.[ ČeskéHry.cz ].
Ako ziskat hodnotu zo shader - u

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KuboSVK



Založen: 13. 03. 2008
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 17:55:31    Předmět: Ako ziskat hodnotu zo shader - u Odpovědět s citátem

Zdar,

chcem predat shader - u hodnotu (to ide v poho cez uniform premennu), tuto hodnotu potrebujem ale v shaderi modifikovat (problem je ale ten, ze uniform je konstanta) a takto modifikovanu hodnotu vratit spat do c++ kodu. Ako na to ?

Mozno je to trivialna otazka, ale som zaciatocnik co sa tyka shaderov.

Dik.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 18:10:34    Předmět: Odpovědět s citátem

To se obávám, že není možné, předávat proměnné jde jen z C++ do shaderu. Na co jsi to potřeboval ? Budeš to muset počítat asi na CPU a až pak předat shaderu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 12. květen 2009, 18:29:49    Předmět: Odpovědět s citátem

tak da sa ziskat ta modifikovana premenna naspet ale iba ako vykreslenie do framebufferu. takze pokial to nema byt tisicky vystupov tak sa to neoplati to davat na GPU.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KuboSVK



Založen: 13. 03. 2008
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 13. květen 2009, 11:38:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Riesim problem Volume Rendering - u. Zjednodusene povedane, mam paprsok prechadzajuci urcitym objemom - ide o snimky z CT a magnetickej rezonancie zoradene jeden za druhym a tvoriace akysi stack 2D textur. Paprsok prechadza tymto stackom a z kazdej textury si zoberie RGB hodnotu. Mne sa tato hodnota pri prechode celym zasobnikom neustale akumuluje. Hodnota RGB pre i - tu texturu nezavisi len od samotnej hodnoty RGB v tejto i - tej texture ale aj od tej naakumulovanej hodnoty RGB z predoslych uz spracovanych textur. A tu je prave problem, neviem ako si predavat tu naakumulovanu RGB hodnotu z predoslych textur.
Asi budem musiet nejako precitat hodnotu z framebufferu. Ale to neviem ako na to
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KuboSVK



Založen: 13. 03. 2008
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: 13. květen 2009, 12:01:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak som asi prisiel na to ako, cez glDrawBuffers si nastavim do akych bufferov chcem vo fragment shaderi zapisovat a tam uz len puzijem
gl_FragColor[0] = ...
gl_FragColor[1] = ... - bude Auxiliari buffer udrzovat tu moju naakumulovanu hodnotu.

Dufam, ze to pofrci Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 13. květen 2009, 12:12:19    Předmět: Odpovědět s citátem

heh presne toto som riesil aj ja pred par dnami. http://www.daimi.au.dk/~trier/?page_id=98 pravdepodobne ides touto metodou. no tak to proste vykresli normalne do framebuferu. a odtial to uz precitas cez glReadPixels() popripade ak potrebujes vetsiu presnost alebo rozsah tak si mozes pozriez aj nieco o FBO a nastavit teda vykreslovanie do float textury.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna