Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
liquid
Založen: 28. 03. 2010 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 21. srpen 2010, 15:42:05 Předmět: Odstineni GUI |
|
|
ahoj...
planuji vytvoreni map editoru, ale rad bych ho napsal co nejvice odstineny a nezavisly na GUI.
Chci ho totoiz provozovat jak ve hre s vlastnim GUI, tak jako desktopovou aplikaci mimo hru vyuzivajici napr wxwidgets...
jak toto nejlepe provest?
napsat nejakou abstrakci vsech gui prvku a tu vyuzivat, s tim ze za tu abstrakci budu pak dosazovat ruzne gui? nebo to lze vyresit nejak lepe?
diky za kazdou radu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 21. srpen 2010, 18:52:54 Předmět: |
|
|
Vyřešil bych to obráceně. Ty popisuješ "map editor využívá funkce/třídy pro zobrazení GUI", ale řešení "editor hry nebo hra obsahující svoje GUI používá map editor" mi přijde o dost jednoduší. Tj. tvůj map editor bude mít funkce jako nastav pohled na scénu (umístění kamery), nastav rozměry a funkci zobrazení vybrané části mapy. Tuto komponentu pak používá editor nebo vlastní hra, můžu se obraz z map editoru umístit do nějaké části okna, příp. přes celé okno a může si i zobrazit vlastní krafiku nad výstupem z map editoru, což má význam hlavně ve hře. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna