Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
tommkis
Založen: 21. 06. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 1. červenec 2010, 13:18:47 Předmět: XNA alpha blending |
|
|
Zdravim chtěl jsem implementovat trávu na terén a snažím se využit metody popsané na GPU gems , ale při alphablendingu se mi někdy při různé orientaci kamery trsy trávy překrývají.. viz obrázek:
relativně dobře
kód: |
http://img175.imageshack.us/i/okano.jpg/ |
a takhle to je z jinačího úhlu špatně
kód: |
http://img251.imageshack.us/f/19637103.jpg/ |
, mám domění že to bude tím že se nevykreslujou objekty odzadu dopředu, ale jak na to ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 1. červenec 2010, 13:54:45 Předmět: |
|
|
vypnut zapis do z-buffera? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 1. červenec 2010, 14:05:55 Předmět: |
|
|
Nebo pro začátek vypnout blending a místo toho zapnout alfa test.
(obrázky jsem neviděl, nějak mi tu neběží) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tommkis
Založen: 21. 06. 2010 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 1. červenec 2010, 14:18:58 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
vypnut zapis do z-buffera? |
už to je ok pomohlo, díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna