.[ ČeskéHry.cz ].
Kontrola rýchlosti animácie

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mmmCCC



Založen: 10. 01. 2010
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 12:25:08    Předmět: Kontrola rýchlosti animácie Odpovědět s citátem

zdravím, zaujímalo by ma ako sa v hrách kontroluje rýchlosť animácie, teda ak chcem aby niečo trvalo rovnako dlho pri 1000fps aj pri 50fps?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 12:40:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Sleduješ časový rozdíl od posledního snímku. Pokud máš nižší přesnost metody zjišťování této prodlevy, tak se to v delším časovém úseku stejně ztratí.

Příklad pro 33 fps a kolik je to celkem po trvání krátké ukázky:
  • přesnost 1 ms: 33 ms, 33 ms, 33 ms, 34 ms (celkem 133 ms)
  • přesnost 10 ms: 30 ms, 30 ms, 30 ms, 40 ms (celkem 130 ms)
EDIT: A pak už jen fyzika z druhého stupně základní školy, jakože s = v * t, v = a * t atd.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mmmCCC



Založen: 10. 01. 2010
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 12:51:42    Předmět: od Odpovědět s citátem

neviem či som to správne pochopil,
ja teraz používam tento spôsob:
teda vyberiem si určitý počet fps napr 100 takže na každý mám 10 milisekúnd a ak sa stihne vyrenderovať napr za 3 tak program pozdržím o zostávajúce milisekundy v tomto prípade o 7...
ale to čo si rozpísal veľmi nechápem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 13:34:14    Předmět: Odpovědět s citátem

To, co jsem písal, je akorát obrácený postup. Místo abys kreslil po pevných časových úsecích, tak kreslíš pokaždé, když můžeš, ale musíš si zjistit skutečný uběhlý čas ("resp. fps"), abys pohl animací o správný kus.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 14:36:15    Předmět: Odpovědět s citátem

nekde je tu vedle vlakno o tom jak pocitat cas mezi snimky a jak se vyhnout timeru ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mmmCCC



Založen: 10. 01. 2010
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 15:11:49    Předmět: Odpovědět s citátem

a kde presne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1536
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 29. leden 2010, 15:49:47    Předmět: Odpovědět s citátem

A co zkusit funkci Hledat? Very Happy Zadám "čas" a hned třetí odkaz:

3D API / 3D Enginy - FPS

Musíš si tam najít sám, co tě zajímá. Je tam třeba i ten pevný krok animace.

EDIT - OT: Kdysi dávno jsem měl seriál článků o naprogramování naší hry Becher Rescue, a tam se tohle určitě popisovalo. Akorát že ten seriál už nemám.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna