Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 9. listopad 2009, 18:57:21 Předmět: |
|
|
Já na enginu Unrealu viděl i 3D pinball
S lightmapami je to pravda, v prvním UT to bylo fakt hned. Možná neměli plnou radiozitu, ale jen něco jednoduššího. Nicméně mezi featury UDK patří i podpora pro počítání lightmap na clusteru, takže se to asi trochu změnilo  _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Shigor
Založen: 07. 11. 2009 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 9. listopad 2009, 22:19:07 Předmět: |
|
|
Tedka je v unrealu nejakej novejsi system pocitani radiosity, vypada to celkem dobre, schvalne tam maji par map z UTournamentu s timhle, to je celkem slusna vyhoda.
K tomu "2D" whizzlu vydali autori vyvojovej dokument, z toho je celkem dobre videt co s tim pomenili, ale defakto to zustava statickej unreal level, par novejch hybajicich se veci s vlastnimi skripty, a prepsana kamera a ovladani. Uprimne receno si troufam rict, ze za ten mesic co to delali by se to dalo postavit stejne dobre na kolene od zakladu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Shigor
Založen: 07. 11. 2009 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 9. listopad 2009, 22:20:14 Předmět: |
|
|
Co jsem se tim probiral, teda prevazne dokumentaci, tak mi za stavajiciho stavu porad vychazi, ze jsou tady lepsi moznosti (Unity treba) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna