Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 14. březen 2010, 22:56:29 Předmět: Prestoracer |
|
|
Zdravím,
Rád by som informoval o hre Prestoracer.
Je to závodná hra tvorená v c# + xna
webová stránka hry: http://www.univigames.com
Niečo o hre
Na začiatku má hráč odomknuté 3 závody. Za každý ktorý dokončí získa peniaze a body podľa svojho umiestnenia v cieli. Keď nazbiera určitý počet bodov, odomknú sa mu ďalšie závody. Po čase si môže kúpiť aj nové autá
Trailer z hry
http://www.youtube.com/watch?v=GDU0BBRcX0Y
Edit: Hra je momentálne už dokončená. Verzia s fyzikou o ktorej som písal v príspevkoch nižšie bude už celkom nová hra
Naposledy upravil univi dne 7. srpen 2011, 13:21:35, celkově upraveno 11 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 15. březen 2010, 07:34:15 Předmět: |
|
|
Ahoj,
vypadá to pěkně, ale jedna věc tomu znatelně chybí - stíny. Takhle to vypadá, jako by ta auta plavala, letěla...
Nemusíte hned dělat nějaký supercool stíny pomocí shadow map - velmi by IMHO vizuálnímu dojmu pomohlo jen to, kdybyste pod auto vykreslili průhledný (pomocí alpha blendingu) obdélník nebo ovál...nebo prostě nějakou texturu, která připomíná stín auta.
Držím palce! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 15. březen 2010, 08:54:28 Předmět: |
|
|
Mně v tom nějak chybí ta "funny" část. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 15. březen 2010, 11:32:28 Předmět: |
|
|
Augi napsal: |
Ahoj,
vypadá to pěkně, ale jedna věc tomu znatelně chybí - stíny. Takhle to vypadá, jako by ta auta plavala, letěla...
Nemusíte hned dělat nějaký supercool stíny pomocí shadow map - velmi by IMHO vizuálnímu dojmu pomohlo jen to, kdybyste pod auto vykreslili průhledný (pomocí alpha blendingu) obdélník nebo ovál...nebo prostě nějakou texturu, která připomíná stín auta.
Držím palce! |
jasne, tie tiene tam dorobím podobným spôsobom ako sú odlesky na aute, čiže ak sa to podarí mohli by tam byť tiene od áut, stromov, objektov... Dúfam len, že si to nezoberie zo sebou príliš veľa výkonu 
Naposledy upravil univi dne 4. říjen 2010, 18:40:41, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 3. říjen 2010, 17:33:04 Předmět: |
|
|
Zdravím,
po dlhšom čase prinášam nejaké nové screenshoty a novinky o hre
]
- Bola vylepšená grafická stránka hry - pridaný bloom, normal mapping, zmenené hud a menu,
- ďalej do hry pribudla hudba a zvuky
celkový koncept závodov sa dosť zmenil, viac informácii je na titulnom príspevku
Naposledy upravil univi dne 4. říjen 2010, 13:10:35, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 00:09:02 Předmět: |
|
|
Proč nejsou obrázky klikací na plné rozlišení? V takhle mrňavejch těch efektů moc neuvidíme. Ještě detail, k odstranění toho zcela rozmázlého vzhledu textur od určité vzdálenosti kvůli mipmappingu použijte anizotropní filtrování. Jo a ještě předpokládám, že někdy v budoucnu nahradíte ty šedivá okna aut něčím . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 13:11:52 Předmět: |
|
|
Dik k tym obrázkom, už som tam dal aj veľké verzie |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mantharis
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 39
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 13:21:50 Předmět: |
|
|
Absence stinu u spritu na me pusobi dost rusive...mozna bych zkusil pridat stin primo do spritu jak to bude vypadat ( tj dolu do vsech spritu dokreslit nejakou ztmavujici cast )
Jinak se mi celkem libi ten "next gen efekt" v podobe bloomu ...i kdyz je to takova blbustka tak to tu grafiku na 1. pohled dost zveda  _________________ If the God gave us the source code we could bug the world. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 14:02:24 Předmět: |
|
|
Já například bloom nesnáším, takže by stálo za to přidat možnost vypnutí tohoto efektu. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 14:09:51 Předmět: |
|
|
Možnosť vypnutia bloomu tam už je rovnako aj vypnutie tieňov či zvuku a hudby. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 14:57:09 Předmět: |
|
|
Jo ten bloom nevypadá dobře, je to moc přepálené. Bloom má smysl např. na velmi ostré světelné zdroje, které se nedají zobrazit v omezeném spektru barev, ale je zbytečné ho aplikovat na všechno, tedy zejména na silnici nebo na trávu, které zobrazitelné jsou. Možná by to chtělo trochu zkorigovat thresholding (u bloomu se tomu říká bright pass), jestli ho teda vůbec používáte.
Při použití správných technik a textur se to dá udělat tak, aby ta grafika vypadala božsky i bez bloomu.
Jinak jsem koukal na to video, dost hustý. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 15:03:36 Předmět: |
|
|
slusny, me osobne se to libi, dobrej zacatek, urcite jeste s vyvojem pokrocite dal, takze sprity se zmeni v normalni 3D stromy a podobne, takze to komentovat nebudu, stejne tak jako stiny a tak. Co se tyce onoho bloomu tak ten bych spis nez na rozmazani vyhledu pouzil na rozmaznuti okraje obrazovky pri vyssich rychlostech, tim ta hra dostane trochu vic stavu a adrenalinek, kazdopadne jen tak dal. Uz mate nejakou predstavu o tom jaka ta hra bude? Jestli vic arkada, nebo simulator, offroady/tuning kary....? Z meho pohledu na to jak to zatim jezdi a vypada, by z toho mohlo byt neco podobneho jako treba Pure  _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 15:10:09 Předmět: |
|
|
Hm, celkom zaujímavé. Predpokladal som ze všetci budú za bloom ale asi nie
Rozmýšľam, že by sa tam dala pridať možnosť nie len vypnúť a zapnúť ale aj trošku upraviť ten bloom. Zatiaľ je tých nastavení asi 5, tak skúsim sem dať screenshoty z každého nastavenia čo na to poviete |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 15:31:34 Předmět: |
|
|
tak jde spis o to jak ho ve hre pouzijes, preci ejn jde o zavodni hru, takze jentak rozmaznout vsechno nema zas tak smysl, ale maznout jen vzdalenou cast prostoru je ok, popripade ho prave vyuzit k nejakym tem trickum s rychlosti a tak. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 15:58:53 Předmět: |
|
|
Ešte k náplni hry:
Snažím sa z toho spraviť skôr arkádu na oddych a zábavu a nie simulátor. Inšpiroval som sa hlavne hrami typu Moorhuhn Kart 2, Flatout 1,2 a Need For speed Most Wanted aj keď z viacerých z nich si beriem len tú inšpiráciu a budem sa snažiť aj nejak odlíšiť. Je pravda že tieto tituly sú dosť úspešné hry takže budem musieť nájsť niečo v čom nebudem "konkurovať" a čo budem vedieť reálne dokončiť.
Budem vďačný za prípadné nápady |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|