.[ ČeskéHry.cz ].
Arthalia Kingdom

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
SnYper



Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 08:44:28    Předmět: Arthalia Kingdom Odpovědět s citátem



Příběhy časů minulých zrcadlí příběhy časů budoucích ? neboť tak říkali nám naši otcové a mi tak budeme vyprávět svým dětem.
Království Arthalia se rozkládá v lesnaté krajině v oblastech kde hustá mlha či déšť nejsou nijak neobvyklým jevem, spíše jsou každodenní záležitostí. Její hranice lemuje na severovýchodě velká část studeného moře jež nosí jméno Iceswordsea, od moře přes jih až k západu se táhne temné pohoří Deepstones a od jeho konce se šinou hranice s jinými pro nás nedůležitými královstvími.
Arthalie oplývá legendami, vyprávěními z časů které již nikdo nemůže svým věkem pamatovat. Nás zajímá však jenom jedna legenda, ? jenom ten náš příběh.




V době kdy nad pohořím Deepstones plul obrovský houf mraků tmavých a výhružných, kdy bouře stvořila nové řeky a jezera, tehdy se zjevil on, ? ten muž v tmavém plášti s očima černýma jak nitro nejtemnějších útrob samotného zla. Jeho tělo bylo staré no jeho duch dýchal mládím jak nijaký živý tvor.
Všichni lidé, zvěř i vyšší bytosti se ho báli! Obcházeli ho na dálku když se objevil v blízkosti nějakého sídla. Vždy byl sám a tiše obcházel a svět kolem něj temněl.
Několik roků po jeho příchodu, se toho v Arthálii hodně změnilo, vzduch voněl jinak, noci byli tišší a déšť protivnější a chladnější. No a samotný kraj se stal nebezpečnějším jako kdykoliv předtím, z času na čas se objevovali zvláštní bytosti ani lidé ani zvířata, jejich zabíjení bylo těžké a oni sami páchali jen tu nejhorší zlobu, ničili vesnice a zabíjeli lidi. Jakoby neměli duši. A ty stíny všude kolem, ? nikdo to nechápal.
Kdo je ten starý muž? Co se událo? Odkud jsou ty bytosti? Lidé mají strach, a jejich naděje je spoutána s každým odhodlaným mladým bojovníkem za jejich dobro, staň se ním i ty! Odhal tajemství a zbav svůj lid strachu a utrpení! Přidej se k nám.









http://www.dailymotion.com/SnYperCZ/video/x6qodr_new-rpg-test_videogames
http://www.dailymotion.com/SnYperCZ/video/x6qqs3_newrpgtest2_videogames
http://www.dailymotion.com/SnYperCZ/video/x6qrz6_arthalia-kingdom-ingame_videogames
http://www.dailymotion.com/user/SnYperCZ/video/x9bp1t_arthalia-kingdom-new-videopreview_videogames

Na projektu se podílí:
Grafici: Adamso, SnYper
Programátoři: SnYper
Scénarista: Gonta
Zvuky a Hudba: KubaZ


Hra je tvořená v Game Makeru s pomocí Ultimate3D enginu.


Naposledy upravil SnYper dne 13. srpen 2009, 22:35:41, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 09:21:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Preco je hmla nastavena na 17 metrov ? Davate si za ciel to rozbehat na 266 MHz Celerone s 64 MB RAM a GF1 kartou ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 11:34:52    Předmět: Odpovědět s citátem

10 fps!?!?!?! :-O
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SnYper



Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 12:04:11    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR: Mno optimalizace pro slabší PC je taky důležitá, ale myslím, že když trošku mlhu oddálím, tak to nebude moc velký rozdíl Smile

Matasx: Jo, na videu to tak je, protože jsem ho udělal tak, že jsem to ukládal každý step jako screen, a pak z toho udělal video Wink Tímto způsobem jsem to udělal kvůli lapší kvalitě videa Smile, normálně mám FPS 60.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 12:23:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Vypni VSYNC, zmeraj fps a postni config PC Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 12:24:48    Předmět: Odpovědět s citátem

To na tom prvom videu sa snazi oplodnit strom, ci co? Very Happy Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 12:33:03    Předmět: Odpovědět s citátem

No já bych řekl že ta mlha je to jediný co dělá tý hře atmosféru Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 12:40:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně rozsekal kůň v tom posledním videu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SnYper



Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 12:42:27    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster: lol Very Happy
Matasx: Mám hotovo teprve asi 7% z celé hry, jestli seženu grafika tak se to změní Wink
franz: Jj, ještě je zvětšený a bez animace Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 15. červenec 2009, 13:20:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Moderator, presun to do inkubatoru. Alebo to tam uz nepatri?

Kazdopadne prajem good luck. A ten kon ma tiez dostal :-]
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
swarm



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 176

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2009, 10:37:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně se to docela líbí. Mlhu bych nechal (2VladR: Mlha nemusí být za každou cenu jen kvůli optimalizaci vykreslování). Bez ní by to imho vypadalo divně při té úrovni detailnosti, jaká je použita.

Arrow Zkoukl jsem ty videa a panák se pohybuje hrozně pomalu na to, jak moc je rozsáhlý (a málo detailní) ten svět. Dneska hra musí být rychlá a dynamická. Nedovedu si představit, že bych vydržel dýl jak půl hodiny u hry, kde trvá tak dlouho jenom oběhnout chatrč.

Arrow Grafika mi připomíná první komerční experimenty s texturovanou 3D grafikou v polovině 90. let. Zkusil jsem si schválně jeden screenshot resiznout do 320x240 a celkem to sedí. Problém je, že tenkrát to rozlišení hodně skrylo. V 1024x768 už to neni nic moc. Určitě by pomohlo přidat nějaký nasvícení/stíny (lightmapa nebo aspoň vertex-lighting).

Arrow Je mi jasný, že když neni cit pro grafiku, tak je to těžký. Ale i tak... že neni kůň 2x vyšší než člověk, by imho mělo dojít i průměrnému programátorovi Very Happy.

Arrow Když se to moc nepřekomplikuje a bude to spíš taková bitkovina ze středověk/fantasy prostředí, tak to bude ok. Pak si myslim, že to má i rozumné šance na dokončení.

Přeju hodně štěstí...
_________________
Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
SnYper



Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 9

PříspěvekZaslal: 13. srpen 2009, 22:34:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra se předělává do pohledu z 1. osoby... Poměry modelů taky předělávam. Jinak, přidal jsem 3 nové screeny...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
am!go



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2009, 12:46:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Ty poslední screeny rozhodně vypadají jako krok správným směrem. Co by tomu ale rozhodně hodně pomohlo je i to nejobyčejnější directional lighting. To nemůže bejt vůbec problém zapnout a vystačili byste si s tím třeba i na jednoduchý střídání dne a noci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1557

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2009, 13:17:25    Předmět: Odpovědět s citátem

am!go napsal:
Co by tomu ale rozhodně hodně pomohlo je i to nejobyčejnější directional lighting.


Ale ono to tam je. Mohlo by to ale být výraznější.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2009, 08:45:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Oblivion hadr... Cool Porád je to prázdný, ale zlepšuje se to. Jen tak dál.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna