Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 30. říjen 2010, 10:54:42 Předmět: Between the skyscrapers |
|
|
Tento projekt vznikl jen jako prvotní seznámení s Unity3d.
Je zde několik druhů zbraní, ovladatelné vozidlo (pomocí L rozsvítíte světla). Můžete u auta zničit pneumatiky.
Hratelná ukázka
http://download.electronicillusion.com/test_playerWIP.html
Je potřeba mít nainstalovaný Unity3d weplayer plugin (Windows a Mac)
Demo jsem narychlo převedl z Unity3d 2.6 na 3.0, je tam pár nefunkčních věci, třeba některé shadery. Už jsem to takto nechal, stejně na této hře už dál nepracuje. Momentálně věnujeme své úsilí něčemu jinému, sice menšímu, ale věřím, že to bude dobře zrealizovatelné.
Pokud by někdo chtěl, mohl bych udělat samostatnou PC verzi. Přes Wine by to mělo jít. Ale kvůli novému projektu chci hlavně testovat webovou verzi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 30. říjen 2010, 13:25:45 Předmět: |
|
|
Je to dobré.. pokud to není nějaký tutorial. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 30. říjen 2010, 14:20:01 Předmět: |
|
|
Pokud bych to měl procentuálně vyjádřit tak asi 10% scriptů pochází z několika ukázkových projektů Unity3d. Některé scripty posloužily jako základ pro další. Všechno ostatní, stejně jako veškerá grafika a animace, je naše. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 30. říjen 2010, 15:24:23 Předmět: |
|
|
pobavilo "vrávorající se" auto, když sem do něj hodil granátem.
EDIT: vrávoralo dopadem granátu, ne výbuchem _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 30. říjen 2010, 16:15:24 Předmět: |
|
|
No to auto si o to říkalo, protože celou dobu produkovalo jakýsi nechutný basový zvuk
Jinak možnosti toho Unity3D vypadají docela dobře _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 31. říjen 2010, 10:39:08 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
pobavilo "vrávorající se" auto, když sem do něj hodil granátem.
EDIT: vrávoralo dopadem granátu, ne výbuchem |
To je fičůra
Co rychlost spuštění? Stabilita hry a prohlížeče? Měl někdo nějaké problémy? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 31. říjen 2010, 11:21:39 Předmět: |
|
|
Kdyz jsem to zkousel na kompu s pripojenyma dvema monitorama, tak se mys nedrzela jen v okne aplikace, ale vyjizdela ven. Tim padem se neda poradne otocit. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 31. říjen 2010, 11:40:52 Předmět: |
|
|
Flash - to dela vzdycky - chce to hodit do full-screenu
Jinak na XPS M1210 s GF 7600 Go to je dost bida - celkem se to seka
skakani je takovy divny, obcas mi taky zmizi postava kdyz skacu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 31. říjen 2010, 14:55:14 Předmět: |
|
|
Zkusil jsem to na integrovaném Radeonu HD3200 a na Intel GMA950 a na obou přiměřeně v pohodě, u obou se sníží FPS při pohledu na ty bedny (na Radeonu úplně plynulé a pak lehce trhané, na Intelu v pohodě hratelné a pak dost trhané). Ty stíny, které mimochodem na Intelu neběží, jsou dost hnusné, přístě naklikej nějaké hezčí. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 1. listopad 2010, 09:10:33 Předmět: |
|
|
Mně to na GMA X4500 funguje docela v pohodě, plynule, i stíny se mi zdají být správně (i když nemám zrovna žádnou referenci od AMD nebo nV).
Klasické věci, které vytáčí jsou neprůstřelná okna (což je zajímavé, protože plech průstřelný je ) a nezbořitelné ploty, ale vzhledem k tomu, že je to tech demo je to nepodstatné.
Hlavně si u finální hry dobře ohlídejte velikost, protože už teď se to docela dlouho loaduje a objemy, které jsou tolerovatelné u stand-alone aplikací (10-100MB běžně, někdy i mnohem více) nejsou dobré u browser-based hry, tam to musí loadovat za pár vteřin. Ale Unity umí i stand-alone, tak si pak nakonec dobře vyberte. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 1. listopad 2010, 17:14:02 Předmět: |
|
|
Rychlost spouštění se mi zdá být dost rychlá na takovou hru. Se stabilitou taky nemám problémy. Těším se až to bude trochu víc dodělany.
Vypadá to jako remake Mafia 2  _________________ Žiju pro grafiku a animace... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 1. listopad 2010, 21:10:51 Předmět: |
|
|
To že vyjíždí myš pryč z okna při dvou monitorech, je teda blbý. Ale mám obavy, že s tím asi moc neudělám. Unity3d není bohužel opensource Byly i nějaký problémy s GUI. Marně by tam člověk hledal třeba vlastnost stretch. Přiznávám, že se tady toto demo spuští o něco déle. Není to ani tak chyba Unity3d. Může za to pár sprasenejch scriptů. Už jsem to nepředělával. Zkuste třeba http://starwars.lego.com/en-us/FunAndGames/CloneWars-Quest-For-R2D2.aspx/
Jinak budoucí projekt se budu snažit nacpat do webového prohlížeče za každou cenu. Už jenom kvůli snadné dostupnosti nebo nějakému tomu systému reklam na webu u hry Výhod to má mnoho. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. listopad 2010, 01:22:58 Předmět: |
|
|
Reklamy můžeš mít i ve stažitelné hře, mimochodem ne každý si nainstaluje plugin pro hraní těch her v prohlížeči. Prakticky dává počítač všanc cizí binárce takjakotak - Unity3D obvykle není na počítači odpředtím nainstalován, jako např. Flash, takže mu tam stejně ke stažení před tvou hrou vyskočí instalátor Unity. Mimochodem v tvém odkazu hra využívá trojkovou verzi přehrávače a tvé demo dvojkovou, takže i když jsem nainstaloval Unity kvůli tvému demu, hra na novém odkaze po mě chtěla nainstalovat Unity "znovu" (jiná verze). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jack M.A.X.
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 2. listopad 2010, 13:57:12 Předmět: |
|
|
Jako jasně, může to být problém. Ne každý tomu bude důvěřovat natolik, aby si onen plugin hned stáhnul. Mohla by tam být na webu krátká osvěta, co že je to zač. K čemu to slouží, aby to lidi nějak neděsilo, co že si to mají stáhnout
Stále věřím, že hra v prohlížeči, má prostě víc výhod než nevýhod. Co se týče Unity3d. Do jisté míry lze omezit pirátsví ( teda za předpokladu, že by to mělo být něco komerčního), jinak až se šíří jak chce. Soubor hry lze přímo vázat na adresu serveru. Nebo možnost propojení se sociálními sítěmi.
Problém může být objem dat k přenesení. Otázkou je, jestli třeba takových 100MB už není moc. Dalo by se to pořešit postupným streamováním na pozadí. Bohužel tato funkce je v Unity3d free částečně okleštěná. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 2. listopad 2010, 14:05:28 Předmět: |
|
|
No čekat na loading 100 MB u webové hry, to bych stránku už dávno zavřel . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|