Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 1. březen 2010, 18:35:57 Předmět: |
|
|
Quimby: textura špatně je, ale takové detaily momentálně neřeším hranatost vody je dána hranatostí čtverečkové mapy, s tím se teď též nedá nic dělat
Ladis: ano je to tak, do původníhio starého řešení se postupně přidávájí nové fičury... takže možná to časem bude vypadat jako Setlers 7  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vozka

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 229
|
Zaslal: 1. březen 2010, 20:23:59 Předmět: |
|
|
Mně se to moc líbí, jestli se to bude hrát tak dobře jak to vypadá, tak se teda zatraceně těšim . Kdyby se ti ale ještě podařilo tu vodu trošku zakalit, bylo by to o dost realističtější, nevěřim tomu, že by v jakékoliv době byla voda v takové louži takhle čistá, natožpak ve středověku  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 1. březen 2010, 21:14:26 Předmět: |
|
|
Osobně teda doufám, že se to bude hrát líp než to vypadá - grafiku nepovažuju až zas tak za klíčovou a tady ty vody, bumpmapy a podobně jsou jenom bonus (ikdyž je fakt, že grafiku vylepšuju i proto, že se už kolikrát na to sám nemůžu dívat )
když se vám čistá voděnka nelíbí, trochu zakalím... ale pozor odrazy bývají vynikající i u břečky  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 2. březen 2010, 10:04:15 Předmět: |
|
|
Ondrash: jen si pamatuj ze mas zakalit tu vodu, ne sebe jinak dobra prace, vypada to paekne a hlavne tve nasazeni po takovou dobu na tvorbe tohoto projektu me fascinuje, klobouk dolu. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 2. březen 2010, 10:11:29 Předmět: |
|
|
Offtopic: stačí zprůhlednit okraje tý vody, nejspíš v PixelShaderu podle hloubky (je-li k dispozici), ale taky myslím, že to na tom nestojí :-) . _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
jasemburak

Založen: 07. 01. 2008 Příspěvky: 63
|
Zaslal: 23. březen 2010, 00:04:31 Předmět: |
|
|
Tak to je opravdu obdivuhodný takovou dobu tu hru vyvíjet.
Těším se na demo, ty zvuky jak tam porážejí stromy to je paráda  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MePHyst0
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: SVK/CZK
|
Zaslal: 23. březen 2010, 08:30:16 Předmět: |
|
|
vyzera to super jediny kozmeticky detail co som si vsimol(v poslednej stvrtine videa) je nepomer postav k tym budovam Ako si tam behal kamerou medzi domami, tak som mal pocit ze ten clovek je vysoky tak 2 poschodia drzim palce |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 23. březen 2010, 09:39:42 Předmět: |
|
|
Pěkné to je, taky už se těším na hratelnou verzi. Ten nepoměr postav a domků při pohledu seshora až tak nevadí, stejně je to spíš symbolické a je dobře, že jsou postavy vidět. Při pohledu ze země už to ale působí rušivě, co třeba zavést nějaké škálování podle sklonu pohledu? (Anebo je přecijen zkusit celkově o něco zmenšit) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 23. březen 2010, 14:19:28 Předmět: |
|
|
jasemburak: je to dlouho, ale co bylo těch změn a předělávek (například to původně byla tahovka ), valná část práce když nepočítám grafiku vznikla za posledních 7 měsíců.
ostatní: postavy jsou v nepoměru k budovám, dokonce i některé budovy jsou v nepoměru s jinýma, ale to už je osud tohoto projektu. Jak bylo řečeno - pohled shora tento nedostatek skryje a procházení po panství není hlavní náplní hry, kdo nechce nemusí (dokonce určité hlasy spolupracovníků volaly po tom, aby nebyly nevzhledné ksixhty obyvatel vidět takto z blízka, ale mě osobně se ta svoboda projít se vlastními uličkami líbí).
Možnost změnit škálování je skutečně zajímavá možnost jak toto trochu eliminovat - píšu si pro případ, že bych nevěděl co roupama
každopádně díky za povzbuzující komentáře
PS. OT: poslední dobou mám celkem problém na Českých-Hrách napsat nebo editovat delší příspěvek _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 23. březen 2010, 17:11:51 Předmět: |
|
|
Tak jsem shlídnul video a opravdu chválim. Tešim se na vydání. Zvuky paradní, pěkně laděj do hry a i ty animace padání stromů, fakt paráda. Vzpomněl jsem si na starý dobrý stronghold . Jo a to procházeni se po mapě - hustá to věc Jen teda doufám, že to rozběhnu na linuxu (pod wine). _________________ Twitter |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 25. březen 2010, 08:55:20 Předmět: |
|
|
uiii: nevím jak s tím linuxem, ale pokud pod wine rozjedes dotnet 2.0 a klasické directx 9c (ve verzi august2009) pak by to jít mělo  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 1. duben 2010, 09:12:04 Předmět: Možnost nových technologií a upgradů v Archamonu ! |
|
|
Zdravím všechny,
připomínám, že zhruba zítra kolem (2.4.2010) krátce po obědě bude uvolněna první skutečná a trochu hratelná preview/demo verze Archamonu !!!
...a jako bonus posílám ukázku, že i v Archamonu je možnost pokroku v technologiích a jednotlivé odvětví je možno postupně vylepšovat.
 _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vionsoft.Ondrash

Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 1. duben 2010, 09:12:59 Předmět: |
|
|
takže zítra v klubu  _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|