Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frantta
Založen: 03. 12. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 3. prosinec 2009, 15:23:45 Předmět: SDL/OpenGL - změna barev při texturování |
|
|
Při načtení textury se mě změní barvy původních oběktů (bez textur) ve scéně. Barvy ztmavnou, modrá zčerná... (Světla nemám povolená, tam chyba nebude...)
čím to může být?
Děkuji |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 3. prosinec 2009, 15:36:13 Předmět: |
|
|
a ked kreslis netexturovane objekty mas zakazany texturing? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
stephe
Založen: 20. 06. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Zlín
|
Zaslal: 3. prosinec 2009, 15:38:50 Předmět: |
|
|
SDL nacita nektere obrazky jako BGR, tak staci bud pri nacitani prehodit kanaly nebo pri vytvareni textury nastavit, aby se vytvorila BGR... zjistit se to da pokud se Bshift ve strukture format u surfacu rovna 0.
Btw snad to tak je, uz si to tolik nepamatuju
EDIT: sry jsem to jen prolitl ocima a jinak pochopil _________________ Atheron MMORPG ...snaha o vytvoreni mmorpg ,)
Naposledy upravil stephe dne 3. prosinec 2009, 17:13:40, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frantta
Založen: 03. 12. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 3. prosinec 2009, 16:01:41 Předmět: |
|
|
Asi hloupý dotaz, ale jak zakážu texturing? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
johnnash
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 80
|
Zaslal: 3. prosinec 2009, 16:21:00 Předmět: |
|
|
glDisable(GL_TEXTURE2D) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frantta
Založen: 03. 12. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: 3. prosinec 2009, 16:26:07 Předmět: |
|
|
Děkuji, problém vyřešen, měl sem totiž pořád zaplé textury - glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture);
stačilo to zakázat pomocí
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D,NULL); |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 3. prosinec 2009, 17:08:32 Předmět: |
|
|
ked uz tak glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, 0); pre buducnost v opengl existuje kopec bindovani a vetsinou znamena bindnutie 0 priradenie vychodzej hodnoty. inak odporucam naozaj vypinat texturovanie cez glDisable() _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|