Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 10:24:25 Předmět: Kniha |
|
|
Sehnal jsem si knihu: Mistrovstvi v C++, slysel jsem ze je dobra. Co Vas nazor? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 11:35:27 Předmět: |
|
|
Já taky slyšel, že je dobrá, tak to jsme dva . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 11:43:23 Předmět: |
|
|
ja mam osobne C++ za 21 dni a myslim si ze je tiez dobra. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 12:18:39 Předmět: diky |
|
|
Tak to se do ni hned vrhnu, a pak si zkusim sehnat to C++ za 21dni  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 12:29:52 Předmět: |
|
|
skor opacne. mistrostvi ide omnoho viac do hlbky. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quimby
Založen: 21. 04. 2009 Příspěvky: 51
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 13:19:18 Předmět: |
|
|
jj doporucuju 3.vydani na cpress.cz je pravda ze misty nemaj napr prelozene komentare ale ten kdo se tohle uz uci a cte tak anglictinu zvlada.Akorat by mohly bejt trosku vic popsany operace cteni/zapis |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 13:56:35 Předmět: Dotaz |
|
|
Co se musim hlavne naucit, co je potreba pri tvorbe her?. Chtel bych udelat remake moji GM hry. Byla to vazne jednoducha hra, takze myslim ze by to zastak tezke nebylo |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goddard
Založen: 06. 11. 2007 Příspěvky: 175 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 14:57:48 Předmět: |
|
|
je to vyborna kniha, jde fakt do hloubky. mam 2. vydani a ucil jsem se z ni na stredni skole (c++ byl muj prvni prog. jazyk) _________________ http://www.dredwerkz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 54 Bydliště: Litovel
|
Zaslal: 26. červenec 2010, 16:56:38 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
ja mam osobne C++ za 21 dni a myslim si ze je tiez dobra. |
Jo, ta série je pověstná kvalitou.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Casio
Založen: 13. 01. 2009 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 27. červenec 2010, 02:41:12 Předmět: |
|
|
Mám doma obě dvě knížky.
V C++ za 21 dní je všechno zdlouhavě okecávaný, až mě to občas nudilo. Dobré pro začátečníky. (Jo a za 21 dní jsem to teda nepřelouskal.)
Mistrovstvi v C++ je lepší: stručný, jasný, obsáhlejší. Jestli nemáš problém s pochopením učiva, tak C++ za 21 dní nepotřebuješ.
A co je potřeba pro tvorbu her? Já mám na to vzorec.
Knížky + haldy tutoriálů + mooře času + pevný nervy == HRA (Kterou vyzkouší pár lidí a zkritizujte. A ostatní se na ní vys*rou a ratši si stáhnou nějakou áčkovou hru.)
Jen knížka o C++ ti na hru bohužel stačit nebude. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 27. červenec 2010, 11:52:08 Předmět: Diky |
|
|
Ne ani nemam problem s pochopenim, ted uz ani ne, ale v C# jsem mel celkem problem kdyz jsem jel podle tutorialu z zive.cz, protoze jsem tomu nerozumel ani slovo, ale ted delam OpenGL podle nehe a to celkem jde i to chapu(ale nepamatuju), horsi ze na nehe jsou ty zdrojaky nefunkcni(me aspon nefungujou), protoze musim si jeste dopsat zbytek OpenGL okna(to skopiruju), ale stejne to nefunguje tak si stahnu ty zdrojaky od tech amiku ci kdo to je a ten pak funguje a kdyz to potom prohlizim tak na nehe mu treba 20radku chybelo. Ale nejvic me dokaze nastvat, ze mam dva stejny zdrojaky,(jsou stejny, jenomze jeden sem psal rucne) a u toho co jsem psal rucne my zacerveni veci, kdyz v druhym zdrojaku jsou presne stejne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 27. červenec 2010, 13:09:35 Předmět: |
|
|
Možná by pomohlo, kdyby jsi se začal snažit pochopit obsah těch zdrojáků. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 27. červenec 2010, 15:09:51 Předmět: |
|
|
no nehe tutorialy su dobre len su uz dnes zufalo neaktualne. vcera bola vydane OpenGL 4.1 a tie tutorialy boly pisane v case 1.x. to je ako keby ste sa chceli dnes v dobe DX11 stare DX 6-7. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kinq
Založen: 19. 07. 2010 Příspěvky: 29
|
Zaslal: 27. červenec 2010, 16:44:33 Předmět: Diky |
|
|
nou - ja jsem bohuzel lepsi a stejne obsahle nenasel
Ladis - ted kdyz se podivam zpetne tak mi toho hodne dochazi, nejvic mi pomohla tato stranka: http://csharp.aspone.cz/, ale ted jedu to C++ a OpenGL, protoze jsem zjistil, ze nemuzu delat s XNA protoze tehne komp ma nejakou spatnou grafiku(nevim jestli jsem to pochopil spravne), ale nepodporuje pixel a vertex sharder 1.1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 27. červenec 2010, 18:19:35 Předmět: |
|
|
sice v anglictine ale myslim ze dobre tutorialy. http://www.arcsynthesis.org/gltut/ _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|