Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 14. září 2007, 15:22:37 Předmět: |
|
|
Lol....slavnej....
OT:
Mám takový malý problém z GMAXem....v 3DS MAXu jsem byl zvyklej na modifikátor Physique, ale v GMAXu je jen skin a to je na pytel.... nevíte jestli na GMAX verzi 1.2 existuje něco jako ten physique....??
Hledal jsem to na netu a našel jsem jen práci, model těla s animacema za použití physique v GMAX.... ale plugin žádnej... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peregrine

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 16777215
|
Zaslal: 15. září 2007, 07:31:32 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Mám takový malý problém z GMAXem....v 3DS MAXu jsem byl zvyklej na modifikátor Physique, ale v GMAXu je jen skin a to je na pytel.... nevíte jestli na GMAX verzi 1.2 existuje něco jako ten physique....??
Hledal jsem to na netu a našel jsem jen práci, model těla s animacema za použití physique v GMAX.... ale plugin žádnej... |
tohle jsem nedavno resil s tom.drinem - v podst. existuje nekolik moznosti, takze:
1/ bud se trapit s physique a obalkami
2/ navolit rigid vertices a select vertices (misto obalek (envelopes))
3/ pouzit na rozanimovani specializovany externi software - tuhle moznost jsem se samozrejme snazil prozkoumat nejvic, a zatim doporucuji (zvlast pokud chces pouzivat volne siritelny software) Misfit Model 3D - neni uplne nejlepsi, ale hlavni veci umi. Vice o nem na wiki |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 15. září 2007, 09:34:59 Předmět: |
|
|
Mmnt...to jsi mě špatně pochopil...já bych se rád trápil s modifikátorem Physique, ale to by nejprve musel v GMAXu být....
Je tam jen modifikátor SKIN a ten mi vůbec nevyhovuje..... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peregrine

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 16777215
|
Zaslal: 15. září 2007, 09:38:58 Předmět: |
|
|
kua, jsem si spletl physique se skinem.. omlouvam se, to se stava, takze opravuji:
1/ bud se trapit se skinem a obalkami
2/ trapit se se skinem, ale navolit rigid vertices a select vertices (misto obalek (envelopes))
3/ pouzit na rozanimovani specializovany externi software |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 15. září 2007, 10:04:10 Předmět: |
|
|
No nějak ale nevím, jak bych měl postupovat v 2. bodě....
Bohužel netuším, jak navolit rigid vertices a select vertices v modifikátoru skin....já tam vidím jen Envelopes....
Tak kdybys byl tak hodnej a rozvedl bod 2....díky _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Peregrine

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 16777215
|
Zaslal: 15. září 2007, 10:23:23 Předmět: |
|
|
jsem v praci, nemam tu gmax - doplnim pozdeji |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 15. září 2007, 11:09:37 Předmět: |
|
|
Není třeba....už jsem na to přišel....ale díky za pomoc...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tom.drin

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 65
|
Zaslal: 15. září 2007, 11:31:12 Předmět: |
|
|
Kdyby na to ještě někdo narazil, tak ať je to tady k přečtení:
Je potřeba v modifikátoru zaškrtnout u Select - Vertices a pak jednotlivým vertexům nastavovat Abs. Effect (Weight parametres). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 15. září 2007, 15:44:30 Předmět: |
|
|
Myslím, že Gmax už celkově nemá smysl. Discreet už ho aspoň 5 let nepodporuje, vychází z 3ds max 4.2, spoustu věcí nemá a neumí (no, taky sposutu věcí nemá a neumí ani 3ds max 2008 )
Teď bude asi víc frčet XSI Mod Tool. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|