.[ ČeskéHry.cz ].
FPS, rozdily ruznejch kodu na stejnym kompu

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 17. leden 2010, 13:13:31    Předmět: FPS, rozdily ruznejch kodu na stejnym kompu Odpovědět s citátem

zdarec,

pisu tridu na vytvoreni gl okna a narazil jsem na problem s fps, puvodne jsem tam mel nejakej vlastni kod kterej pocital pomoci GetTicksCount(...); tak jsem chtel neco presnejsiho a googlil jsem neco s PerformanceCounterem, ale co jsem tak porovnaval tak s performancem to slo o 200fps dolu oproti ostatnim kodum s GetTicksCount(...); Na scene mam jenom FT font a 3 otexturovany ctverce tudiz mi pripada 200fps pri 640x480 na takle neslozite scene moc malo. Neco jsem cetl o tom ze ten PerformanceCounter blbe pocita na dvoujadru a jeste hur ze prej na x64. Takze otazka zni, setkali ste se s tim taky nebo mam neco blbe u sebe? Jo Gk je Nvidia 7150 a CS:S na tom jede pri 80fps takze asi tak.

kod tech fps counteru: http://nopaste.ceske-hry.cz/222848
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 17. leden 2010, 13:18:02    Předmět: Odpovědět s citátem

a pouzivas ten PerformanceCounter dobre? - je potreba vlako, ktere pocita, spojit napevno s jednim jadrem na procesoru - aby se nemenily frekvence
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 17. leden 2010, 14:16:53    Předmět: Odpovědět s citátem

myslis SetThreadAffinityMask(GetCurrentThread(), 1);? nemel jsem to tam ale zadna zmena po pridani. Nic poslu komplet kod toho timeru at se najde ta krpa http://nopaste.ceske-hry.cz/222849
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 17. leden 2010, 14:41:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Máš tam GetTickCount, šmoulo.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 17. leden 2010, 15:02:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy Chyba nekde mezi zidli a klavesnici. Dik vyreseno, prepsal jsem se a zamenil 2 fce. Chjo to zamrzi..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jatro.m



Založen: 29. 07. 2009
Příspěvky: 89

PříspěvekZaslal: 17. leden 2010, 15:05:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie: nasel jsem na builderu ten tvuj kod s QueryPerformanceCounterem a s tim to funguje uplne stejne, takze diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna