Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 6. květen 2010, 21:33:26 Předmět: JARG - Just Another Rpg Game (pracovní název) |
|
|
Ahoj, začal jsem pracovat na freeware RPG hře podobného stylu jako je gothic/risen, bližší detaily o příběhu, světě atd. zatím nejsou úplně promyšleny, tak je sem dávat nebudu
Obrázky:
http://satik.eu/images/JARG/4.png
http://satik.eu/images/JARG/5.png
Vývojářský deník:
http://satik.eu/index.php?id=diary
Video:
http://satik.eu/video/GameClient1.avi
Satik
P.S. Pokud byste měli zájem se podílet, tak pište (kontakt viz http://satik.eu, pomocných sil není nikdy dost
EDIT1: Omlouvam se za postnuti do spatneho fora
Ok, rozepisu se tu trochu o technologii:
Cele to pisu v C#, na grafiku vyuzivam Mogre (port Ogre pro .net), ktery vyuziva momentalne DX9, na zvuk planuji pouzit fmod, na fyziku Newton (hodim sem snad brzy nejake video s fyzikou ).
Cele se to snazim napsat vicevlaknove (jakoze grafika jedno, ovladani hry jedno atd., jsou s tim trochu problemy (ogre neni thread-safe), ale s pomoci zamku mi to zatim celkem slape
Naposledy upravil satik dne 7. květen 2010, 11:12:16, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 7. květen 2010, 00:08:58 Předmět: |
|
|
Som zvedavy, kolko ti tento velkolepy projekt vydrzi. Drzim palce. Tiez by ma zaujimalo, co ta motivovalo dat to do tejto kategorie namiesto inkubatora. Vsak prislusny moderator ti to hned presunie
A tiez by si mohol sam od seba uviest nejake technicke a ine detaily FEL FTW!
Kludne sem mozes davat aj nepremyslene koncepty. Ak ich sem tie napady nedas, tazko ti s nimi niekto pomoze.
[OT]
citace: |
na cvika jsme měli vietnamce mluvícího slovensky + jsem byl v té době zarytý delphista |
Hehehe Pozri, ja som mal vo Svedsku Cinanku z Hong-Kongu a Rusku, obe hovoriace lamanou anglictinou a kazdy druhy den som okrem anglictiny a svedciny hovoril aj po nemecky a lamano-polsky a nestazujem sa, zvykaj si a bud rad, ze ta nieco naucia, je jedno kto a ako [/OT] _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 7. květen 2010, 05:53:49 Předmět: |
|
|
MODERATOR: presun do Inkubatoru - precijenom zatim je to pouze technology demo... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Slappy
Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 7. květen 2010, 19:47:05 Předmět: |
|
|
Parada, dalsi OGRE/Mogre projekt...
To je asi najlepsi open-source engine...
Zatial to vyzera dobre - predpokladam ze to je EditableTerrainmanager + Hydrax??
Resp ich wrappre pre .net? _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 8. květen 2010, 10:09:40 Předmět: |
|
|
Nemá cenu dávat nějaké hlubokomyslné rady, ale přesto si jednu neodpustím.
Pokud chceš něco udělat, vezmi svoji představu o hře a zjednoduš ji (rozsah, počet objektů, vlastností, délku) na polovinu. Pak ji takto zjednoduš ještě jednou. Pak zbytek seškrtej, zbav se zbytečností a co ti zůstane ještě jednou zjednoduš.
Pak budeš možná blízko něčeho, čeho jsi schopen (v této fázi) dosáhnout. |
|
Návrat nahoru |
|
|
satik
Založen: 06. 05. 2010 Příspěvky: 161 Bydliště: Krkonose
|
Zaslal: 8. květen 2010, 11:13:43 Předmět: |
|
|
Slappy napsal: |
Parada, dalsi OGRE/Mogre projekt...
To je asi najlepsi open-source engine...
Zatial to vyzera dobre - predpokladam ze to je EditableTerrainmanager + Hydrax??
Resp ich wrappre pre .net? |
jj
Hunter: o detailech hry jsem zatim moc nepremyslel, zatim jsem delal zaklad enginu, ktery je dost univerzalni, ale uz se asi brzo pustim do nejakeho design documentu, tak tam to uplatnim |
|
Návrat nahoru |
|
|
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 8. květen 2010, 12:23:07 Předmět: |
|
|
Pokud tohle je vazne mysleny projekt a fakt chces dokoncit hru a to navic takovou, ze ji hraji lidi a jsou z ni nadseni, tak tady je muj nazor. Pokud si ale bezmezne trvas na RPG ala Gothic, tak good luck a dal cist nemusis.
Delat v jednom cloveku RPG alespon castecne se blizici velkym komercnim RPG je bohuzel nerealne. Vsichni bysme tomu radi verili a neco takoveho udelali, ale proste takhle veci nefunguji. Dukazem budiz, ze nikdy zadna takova hra v jednom cloveku nevznikla. A kdyz ano, tak to byla takova blbost, ze o ni uz nikdo ted nevi.
Nicmene neni vse tak negativni, jak se zda a sance na vytvoreni neceho uspesneho tu je. Zakladem vseho je navrh minimalistickeho konceptu. Jak pise Hunter, vsechny svoje velkope idealy pri navrhu hry zjednodus jak se da a pak je pro jistotu zjednodus jeste jednou. Ver tomu, ze ve vysledku to bude i tak pracne jak tri.
Jako navod bych te nasmeroval na jednu hru. Jde sice o FPS a ne RPG, ale ukazuje to presne co myslim tim jednoduchym konceptem.
Predpokladam, ze znas serii Call of Duty. Hrozne uspesna serie valecnych FPS her, bla bla bla. Takovou hru i v maximalne osekane podobe jeden clovek neudela. A kdyz bude s jednim modelem, jednou zbrani a jednim koridorovym levelem, tak to vsichni akorat odsoudi a cloveka to docela demotivuje v dalsi tvorbe.
Nicmene v ramci CoD vznikl mod Zombies a nasledne i mobilni hra CoD: Zombies a takovou vec uz si dokazu predstavit ze udela za nejakou dobu klidne i jeden clovek. Porad je to FPS hra, nicmene hrac je jen v jednom domecku a nabihaji na nej vlny zombiku. S tim, ze je tam nekolik peknych designerskych prvku jako treba zabouchavani oken prkny ci jiny strategicky prvky. Navic to perfektne ukazuje, ze uz zakladni verze s jednou zbrani, jednim modelem nepritele je plne hratelna hra co muze pobavit dost lidi, protoze takhle ten mod v uvodu vypadal a i tak mel spousty fanousku a nadsenych hracu. Navic je velmi snadne ji dal a dal rozsirovat.
Takze tak. Urcite se da tenhle priklad prevest na model RPG. Prijit s nejakou vhodnou myslenkou na design hry. Porad to muze byt RPG, ale ideje o rozsahlem plne zijicim svete, ultra systemem vyvoje postavy, lidsky se chovajici AI bych proste vsechny uplne zavrhl.
Samozrejme jde o to, co taky ve vysledku chces. Osvojit si technologie, ci dokoncit neco at uz je to cokoli a bez ohledu jestli to nekoho bude zajimat a hrat to, a nebo dokoncit hru, ktera ma sanci sklidit nejakou pozitivni odezvu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 8. květen 2010, 12:36:46 Předmět: |
|
|
třeba něco jako Legie ( http://legie.sudokop.com/cz/ ) - to je minimalistické české RPG vytvořené jedním člověkem - malý komorní svět, pár postav, grafika na úrovni Gothicu, skvělá atmosféra |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 8. květen 2010, 15:04:56 Předmět: |
|
|
citace: |
třeba něco jako Legie ( http://legie.sudokop.com/cz/ ) - to je minimalistické české RPG vytvořené jedním člověkem - malý komorní svět, pár postav, grafika na úrovni Gothicu, skvělá atmosféra
|
No podle stránek se vydávají za tým
Jinak globálně.. v jednom člověku, pokud se tomu nebudeš věnovat více-méně celé dny, tak nemáš šanci to rozumně dodělat. A navíc, jestli je to první projekt, co děláš, tak bych ti spíš doporučil něco méně rozsáhlého |
|
Návrat nahoru |
|
|
styx
Založen: 08. 05. 2010 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 16. květen 2010, 15:16:38 Předmět: spoluprace |
|
|
Pořád hledáte lidi? Já by se totiž rád přidal jako 3d grafik nebo webmaster (případně obojí).
Kdyžtak mě kontaktuj na asdd123@centrum.cz, pošlu ti nějaké reference atd.
Ještě jedna otázka - Hra se bude odehrávat ve městě nebo v té krejině co si sem dal screen? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|