Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 13. září 2007, 20:14:30 Předmět: |
|
|
Na fotoadventury neni nikdo zvedavej, vloni jsme udelali do bechera Okuldeje ( http://okuldeje.ufouni.cz ) a bylo to zdrbane, ze prej neumime delat grafiku a tak z nouze delame fotoadventuru nebo co to o nas psali.. a pritom to bylo technologicky docela zmaknute, nekolik originalnich puzzles, akcni mezihra.. jenze to nikdo z poroty ani z recenzentu nehral a otraven z fotek to po prvni lokaci zavrel a hodil do kose :/
Takze kdyz adventuru, tak nejlepe rucne kreslenou! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
prost
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 109 Bydliště: cvut fel, stm
|
Zaslal: 13. září 2007, 20:46:55 Předmět: |
|
|
Ted jsem cetl recenze, grafiku odsuzovali jen na BW, jeho uroven jsem vzdy povazoval za velmi nizkou a spise komickou. Dostavali jste slusne hodnoceni. Skoncili jste druzi po Moribund World, takze bych to s timhle druhem her nevidel tak zoufale  _________________ BbB |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 13. září 2007, 21:01:43 Předmět: |
|
|
[OT] prost> skoncilo to druhe, protoze zbyvajici dve hry v kategorii byly evidentni shity s paintbrush grafikou [/OT] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 13. září 2007, 21:09:53 Předmět: |
|
|
2 franz: Ta grafika podle mě rulez. Máte to fakt pěkně udělané. Asi to hodnotil nějaký ortodoxní CSkář  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alenka
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 49
|
Zaslal: 15. září 2007, 08:48:27 Předmět: |
|
|
prost napsal: |
grafiku odsuzovali jen na BW, jeho uroven jsem vzdy povazoval za velmi nizkou a spise komickou |
Jasne, Okuldeje nebyly spatne a to ze se grafika odsoudila nebylo jen z meho cisteho rozmaru. Jako sorry, ale od hrani adventury ocekavam trochu vic nez chodit pixel po pixelu a hledat, co mam udelat (coz bylo bohuzel to hlavni, co jsem pri hrani Okuldeji delala). Mozna by nebylo od veci, aby sis hru zahral, nez zacnes vynaset soudy.
Jinak sry za OT  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bajzik26
Založen: 07. 09. 2007 Příspěvky: 26
|
Zaslal: 15. září 2007, 12:30:39 Předmět: |
|
|
Súhlasím s Alenkou. Presne preto som Okludeje nedohral. Aj keď som sa dostal do určitej časti hry, prestal som si užívať príbeh, ale začal som si užívať hľadanie. No ani nie užívať ... _________________ Mighty Softworks
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 15. září 2007, 12:51:28 Předmět: |
|
|
Souhlasím s oběma předřečníky, Okulděje jsem si stáhl a zahrál až teď, fotky a začátek příběhu mi přišly super, ale následný pixel hunting už fakt ne (ale adventury mě obecně moc nebaví, kromě klasik typu Monkey Island) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TenKteryVmladiVidelZirafu

Založen: 07. 08. 2007 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 15. září 2007, 15:47:10 Předmět: |
|
|
Ja to hral par mesicu nazpet... musim se priznat ze sem to stahoval s jistym predsudkem, ze jde o fotoadventuru, ale po spusteni sem hned zmenil nazor, naopak se me to hodne libilo. Grafiku bych tomu rozhodne nevycital. Ale taky sem to nedohral => uz zmineny pixel hunting. (a taky vim ze me po deseti minutach uz zacla vadit ta hudba na pozadi, ktera me ze startu hry prisla hodne dobra) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 15. září 2007, 19:48:09 Předmět: |
|
|
Okulděje mě překvapili, nikdy jsem žádnou fotoadventuru nehrál a nevěděl jsem co mám čekat, ale určitě jsem nečekal, že to bude vypadat tak pěkně, dokonce i hlavní hrdina byl sympaťák. Ale zase si rýpnu do pixelhuntingu, protože jsem to nedokázal dohrát ani s návodem (měli by se do něj psát souřadnice). Zajímalo by mě, v čem se stala chyba.
Jinak má hra skvělou atmosféru a zajímal by mě konec, i když bude mít asi něco společnýho s becherovkou  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MD

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. září 2007, 20:11:05 Předmět: |
|
|
Ja bych pixelhunting zrusil. Nevim, jestli to nejaka adventura dela, ale kdyby vsechny aktivni objekty byly nejak neprehlednutelne zvyraznene, bylo by to super (kdyz ne porad, tak alespon pri drzeni Alt a pod.). Tak doufam, ze se to ujme a od ted uz vsichni bez pixelhuntingu!
Abych nebyl OT: Tak grafika foto adventur se mi moc libi _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 15. září 2007, 20:28:26 Předmět: |
|
|
Dlaha> jako že i s návodem jsi nenašel nějaký předmět? To se mi nezdá.. u čeho konkrétně?
MD> tak to bylo v Posel smrti a Nibiru, všechny aktivní prvky člověk hned viděl a to buď jako aktivní ihned (co jde třeba sebrat), nebo aktivní později (zde se něco použije, ale ne ještě teď) a již neaktivní věci mizely, aby nemátly |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 15. září 2007, 21:29:09 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
Dlaha> jako že i s návodem jsi nenašel nějaký předmět? To se mi nezdá.. u čeho konkrétně? |
Už nevím, uplynula spousta vody, ale nepodařilo se mi myslím najít poslední kostku do těch ďur tam u tý hrobky, bo co to bylo.
Ale abych nebyl moc OT, tak to zvýrazňování objektů je sakra dobrej nápad (škoda, že jsem to u Posla Smrti nevěděl), ale přecejenom si spousta lidí řekne, že by moc zkrátili herní dobu, kdyby hráč nemusel nic hledat. A vůbec, bylo by to moc jednoduchý. Doufám, že v našem projektu je všechno pěkně nepřehlédnutelný a kdyby ne, tak bych o zvírazňování uvažoval, přece jenom u adventur jde hlavně o příběh.  _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 15. září 2007, 22:33:44 Předmět: |
|
|
Já myslím, že pořád lepší fotografická adventura (když se to prožene nějakýma málo kýčovitýma filtrama) než ošklivá neumělá 3D grafika s postavama z Poseru (všichni víme ...) - to jest zhruba 2/3 free adventur.
Ano, pixelhunting je zlo, nevím jestli zvýraznění předmětů je ideální. Ideální je, když všechny předměty, co mají být použity jsou jasně vidět a navíc hráč ví, že "něco takovýho" hledá (popř. si může zpětně vzpomenout, že předmět co by se hodil na řešení tohoto viděl kdesi na minulé obrazovce).
Pixelhunting ala "něco ve stínu pod skříňkou" je na utržení koulí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
w8w
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 16. září 2007, 23:16:30 Předmět: |
|
|
podla mna je fotograficka adventura super,
ak si pamatate tu staru trosku Ramonovo kouzlo hrali sme to ako 14 rocne decka s kamosom (ak sa este dobre pamatam) hoci sme to nepresli ale bolo to dost zaujimave. ide o to ci to zaujme pointou, vzhlad hry mal u mna vzdy nizsiu prioritu.
1. napad
2. lahko pochopitelne suvislosti, orientacia...
3. okamzita odozva hry na uzivatelov vstup
4. dojem realnosti, alebo moznost ponorit sa do atmosfery a vytvorit si akysi konvertovany svet, ktory dokazem ale chapat akoby bol realny
to su moje top poziadavky na hru.
grafika je napriklad vtedy zla ked poskodzuje orientaciu, ale fotky nemozu uskodit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zvuk
Založen: 07. 08. 2008 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 7. srpen 2008, 10:36:30 Předmět: . |
|
|
Zpracovani pekne, ale nedostal jsem se pres prvni obrazovku protoze me to vuuubec nebavilo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|