Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mmmCCC
Založen: 10. 01. 2010 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 29. leden 2010, 12:25:08 Předmět: Kontrola rýchlosti animácie |
|
|
zdravím, zaujímalo by ma ako sa v hrách kontroluje rýchlosť animácie, teda ak chcem aby niečo trvalo rovnako dlho pri 1000fps aj pri 50fps? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. leden 2010, 12:40:17 Předmět: |
|
|
Sleduješ časový rozdíl od posledního snímku. Pokud máš nižší přesnost metody zjišťování této prodlevy, tak se to v delším časovém úseku stejně ztratí.
Příklad pro 33 fps a kolik je to celkem po trvání krátké ukázky:
- přesnost 1 ms: 33 ms, 33 ms, 33 ms, 34 ms (celkem 133 ms)
- přesnost 10 ms: 30 ms, 30 ms, 30 ms, 40 ms (celkem 130 ms)
EDIT: A pak už jen fyzika z druhého stupně základní školy, jakože s = v * t, v = a * t atd. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
mmmCCC
Založen: 10. 01. 2010 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 29. leden 2010, 12:51:42 Předmět: od |
|
|
neviem či som to správne pochopil,
ja teraz používam tento spôsob:
teda vyberiem si určitý počet fps napr 100 takže na každý mám 10 milisekúnd a ak sa stihne vyrenderovať napr za 3 tak program pozdržím o zostávajúce milisekundy v tomto prípade o 7...
ale to čo si rozpísal veľmi nechápem |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. leden 2010, 13:34:14 Předmět: |
|
|
To, co jsem písal, je akorát obrácený postup. Místo abys kreslil po pevných časových úsecích, tak kreslíš pokaždé, když můžeš, ale musíš si zjistit skutečný uběhlý čas ("resp. fps"), abys pohl animací o správný kus. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 29. leden 2010, 14:36:15 Předmět: |
|
|
nekde je tu vedle vlakno o tom jak pocitat cas mezi snimky a jak se vyhnout timeru ... |
|
Návrat nahoru |
|
|
mmmCCC
Založen: 10. 01. 2010 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 29. leden 2010, 15:11:49 Předmět: |
|
|
a kde presne? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 29. leden 2010, 15:49:47 Předmět: |
|
|
A co zkusit funkci Hledat? Zadám "čas" a hned třetí odkaz:
3D API / 3D Enginy - FPS
Musíš si tam najít sám, co tě zajímá. Je tam třeba i ten pevný krok animace.
EDIT - OT: Kdysi dávno jsem měl seriál článků o naprogramování naší hry Becher Rescue, a tam se tohle určitě popisovalo. Akorát že ten seriál už nemám. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
|