Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 27. červenec 2010, 21:44:09 Předmět: XNA objekt s vice texturamy a meshparty |
|
|
Ahoj, narazil jsem na problem, prohledal net a jsem zas tady. Mam objekt (napr. animovanyho panaka), kterej ma vlastni texturu pro ruzny casti tela (ruce, nohy, telo, hlava). Kdyz dam vykreslit objekt nize uvedenym kodem, vykresli se mi jen posledni textura na vsechny casti.. co potrebuju, je jasny
kód: |
private void Draw (Effect effect)
{
Matrix[] modelTransforms = new Matrix[model.Bones.Count];
model.CopyAbsoluteBoneTransformsTo(modelTransforms);
foreach (ModelMesh mesh in model.Meshes)
{
foreach (ModelMeshPart meshPart in mesh.MeshParts)
{
effect.DiffuseTexture = textureManager.GetTexture(meshPart)
meshPart.Effect = effect;
effect.CommitChanges();
}
mesh.Draw();
}
}
|
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 28. červenec 2010, 00:26:14 Předmět: Re: XNA objekt s vice texturamy a meshparty |
|
|
Prepisujes si DiffuseTexture jedne a te same instance effect. Bud musis mit tolik instanci effect kolik je unikatnich textur (mohou se instanciovat klidne az zde ve Draw() + prebirat vlastnosti predavaneho "globalniho" effectu (myslim tim napr. World, GraphicsDevice.RenderState apod.) nebo sloucit textury do jedne (obecne vhodnejsi reseni). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 28. červenec 2010, 08:07:37 Předmět: |
|
|
Aha, uz je mi to jasny, diky.. Pokud bych mel mit pouze jednu texturu, je to pro me celkem problem, ale ne neresitelnej. Je to nejak zasadni? napr. co se tyce rychlosti apod. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 28. červenec 2010, 13:22:30 Předmět: |
|
|
pospa napsal: |
Je to nejak zasadni? napr. co se tyce rychlosti apod. |
Mezi zakladni optimalizace patri minimalizace "stridani" textur. Zjednodusene receno nacteni textury do gpu texture cache je casove narocna zmena renderstate a pri velkem mnozstvi objektu slozenych z mnoha textur muze byt toto stridani dost citelne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna