.[ ČeskéHry.cz ].
GLSL bumpmapping

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2009, 16:19:14    Předmět: GLSL bumpmapping Odpovědět s citátem

Zdarec..

mam takovy maly problem s bumpmappingem,
http://img260.imageshack.us/img260/8012/vpoho.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/761/spatne.jpg

vypada to jako kdyby se ta textura blbe opakovala...
kdyz vypnu shadery vse se normalne namapuje tudiz bude nejspis chyba v shaderech. V shaderech jsem zacatecnik takze se na me nezlobte kdyz tam bude par chyb http://nopaste.ceske-hry.cz/222812

dik za radu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnnash



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 80

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2009, 16:43:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Dej
kód:
vec2 uv = gl_TexCoord[0].st;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 21. prosinec 2009, 16:45:26    Předmět: Odpovědět s citátem

thx jonnashni

a tento zasah zrchlil app o 200fps...neuveritelny
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna