 2.0 max bone 59 |
|
|
Zdraím, opět jsem narazil na nějaký problém a nejak si nejsem jist co s tím, popřípadně zda to nějde nějak obejít.
Vykresluji 3D model složený k xx kostí a narazil jsem na problém maximálního počtku kostí 59. Nevím zda to nějak v tomto podání pochopíte mám v tom sám ještě zmatek. Hodím jsem i pár angicky psaných popisků, to snad bude lépe pochopitelné..
Maximum number of bone matrices we can render using shader 2.0 in a single pass.
Od Vás bych tedy potřeboal nějaké vysvětlení, co toto omezení způsobuje, proč a jak se s takovým omezením dá vypořádat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 1. květen 2009, 23:37:50 Předmět: |
|
|
Je to omezení VS 2.0 - máš k dispozici omezený počet instrukcí, konstantních registrů, ...
IMHO bude třeba rozbít model do více částí, které už bude možné vykreslovat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Juraj

Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 2. květen 2009, 10:08:09 Předmět: |
|
|
A to tedy znamená že budu muset rozdělit naimovaný model na dvě části které budou i v různých modelech?
Nebo napadá mě nějak celkový model rozdělit ručně, ale nevím zda poznám která transformace je pro jaké kosti atd...
Jak jste tohleomezení řešili vy? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna