Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 2. červen 2010, 15:32:02 Předmět: Odezva + broadcast |
|
|
Mám 2 dotazy:
1) Jak zjistím zpoždění UDP paketu (dobu mezi odesláním a přijetím)? Napadlo mě dát do paketu informaci o času odeslání, ale jak ošetřit to, že cílový počítač nebude mít stejně nastavené hodiny? Tady mě napadlo považovat nejmenší dobu odezvy za nulovou a od ní odvozovat ty ostatní, což ale není ideální řešení. Jak se to běžně řeší?
2) Pokud mám server a chci každému klientovi odesílat herní stav (přes udp), nebylo by lepší ho rovnou broadcastovat a ať si ho přečte, kdo chce?
Díky _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 2. červen 2010, 15:46:21 Předmět: |
|
|
1) aneb problemy serizeni casu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 2. červen 2010, 15:46:42 Předmět: Re: Odezva + broadcast |
|
|
A co ve chvíli, když dostane druhé PC tvůj paket, tak ti pošleš jeden paket zpět a ty to změříš na tom prvním(vydělíš dvěma )? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 2. červen 2010, 17:32:55 Předmět: |
|
|
1. Počítat ping (round-time-trip, neboli cestu tam a zpět) je mnohem jednodušší a proto se to tak snad všude dělá.
2. A co když budou hrát po netu? Tam můžeš na broad/multi cast zapomenout. A nevím, jak spolehlivý je to i na lokální síti... _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 2. červen 2010, 23:01:31 Předmět: |
|
|
A takto sa da zistit aj casovy posun medzi kompami. Na jednej svedskej univerzite to volali myslim "letiskova metoda", alebo tak nejako
Funtuje to priblizne takto:
Z letiska A vyleti lietadlo, napriklad o 14:00 lokalneho casu a prileti na letisko B, pozrie sa na hodiny a uvidi 13:30. Potom vzlietne znovu, z letiska B o 14:00 lokalneho casu a prileti na letisko A, kde na hodinach uvidi 15:30. Z toho usudi, ze v jednom smere letelo 30 minut a casovy posun je 60 minut. Ked sa este raz vrati na letisko B, aj letisko B uz bude vediet, aky je posun a lag. Vzorec si z toho odvodi aj piatak na ZS, dufam
Funguje to samozrejme, len ak let oboma smermi trva vzdy presne tolko isto, co ale nie je problem, pretoze sa to da spriemerovat cez viacero pokusov.
Co sa tyka broadcastu, multicastu, tak na ten sa urcite nespoliehaj, pretoze kopec sietovych prvkov ci nastaveni ho moze veselo zahadzovat. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 3. červen 2010, 07:20:02 Předmět: |
|
|
@pcmaster - nejenom zahazovat, ale hlavne proc posilat broadcast a zahltit sit srackama, kdyz v ten moment hrajou 3 hraci, ze? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|