Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 13:25:18 Předmět: |
|
|
Zvětšit kozy a lepší míry! Přesně tak. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vozka
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 13:49:28 Předmět: |
|
|
Boky nechat, něco udělat (zeštíhlit? ale ne moc) s nohama, rozšířit hrudník a bude docela fajn ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 14:50:20 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
mně ta hrdinka připadá tak na 15 let, tedy bych nezvětšoval |
Tos asi nikdy neviděl patnáctku co? Z mojí zkušenosti většína třináctek má větší kozy než tahleta lolita. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 15:28:25 Předmět: |
|
|
To jsem čekal, ale nechtělo se mi to už přepisovat Prostě vypadá jako dítě a tedy se moc nehodí klást na kozy důraz, narozdíl od LC.
Stejné to má i hrdinka ve vedlejším threadu, což je doufám také dítě
http://www.milanvasek.com/blog/game/ellieblog.jpg |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 17:10:43 Předmět: |
|
|
....
Zdá se mi to docela kruté, a to i když překousnu to, že jsem chtěl hodnotit vlasy a ne postavu...
Je ale pravda, že tloušťka nohou je trochu přehnaná (v oblasti spodních částí stehen, v kolenu...), ale na kozy, pas a boky mi fakt nesahejte...
Ruce...to je dilema...mě se také ze začátku zdáli hubené, tak jsem je zvětšil...
Myslím, že teď se vám to zdá divné, protože tam nejsou dodělané všechny stíny...
Jo a navíc...to nemá bejt reálná postava...to si uvědomte...
Takže...vzal jsem na vědomí šířku nohou a už jsem to i upravil...na zbytek fakt nebudu brát zřetel...páč to jsou fakt blbosti, které ovlivní model jen malinko a při té hře si toho stejně nikdo (no!) nevšimne...
Vůbec by nebylo špatné se vrátit k původnímu tématu a to jest LOW POLY VLASY... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 17:32:26 Předmět: |
|
|
Takže místo, aby měla 90-60-90 a Déčka, tak bude mít jako teď 70-60-90 a B? Nuda! |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 17:33:34 Předmět: |
|
|
Vlasy su fajn. Asi. Este nam to ukaz z ineho uhlu.
Jo, skoro by som zabudol. Zvacsi kozy Ver tomu, ze si to ludia vsimnu _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 18:00:59 Předmět: |
|
|
Vlasy OK. Hrudník je poddimenzovaný. Jo a souhlasím s Eosiem _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 18:11:28 Předmět: |
|
|
Záleží, jak bude postava ve hře viděna. Pokud jen jako malý pajdulák viděný shora a nemá to být fotorealistická grafika, tak je správně, když vybrané části těla budou zvětšeny (např. hlava a končetiny). Je to stylizace užitečná k tomu, aby hráč dobře viděl, kde postava je, kam kouká a co dělá (končetiny).
Jinak mně přijde teď v pohodě, jen oči jsou trochu moc ke kraji, ale to je jedno. Ono když něco budeš furt předělávat, tak hru nikdy nedokončíš a během hraní si člověk stejně detailů nevšímá . EDIT: Jo ještě bych rozšířil hrudník (tím nemyslím kozy), takhle vypadá fakt divně. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vozka
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 19. listopad 2009, 20:54:14 Předmět: |
|
|
Na kozy se vyser, ale celkově ten úzký hrudník fakt bije do očí a vypadá hrozně nerealisticky. Vlasy? Ona má taky vlasy? Jo aha, no, docela fajn, vypadaj hezky neupraveně |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sirall
Založen: 02. 08. 2007 Příspěvky: 68 Bydliště: Praha 4 Nusle
|
Zaslal: 20. listopad 2009, 08:51:47 Předmět: |
|
|
Na první pohled je vidět že postava má být stylizována. Nevím, proč se všichni díváte na prsa a další detaily, které byste očekávali u více realistické postavy.
Myslím, že postava je povedená a s patřičnými shadery (předpokládám cartoon) může vypadat opravdu příjemně. |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 21. listopad 2009, 13:19:53 Předmět: |
|
|
Ondy: LOOOOOOOOL
Sirall: Neviem, ale myslim, ze specializovani doktori alebo odbornici na biologiu by vedeli povedat, preco sa pozerame na kozy Pride ti to nenormalne? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
devillante
Založen: 14. 08. 2007 Příspěvky: 164
|
Zaslal: 22. listopad 2009, 13:29:19 Předmět: |
|
|
Sirall: Nemáš rád dudy a trochu zdravé legrace? |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 22. listopad 2009, 22:58:09 Předmět: |
|
|
VODA: Hlavně něco dotáhni do takového stavu, že už nebudeš programovat nic zásadního pro hratelnost (maximálně opravovat bugy nebo přidávat nějaké drobné efekty). Tyto grafické detaily a grafiku obecně dolaďuj potom. Dokud nemáš demonstraci hratelnosti, tak tvůj projekt stojí na VODĚ. Jestli to děláš sám, tak grafiku a detailní levely má cenu dělat až potom. Chodící inteligentní krabice v šedobílém prostředí sice většinu lidí nenadchnou, ale tady na vývojářském fóru s nimi sklidíš větší ohlas, než s grafickým pozlátkem. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
|