.[ ČeskéHry.cz ].
[Max] Biped - omezení rotace kostí?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 10:50:31    Předmět: [Max] Biped - omezení rotace kostí? Odpovědět s citátem

Dobrý den.

Použil jsem biped pro model robota, a potřeboval bych zamezit rotaci hlavy po ose Z. Věděl by si někdo rady? biped používám místo klasických kostí kvůli toho že můžu nahrát jakoukoliv animaci z knihovny animaci.

Zkoušel jsem googlit ale nic jsem nenašel.

Děkuji za případnou odpověd Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 11:57:16    Předmět: Odpovědět s citátem

oznac tu kost ktoru chces(v tvojom pripade hlavu) a daj Hierarchy>LinkInfo a tam zaskrtni Rotate Z.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 23. říjen 2009, 12:15:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Děkuji za odpověd, koukám ale že jsem to popsal špatně co chci, právě že link info jsem zkoušel, jako první, ale nedocílil jsem toho efektu který jsem chtěl.

Tady je video toho robota kterého jsem vymodeloval:
http://www.youtube.com/watch?v=kNBF6kZNq_8

Chtěl jsem aby se jeho hlava nepohybovala v ose Z, ale oproti jeho torsa, takže aby měl hlavu pořád zarovnanou, a mohl s ní pohyboval jen do stran.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 24. říjen 2009, 23:58:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Takze ak spravne chapem, chces aby ti hlava pozerala stale tym smerom ktorym je otocene to torso(bip.spine)?

Ak ano, tak vytvoris si dummy alebo box, das ho pred uroven hlavy(stred(pivot) objektu musi byt na takej istej vyskovej urovni ako hlava), to koli tomu aby nepozeral krivo a zalinkujes ten objekt na pozadovanu kost torsa. Potom hlave zadas v Motion>KeyInfo>Head>SelectLookAtTarget(taka sipka) a zakliknes ten objekt(box/dummy). Ak uz mas naanimovanu hlavu, tak kazdemu klucu tej hlavy musis pridat hodnotu TargetBlend 1(Motion>KeyInfo>Head), alebo vymaz kluce okrem prveho a tomu zadaj TargetBlend 1. Nevyhoda je, ze hlava sa sice pozerat bude vzdy na ten objekt, ale ked nahnes torso do boku, hlava ostane vodorovne, ale da sa upravit tak, ze to doanimujes.

Iny sposob nepoznam.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna