Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 8. září 2009, 19:22:55 Předmět: |
|
|
Chvalim, vypada to skvele. Dalsi pochvalu mate za to, ze jste zahodili elfy a magii (stejne si nic jineho nezaslouzi).
Jinak si myslim, ze omezit free verzi jen na ceska windows je nesmysl (navic si nejsem jisty, jak moc to pujde, afaik treba u visty ultimate jde u nainstalovaneho systemu menit lokalizaci). U hry, ktera je z velke casti o dialozich, mi cestina prijde pro mimostredoevropany jako dost velka bariera.
Pokud jde o Mac verzi, tak jestli pusobite v Praze a opravdu hodne na ni nespechate, tak bych treba mohl pomoct (ale trvam na tom nespechani, prace mam dost i tak ). _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 8. září 2009, 21:01:02 Předmět: |
|
|
Souhlasím s Ondrou - pro lidi, kteří neumí česky, bude hra v češtině bezcenná, takže nějaké omezení na jazykové verze Windows mi už přijde zbytečné.
Jinak samozřejmě chválím, vypadá to moc pěkně  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 8. září 2009, 22:10:11 Předmět: |
|
|
Pekne, ma to atmosferu. Len mi vadi, ze tam nebude magia ale moze byt. Po zvukovej stranke mi to pripomenulo Thiefa, on mal podobnu zvukovu kulisu, co sa mi paci a pasuje ku grafike. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. září 2009, 08:37:55 Předmět: |
|
|
Paráda, připojuju se do fanklubu :) Kolik vás na tom dělalo?
Ohledně grafiky: Že to je low poly vůbec nevadí! Nejvíc by tomu pomohly stíny. Shadow mapping se dá naprogramovat odděleně od ostatního, takže byste si tím nezrušili jádro. Stíny by se nakreslily v druhém passu. Starý počítače (OpenGL 1.0) by to nezapnuly, na nových by přibylo zaškrtávátko "používat stíny". Byla by to taková třešnička na dortu, práce na 14 dní.
OT:
Ladis napsal: |
Cool, takže ukázka, že i v Delphi (a Lazarusu) jde udělat 3D RPG :) (ne že by teda tolik záviselo na programovacím jazyce, ale spousta začátečníků si to neuvědomuje).
|
Aquadelic GT sme taky udělali v Delphi! O:-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 9. září 2009, 12:22:00 Předmět: |
|
|
Souhlasím že to low-poly není tak hrozný, vypadá to zhruba jako Gothic 1, ve skutečnosti pro grafika nafakovat tomu nějaký efekty jako Normal mapy, Specular, Ambient occlusion není zas takovej problém z hotových diffuse textur.
Nejvíc z grafiky vadí asi absence pořádných stínů a sem tam špatný mapování (třeba v jeskyních ... nebo nekvalitní texture filtering? Aniso je dneska v podstatě "zadarmo" ... i na mnoho let staré GeForceFX).
Občas to má taky divoký stínování (třeba hned na druhým screenu je kvádroidní miminko , to by asi tvůrcům Gothicu neuteklo.
No a poslední věc ... možná by to chtělo vyměnit stromy. Ty současný nevypadají ani hezky, ani strašidelně, spíš jako jehelníček a ten les celkově mnohem víc zaplnit billboardama nebo modelama trávy, kapradí, keřů ... polygonů pár, efekt velký. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Helena

Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 19 Bydliště: Liberec ~ Praha
|
Zaslal: 9. září 2009, 13:19:23 Předmět: |
|
|
Lepší stíny by opravdu prospěly, máte pravdu, stejně jako s tou českou verzí.
]semo[ napsal: |
Kolik vás na tom dělalo? |
Pouze dva lidé.. a několik drobných pomocníků.
Hunter napsal: |
divoký stínování |
To je právě jednoduchým enginem, který stínuje po polygonech, místo po pixelech. Ale ve hře to nevadí, na screenech si toho člověk všimne spíš.
Hunter napsal: |
to by asi tvůrcům Gothicu neuteklo |
Jojo, ale tvůrci Gothicu mají fulltime tým a v kancelářích spacáky pod stoly, aby nemuseli ztrácet čas chozením domů.. kdežto na Legii se dělalo vždy až po návratu z továrny. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 9. září 2009, 13:51:41 Předmět: |
|
|
Cize ty si robila konkretne grafiku alebo engine ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Helena

Založen: 27. 09. 2007 Příspěvky: 19 Bydliště: Liberec ~ Praha
|
Zaslal: 9. září 2009, 15:00:23 Předmět: |
|
|
Já jsem ten drobný pomocník  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 9. září 2009, 15:10:06 Předmět: |
|
|
Aha, takze minion Planujete (takto rozbehnuti) aj nejaky dalsi , konkretny, projekt ?
BTW, ten Avatar je tvoja fotka ?
Naposledy upravil VladR dne 9. září 2009, 15:11:43, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. září 2009, 15:11:03 Předmět: |
|
|
Ahá, po polygonech...no jestli to je OpenGL nebo tak něco, tak stačí zapnout jednu volbu a fps zaručeně neklesne. Stíny zkuste, já, nebo někdo jiný z fóra, by jistě pomohl a stal se tak "drobným pomocníkem" ;).
Ale to už je spíš taková technická vsuvka, která s hrou souvisí čím dál míň. Jen by bylo škoda, když je ta hra takhle hezky dotažená a má dobrý animace, zhodit jí v očích hráče starší grafikou. Pár vylepšení neuškodí a bude se třeba i líp prodávat. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 9. září 2009, 17:39:49 Předmět: |
|
|
Helena napsal: |
stínuje po polygonech |
Aha, tak už vím, proč mi to připomínalo Unreal.  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 9. září 2009, 17:51:51 Předmět: |
|
|
Jakožto velký přívrženec Delphi se musím zeptat, grafickej engine je váš, nebo jste použili třeba Asphyre? _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zapytchu

Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 13. září 2009, 14:19:22 Předmět: |
|
|
Podle traileru nejlepsi hra, co se tu prezentovala ever  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 13. září 2009, 18:08:01 Předmět: |
|
|
souhlas, atmosféra vynikající - obzvlášť se mi líbí ten les !!
paráda, už aby to bylo ! _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ICB
Založen: 14. 09. 2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 14. září 2009, 14:28:51 Předmět: |
|
|
Vypadá to opravdu na hustou atmosféru... Realisticky podaný středověk ( v rámci možností) můžu (a to dost,-) a advetůry také ( a to také dost) .
Držím palce ! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|