Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Adamso
Založen: 26. 06. 2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 16. říjen 2009, 20:39:33 Předmět: Mission Zombie |
|
|
O hre
Hra je hlavne o zombíkoch a ich likvidovaní . Samozrejme som to zabalil do strašidelného kabátiku a príbehu Ide viac menej o jednoduchú hru.
Príbeh (iba začiatok)
Hra sa začne tak že sa prebudíte v tajuplnom komplexe
ale žiaľbohu si nič nepamätáte tak sa vydáte skúmať v
nádeji že niečo objavíte alebo sa dostanete von...
Ďalej vám nepoviem
Vývoj
Hmm už to bude týždeň čo som to začal robiť ale náhodou
som urobil toho celkom dosť Hotová je už väčšina vecí
ako chodenie, strieľanie a aj AI No tak programovú časť
by som už mal ale ešte mi zostáva pár malých chybičiek
pár typov enemákov a tak... Potom je tu grafická stránka
kde musím dorobiť efekty, sprity ostatných objektov a to
by malo byť tak asi všetko
Screeny z testu
Zatiaľ je to všetko Dúfam že sa vám páči _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 17. říjen 2009, 12:18:25 Předmět: |
|
|
Paci, paci, drzim palce
Co technologie? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Aldor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 24
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Adamso
Založen: 26. 06. 2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 17. říjen 2009, 15:36:19 Předmět: |
|
|
Väčšinu grafiky budem ešte prerábať _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Vozka
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 17. říjen 2009, 19:55:54 Předmět: |
|
|
Tím, že hráč nic neuvidí, ze hry neuděláš horor. Jsem k tomuhle stylu dost skeptický, imho hratelnosti dost ubližuje když na naprosté většině obrazovky není vůbec nic vidět - to si můžeš dovolit ve first person pohledu, kde to jakž takž reflektuje realitu, ale ne v top-down hře. Zdá se, že máš slušně našlápnuto, fandím tomu, ale nad těmi světly bych ještě zapřemýšlel a zkusil atmosféru dotvořit i nějak jinak (zvuky a nějaké hororové smyčky v pozadí udělají hrozně moc, stejně jako kvalitnější grafika, jestli ji dokážeš zajistit) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 17. říjen 2009, 20:01:19 Předmět: |
|
|
Mě ta tma asi nevadí, hrát jsem to ale nezkoušel. Možná by stálo za úvahu přehrávat zvuky zombies v 3D - aby je hráč slyšel tam, kde opravdu jsou (relativně k jeho postavě). Technicky to například v DirectSound není nic náročného. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 17. říjen 2009, 21:52:15 Předmět: |
|
|
Vozka napsal: |
Tím, že hráč nic neuvidí, ze hry neuděláš horor. |
S tym si dovolim nesuhlasit. Kedysi som hral nejaku hru, co sa odohravala v obchodaku (uz ale neviem ako sa vola), a prave na toto vsadzala. Hrac videl iba pred seba, a vsade naokolo bola tma. A nahanalo ho nejake strasidlo... a to bol horror A hry typu silent hill ci siren na toto tiez vsadzaju... _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
|