Darkhunter
Založen: 15. 01. 2011 Příspěvky: 5
|
Zaslal: 16. leden 2011, 19:07:04 Předmět: ...::Tranquillien HCRP Projekt s NeL enginem::... |
|
|
...::Tranquillien HCRP Projekt s NeL enginem::...
Zdravím, před +- rokem jsme rozjížděli "HCRP" Server Tranquillien, který měl uspokojit všechny hráče, kteří chtějí silnější RP, ovšem dojeli jsme na DBC klienta, které se nedají měnit jinak než patchem, který by byl nelegální.
Pozn.: Já vím-Změna realmlistu a extrahování DBC je taktéž nelegální, ovšem je pro Blizzard ohrožením na nižším stupni, tudíž se jím Blizzard nezajímá.
Tak jsme se rozhodli, že se pokusíme vytvořit vlastní hru (How naive..). Našli jsme pár opensource enginů - abychom si na nich mohli postavit hru, ovšem všechny byly krom jednoho na FPS střílečky atd. Ten poslední se jmenoval NeL a byl napsán pro hru Ryzom - MMORPG.
Developeři tohoto enginu jsou s to pomoci, když si neví člověk rady-Ať už přichází na instalaci nebo jiné věci. K tomuto nemalému záchytnému bodu přispívá ještě k tomu fakt, že má desítky utilit, jak na 3D modely, tak na tvorbu map, což mě velice ohromilo, tak jsme se rozhodli, že přejdeme na tento engine - má spoustu stejného jako MaNGOS, nebo ještě lepšího.Toť vše, jak jsem se k NeLu dostal..
Teď přichází žádost k Vám-Toto, pokud poskládáme dostatečný tým, bude běh na dlouhou trať. Zatím máme potvrzené 4 vývojáře (K datu 16.1.2011) což je chabé číslo. O pár dalších se rozhoduje. Hledáme lidi, kteří jsou ochotni si máknout za cenu dobrého výsledku a případného ohodnocení připravovaným "systémem odměn", o tom si budete moci počíst níže. Pokud vás vyhlídka na takto jedinečný projekt zaujala, čtěte dále.
I náš prozatím ?nový Tranquillien- bude RP hrou, ve které by však RP nemělo být na úplné hranici s tím, že už i RP hráči se budou rozhodovat, zda hrát (Konečné smrti po 1. zabití atd.). Hlavně proto, že by měla být i místem pro začínající RP hráče, nebo hráče, kteří se teprve chystají vůbec RP objevit. Obecně-RP je takové, jaké si ho uděláš, ne jaké musí být, a když bude kvalita u hráčů, svět bude realisticky žít tak, jako tak.
Příběh jako takový, je prozatím v přípravě. Neberte to jako nezodpovědnost, rozjíždět toto bez příběhu, ale vzhledem k tomu, že bude třeba nejdříve zařídit jisté "zázemí", ve kterém se bude více pracovat, bude ještě času dost.
Teď proč byste k nám měli přejít:
1) Vlastníme serverové zařízení dostatečné k vývoji jakékoliv aplikace ( AMD Sempron 2,7GHz 4GB DDR2, linku 8/8mbit, Linux Ubuntu Server 10.10 ).
2) U nás naleznete nového nového, neotřelého a originálního, na čem ještě žádný český server neběží.
3) Budeme mít naprosto vlastní hru, u které nebude žádná část nelegální.
4) Milovníkům RP ve vašich řadách se může líbit, že cokoliv, co jste si přáli zrealizovat jinde (např. WoW) což nešlo, zde půjde, pokud si na tom máknete. --Příklad člověk si musí vzít teplé oblečení, když je zima, popřípadě mu hrozí nachlazení.
5) Dobrý a stabilní tým. (přinejmenším základ)
6) Odměnový systém po možném spuštění. (Znovu, vysvětlím dole)
7) Děláme na implementované fyzice ve hře pomocí OpenCL, který podporuje jak GPU nVidie, tak GPU a APU AMD.
Hra bude kompletně v češtině/slovenštině.
9) Nemáme předsudky ohledně ?přílišného mládí?-Bereme lidi jakéhokoliv věku, pokud splňují požadavky na člena týmu.
Specifikace NeLu:
1) Napsán v C++
2) Skripty v LUA
3) Využívá DB MySQL
4) Grafika v DirectX nebo OpenGL
5) Zvuk v DirectSound, FMOD, OpenAL a XAudio2.
6) Vlastní patching systém
Výhody NeLu:
1) Implementování jakýchkoliv knihoven.
2) 100%ně free, všechno můžeme předělat.
3) Jede pod licencí AGPLv3.
4) C++ a LUA jsou jako u MaNGoSu základními skriptovacími jazyky.
5) OpenGL i DirectX - hra se může hrát i na Linuxech a MACu
6) Vcelku dobrý grafický engine - grafika +- jako WoW.
7) Webová aplikace, která obsahuje spoustu věcí - od kontroly procesrů NeLu po mazání účtů.
Nižší nároky na počítač a připojení než má WoW.
Nevýhody NeLu:
1) Pro tým neznámý kód-Nejdříve je třeba jej zanalyzovat.
2) Průměrně složitá instalace a update.
3) Musíme vytvořit z 80% vlastní modely postav a dalších objektů ve hře, což bude asi největší problém. Proto hledáme přednostně grafiky ochotné pracovat pro tento projekt, a byli bychom rádi za kontakty na takovéto volné grafiky, či nadšence.
4) Toto není krátkodobá výzva k práci-Rozjíždíme něco absolutně nového, a pokud na to bude tým, jsme ochotni tomu objetovat delší časový interval. Jste ochotni to udělat také? Za výsledek by to stálo..
Koho hledáme:
1) 2D/3D grafiky
2) C++ developery
3) LUA Developera
4) OpenCL Dev
5) Webmastera a grafika pro naší homepage - http://tranquillien.cz
(Může být propojeno s 1) )
6) Nějakého mého zástupce - Člověk, který má čas skoro celý den, bude loajální a co nejvíc dostupný na ICQ/Skype/IRC. (Neznamená to přímé velení nad projektem, spíše tlumočníka s jistými pravomocemi)
7) Někoho, kdo by se staral a upravoval fórum + management system + wiki
Člověka, co umí malovat pěkné skicy na papír (Dle příběhu-Až časem)
9) Nějakého zdatného člověka, co by dokázal vytvořit hudbu pro hru
10) Člověka, který by dělal videa ze hry - natáčel a upravil (Dle příběhu-Až časem)
11) Sponzory . Vylepšovat nějakým tím cashem se dá vždy. Ať už jde o vybavení serveru, nebo motivaci developerů k práci.
12) Propagátory. To jsou lidi, kteří sic neumí nic, z požadovaných dovedností, ale dokáží nám pomoci sháněním nových členů týmu-Což bychom velice ocenili. Ať už znáte místo, které nám můžete doporučit k vyvěšení tohoto tématu, či přímo někoho schopného pracovat. Děkujeme za to.
(Tato funkce by měla být provázána s ostatními.. )
Jaké máme požadavky na členy týmu:
1) Cca 2hodiny denně stráví na práci na serveru. (Evidence zprovozněného, dlouhodobější omluvenky předem, přeci jen, máme cíl, tak jej nějak dosáhnout musíme)
2) Neodejde po týdnu - "že ho to nebaví". (Rozbíháme běh na dlouhou trať. Potřebujeme tým, jenž u této práce vydrží)
3) Není to žádný madafaka. (Nobrainy neberem)
4) Může pomoci s jednou z těch devíti věcí uvedených nad tímto odstavcem. (Nejlépe v kombinaci)
5) Nebude chtít peníze za práci (Zatím jedeme bez investic, ale určitě něco z toho bude časem - tu hru děláme pro zábavu, ne pro zisk.)
Systém odměn:
Teď by přicházel na řadu už zmiňovaný systém odměn. Jde o jakési ocenění práce jednotlivých devů. Ještě není přímo specifikováno, jakým způsobem by byl tento ?žebříček? bodován. Jde v podstatě o motivaci týmu k práci. Každý se svým kusem díla může posunout nahoru. Makáš? Tady máš odměnu. Makáš středně? Tady máš nějakou tu menší odměnu. Nemakáš vůbec? Pak můžeš jít.
Ze startu by tento žebříček v podstatě měl zaznamenávat to, jak se vůbec kdo snaží a odměnami by byly nějaké ty týmové pravomoce, možnost více zasahovat do vývoje i například v jiné sféře, než funguje zrovna tento člen týmu. Případně po spuštění by to mělo být alespoň částečné peněžní ohodnocení. (Malé částky, za ne přímo donate, ale spíše bonusové-Převážně RP itemy pro hráče, nebo při podpoře serveru někým, kdo se nebojí pustit nějakou tu kačku)
Možnosti kontaktování:
ICQ: 255341076
E-Mail: Dark_hunter@centrum.cz
Skype: Darkhunter...wtf
nebo zde na fórku
Nakonec nějaké ukázky z hry Ryzom, která využívá NeLu:
chtěl bych se zeptat, jak se tu dělá spoiler ?
Je to výzva-A výzvy neodmítáme. Co vy, přidáte se? Osud tohoto projektu může ležet právě ve vašich rukách. |
|