Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 14. září 2007, 08:38:07 Předmět: |
|
|
spark napsal: |
Neviem, ja som nikdy o becherovka game ani neuvazoval, pride mi to skor ako cisty marketingovi tah, ktory ma z vyvojom hier malo spolocneho. |
Praveze naopak !
1. Uci ta to pracovat smerom k fixnemu deadlinu, cize posledne tyzdne uz musis improvizovat a dumat co vyhodis, resp. upravis aby si to stihol
2. Tema zapracovania Becherovky je uplne volna, dokonca staci, len aby bolo logo Bechera cely cas viditelne niekde v rohu, cize kreativita nie je vobec obmedzovana a to napriek tomu, ze sa jedna o marketingovu akciu.
3. Vdaka Becherovi sa kopec ludi donuti nieco spravit a aj dokoncit. Tipujem, ze bez Bechera by sme tu videli tak mozno 20% hier, zvysok by proste nevznikol, resp. nebol dokonceny.
spark napsal: |
ale robit hru s motivom Becherovky len preto, aby mohla byt v nejakej priemernej sutazi, to asi ee |
Este bud taky laskavy a vysvetli, ze z coho si vlastne robil priemer ?!?
Toto mi pride ako take typicke pubertalne dristy typu :"voe, marketing je spatnej, je to vsecko komercnej hnus, voe"
Ked ta to tak irituje, tak sa zbal a chod zit do Ugandy, vykop si chatrc 3 metre pod zemou, kde budes mat cely rok stabilnu teplotu, ziadne naklady na vykurovanie/elektrinu/vodu - pohoda, klidek, cigaro... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
adragon
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 72 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 14. září 2007, 12:28:23 Předmět: |
|
|
Od Becherovky je to jiste dobry tah pro sebe i smerem ke komunite vyvojaru her, vzdy vsak existuje moznost zjistit si s jakou pravdepodobnosti lze vyhrat, porovnat to s vyhrou a naklady na hru a rozhodnout se tvorit hru treba zadarmo.
Deadline lze ziskat i od libovolne souteze ve tvorbe her (bez cen), kterych je na Internetu spousty. A vyvojar muze mit dobry pocit, ze nedela reklamu sladkemu lepu naleptavajicimu mozek, ktery vyvazi i to poteseni z vyhry. Navic mam dojem, ze lide z existencnimi potizi netvori vlastni nezavisle hry. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bajzik26
Založen: 07. 09. 2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: 14. září 2007, 12:36:52 Předmět: Gog |
|
|
Mna osobne od hry do BG odradil dvojjazyk. Som slovák a ešte k tomu to celé písať do češtiny + celé to prekladať do angličtiny, do nebolo nič pre mňa. _________________ Mighty Softworks
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 14. září 2007, 13:00:33 Předmět: |
|
|
adragon napsal: |
vzdy vsak existuje moznost zjistit si s jakou pravdepodobnosti lze vyhrat, porovnat to s vyhrou a naklady na hru a rozhodnout se tvorit hru treba zadarmo. |
Samozrejme, ze ta financna vyhra moze byt "motivujuca" akurat tak pre studentov. Pre takych, ktori uz par rokov kodia, si urcite zarobia viac za 3-4 mesiace v obdobi medzi semestrami v lubovolnej SW firme, nez MOZNO vyhraju tuna.
Ale stale je to sutaz, ktora pritahuje naviac ludi a este dlho bude.
adragon napsal: |
A vyvojar muze mit dobry pocit, ze nedela reklamu sladkemu lepu naleptavajicimu mozek, ktery vyvazi i to poteseni z vyhry. |
Uz sa to tu preberalo viackrat, ze aku "realnu reklamu" si vlastne Becherovka touto sutazou robi. Podla mna je len otazka casu, kedy to Becherovka zrusi uplne.
Vid tohtorocne zlucenie kategorii, ktore im usetrilo iste financne prostriedky, ale istotne par ludi odradilo.
Potom je tu konkurencna XNA sutaz, ktora urcite sposobi nejaky odliv developerov, cize toho roku asi tolko sutaziacich v Becheri nebude. Aky to bude mat dopad na dalsi rok Bechera (a ich cien) ani nechcem vediet.
bajzik : to o com splietas ? Ved v CZ to mozes pisat rovno, a prekladas to len do EN. Aj ked nevies EN, niekto odtialto by ti to urcite prelozil. Cize dokopy tak 0.5 - 1.0 den roboty. Problem ?
Hadam ti nerobi problem SK-> CZ  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 14. září 2007, 13:01:12 Předmět: |
|
|
neda mi nereagovat,
keby nebolo becherovky tak by som sa do ziadnej hry nikdy nepustil (zas na druhu stranu svet by o nic neprisiel).
2adragon: co sa tyka existencnych problemov: 80 000 za 4 mesiace roboty mi nepride ako praca pre socku ale ako spojenie prijemneho z uzitocnym (takyto vianocny bonus je podla mna super), samozrejme ak sa s tim niekto morduje 2 roky len koli becherovke to uz je asi specialny pripad ale pochybujem ze by tam taky boli,... na druhu stranu ak zarabas 100 000 mesacne tak to mas tiez na haku.
2Bajzik26:ja eng. tiez neviem (sice precitam ale nenapisem) , na to su tu prekladatelia nie? vzdy sa najde niekto kto prelozi... _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 14. září 2007, 13:30:42 Předmět: |
|
|
Vyhra v BG je naprosto nejisty prijem. Stavet to do roviny - za 4 mesice prace (konicku) dostanu 80 litru - je zcestne. Ano v pripade vitezu to tak mozna je, ale to opravdu musite byt ten vitez. A to uz tak jiste neni. Respektive je to velmi nejiste. Ale o tom je soutez. Tohle neni prace, tohle je soutez. Tak to vidim ja. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bajzik26
Založen: 07. 09. 2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: 14. září 2007, 14:02:32 Předmět: |
|
|
-->Zaciatocnik na fore nevedel som ze je tu vela ludi co by sa do prekladu schuti pustilo  _________________ Mighty Softworks
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. září 2007, 14:23:22 Předmět: |
|
|
V naší letošní hře pro BG je moc dlouhý příběh, takže anglická verze nemohla být udělaná na koleni se slovníkem
Naposledy upravil franz dne 8. říjen 2007, 11:51:10, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 14. září 2007, 15:14:00 Předmět: |
|
|
2Flash: suhlasim je to riadna loteria, len som chcel naznacit ze to s tou vyhrou/odpracovany cas neni zas tak zhave, za pokus to vzdy stoji , clovek si spravi meno a aspon zisti kde ma pridat a co ma na buduce spravit inac aby mal vyssie sance. Je to take 'skoro stretnutie s trhom' ,kazdopadne skusenost na nezaplatenie.
Tento rok v kategorii PC ziadnu vyhru necakam a predsa sa zucastnujem, asi uz je to sila zvyku .
2VladR: becherovka si pozre pocet stiahnuti (ktory musi byt urcite dost velky) a hned vie ci jej cielova skupina (mlady nerozhodny este nealkoholici ) bola alebo nebola oslovena. Nejak sa im do povedomia dostat musia nie? pozri si ostatne aktivity a ich reklami, je to zamerane na mladych ludi a vo tom to je.
Teraz zistili ze flash hry sa stahuju viac nez pc hry tak prerozdelili kategorie, uplne logicky krok.
2Franz: toznie slubne uz sa tesim. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 14. září 2007, 17:35:51 Předmět: |
|
|
Bajzik26 napsal: |
-->Zaciatocnik na fore nevedel som ze je tu vela ludi co by sa do prekladu schuti pustilo  |
Kdyz je hra zajimava, tak proc ne. Ja jsem prekladal myslim questy do Desperadoxovych Space Merchants, delal korekturu ceskych textu v Undercroftu od Rake-in-grass, proste zajimave projekty, ktere pritahnou lidi
Jinak myslim, ze by ti stacilo prijit na IRC a ochotnych lidi by se naslo dost _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
spark

Založen: 15. 08. 2007 Příspěvky: 83 Bydliště: Brno & Bratislava
|
Zaslal: 14. září 2007, 20:21:56 Předmět: |
|
|
to VladR: pohodicka, hovorim jak to ja vidim, co mna od toho odradza, nenapisal som nic take, ze by to bola brutalna p*covina a ucast je zbytocna. Je jasne, ze je to snad jedina sutaz takeho typu tu, ale vobec ma to tam netaha. Je to len nazor a moj postoj, tak sa nemusis hned navazat do akoze "pubertalnych" kecov, ver mi, ze tych som uz pocul dost a tiez niesom z nich nadseny.
A netvrd mi, ze to nema nic spolocne s marketingom, pretoze AJ ten je tam zastupeny, a bez neho by to snad ani nevzniklo.
V tom, ze to ludi moze prinutit suhlasim, ale myslim si, ze pokial niekto chce naozaj spravit nejaku hru za kazdu cenu, nepotrebuje deadline od Becherovky na to, aby to dokoncil. Deadline je svina, a doplaca na to mnozstvo hier, ale rozdiel je ten, ze je to datum na kazdy rok, ked to abs. nestihas, tak ta to akurat poriadne nasere, nieco rozkopes, ale po uvolneni sa zase rozhodnes spravit to na dalsi rok...toto si inde dovolit nemozes.
Jako nemam rad ked sa niekto navaza len kvoli nazoru, mne to proste nesedi, tym netvrdim a ani sa nesnazim ovplyvnit niekoho, ze inym sa to nemusi pacit, a nemusi to byt skvela sanca niekam sa dostat /treba ale ratat vzdy aj s inymi moznostami/ _________________ AlternativA
Fineway Studios | GDS09 | Game Access |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 15. září 2007, 13:03:54 Předmět: |
|
|
Mna neodradilo nic. A nechcem s tym uz nikoho otravovat, tak nepoviem, ze mam teraz statnice Aj preto do toho nejdem. Nemam tento rok cas.
Zlucenie kategorii sa Becherovi urcite oplatilo, vid minuly rok
A co ma lakalo na tej sutazi? Tak za prve sme uz mali nieco rozrobene, nechcelo sa mi robit nic lepsie (napr. makat za prachy) - proste som bol tie prazdniny lenivy. Hlavnym lakadlom bol pre mna CHLAST. To preto, lebo becherovku mam rad, na intraku sa nikdy nestrati a ani nezapadne prachom (a nie preto, MRAZIK, ze by som bol nejaky alkoholik!!! )
A v poslednom rade - ze vyhrame prachy sme ANI LEN NEDUFALI!!! Spravna volba kategorie bola vsak velmi dolezita, ako si isto vsetci spominate
Co bolo, to bolo, terazky som major...
Becherovka je pekna sutaz. Nic lepsie tu siroko daleko nie je. Suhlasim s VladRom. Nijako neobmedzuje kreativitu. Jedno male logo v rohu nikoho nezabije. A prinajhorsom ti to logo nahradi kopec textur
To, ze explicitne povedali, ze to MUSI byt po cesky, ma objektivne nasralo, ale nejako som sa cez to preniesol a jedine, co som musel spravit bolo prelozit asi 10 riadkovy navod aj do cestiny. Praca na 15 minut 2 hodiny pred deadlinom  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 15. září 2007, 13:07:54 Předmět: |
|
|
OT: Ty jo Slovaci si jeste budou vypi*ovat, ze do ceske souteze musi dodat hru v cestine  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
agile

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 257
|
Zaslal: 20. září 2007, 23:04:45 Předmět: |
|
|
No, s tim jazykem - sice je tam psane uz roky, ze hra musi byt jak v CZ tak v ENG verzi, nicmene za ty roky tam bylo spousta her, ktere to nesplnovaly a nikoho to netankovalo (lidi z Becherovky / 1M ty hry nehraji, porotci zas nemaji danou metodiku, jak to hodnotit a zda dohlizet na to, jestli je hra podle pravidel - vydela na tom samozrejme vyvojar;)) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 21. září 2007, 07:41:14 Předmět: |
|
|
agile: Vyvojar na tom prave nevydela, kdyz jsou nerovne podminky a tim zkreslene hodnoceni. Nehlede na to slucovani kategorii (skutecne nechapu, jak muze byt hra pro PDA ve stejne kategorii jako mobily) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|