Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 10:50:31 Předmět: [Max] Biped - omezení rotace kostí? |
|
|
Dobrý den.
Použil jsem biped pro model robota, a potřeboval bych zamezit rotaci hlavy po ose Z. Věděl by si někdo rady? biped používám místo klasických kostí kvůli toho že můžu nahrát jakoukoliv animaci z knihovny animaci.
Zkoušel jsem googlit ale nic jsem nenašel.
Děkuji za případnou odpověd  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 11:57:16 Předmět: |
|
|
oznac tu kost ktoru chces(v tvojom pripade hlavu) a daj Hierarchy>LinkInfo a tam zaskrtni Rotate Z. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 23. říjen 2009, 12:15:15 Předmět: |
|
|
Děkuji za odpověd, koukám ale že jsem to popsal špatně co chci, právě že link info jsem zkoušel, jako první, ale nedocílil jsem toho efektu který jsem chtěl.
Tady je video toho robota kterého jsem vymodeloval:
http://www.youtube.com/watch?v=kNBF6kZNq_8
Chtěl jsem aby se jeho hlava nepohybovala v ose Z, ale oproti jeho torsa, takže aby měl hlavu pořád zarovnanou, a mohl s ní pohyboval jen do stran. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 24. říjen 2009, 23:58:47 Předmět: |
|
|
Takze ak spravne chapem, chces aby ti hlava pozerala stale tym smerom ktorym je otocene to torso(bip.spine)?
Ak ano, tak vytvoris si dummy alebo box, das ho pred uroven hlavy(stred(pivot) objektu musi byt na takej istej vyskovej urovni ako hlava), to koli tomu aby nepozeral krivo a zalinkujes ten objekt na pozadovanu kost torsa. Potom hlave zadas v Motion>KeyInfo>Head>SelectLookAtTarget(taka sipka) a zakliknes ten objekt(box/dummy). Ak uz mas naanimovanu hlavu, tak kazdemu klucu tej hlavy musis pridat hodnotu TargetBlend 1(Motion>KeyInfo>Head), alebo vymaz kluce okrem prveho a tomu zadaj TargetBlend 1. Nevyhoda je, ze hlava sa sice pozerat bude vzdy na ten objekt, ale ked nahnes torso do boku, hlava ostane vodorovne, ale da sa upravit tak, ze to doanimujes.
Iny sposob nepoznam. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna