Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Koopaboy
Založen: 22. 04. 2010 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 17. leden 2011, 09:06:45 Předmět: Castle Windcross |
|
|
Castle Windcross je akcne RPG/plosinovka.Podla tradicie hier ako Metroid/Symphony of night nie su v hre ziadne leveli,cela hra ma jeden
velky svet s prekazkami ktore sa daju po ziskani urcitych predmetov prekonat.
Castle Windcross kombinuje tradicnu plosinovku s RPG prvkamy ako ziskavanie skusenosti,zvysovanie statusov,kupovanie skillov atd...
DOWNLOAD http://gamejolt.com/freeware/games/castle-windcross/files/castle-windcross/download/4315/5685/
|
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 17. leden 2011, 09:26:19 Předmět: |
|
|
jak dlouho trval vyvoj? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Koopaboy
Založen: 22. 04. 2010 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 17. leden 2011, 09:54:18 Předmět: |
|
|
Presne ti poviem pockaj.....od 22.2.2010 som vytvoril projektovy priecinok tak odvtedy az do minuleho tyzdna |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 17. leden 2011, 11:20:42 Předmět: |
|
|
To skrolování příběhu bez možnosti to přeskočit/urychlit je příšerné. Tenhle příspěvek jsem napsal během toho, jak jsem se nudil. A ten ClearType v písmu toho textu v rolišení 320x240 je fakt srandovní. Pak to teda dojelo a byl jsem ve hře - ale moc se to hrát nedalo. Skákalo to zrychleně a sekání na ty keříkové obludy nějak nefungovalo, nakonec mě zabily. A na závěr mi to zničilo kurzor myši ve Windows 7. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 17. leden 2011, 11:46:15 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
To skrolování příběhu... |
Až na zničení kurzoru v W7 bych se pod to mohl podepsat. Naštěstí hra šla hodin do režimu okna, tak jsem také mohl brouzdat na netu. Po chvíli jsem si i myslel, jestli se ten příběh nezasekl a neběhá ve smyčce.
Tedy rady už byly naznačeny, dát možnost přeskočení příběhu, udělat pohyby plynulejší (i to skrolování textu mi přišlo sekané) a možná zakázat procházení nepřátel, nebo udělat možnost couvání. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Koopaboy
Založen: 22. 04. 2010 Příspěvky: 6
|
Zaslal: 17. leden 2011, 18:30:16 Předmět: |
|
|
Ako myslis teraz prechadzanie nepriatelov?
Cuvanie je v hre ale musi sa ziskat ako sill...ale hej asi bude mudrejsie
dat to od zaciatku...a skipnutie prologou sa da tiez spravit,s tym pohybom neviem ci nieco spravim...opatchuje sa a bude |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 17. leden 2011, 20:55:15 Předmět: |
|
|
Co mě napadá, že by s pohybem mohlo být špatně. Pozice postav máš jako celé číslo, nebo jako float/double? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 18. leden 2011, 18:22:55 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
To skrolování příběhu bez možnosti to přeskočit/urychlit je příšerné. Tenhle příspěvek jsem napsal během toho, jak jsem se nudil. |
A jak se ti to povedlo? Já chtěl totéž (poté, co se mi podařilo to příšerné rozlišení přepnout do okna a doblikaly všechny 3 monitory a taskbary se zase přeskupily), ale ten RPG Maker engine při ztrátě focusu to skrolování intro textu pauznul _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 18. leden 2011, 22:49:39 Předmět: |
|
|
Mně to furt skrolovalo, i když po přepnutí zpátky to vypadalo, jakoby to projelo asi 3x (opakovaně tam projely ty samé obrázky). Ale po pár minutách to fakt dojelo (čekal na odklepnutí, aby šel dál). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Tovy
Založen: 11. 11. 2007 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 3. květen 2011, 13:21:17 Předmět: |
|
|
Na prvni pohled vypada dobre. Kdybys' ji trochu odladil, byla by to moc dobra hra a muzes ji i prodavat. Udelat ji trochu vice "casual" by pomohlo i hardcore gamesnikum. Kazdopadne gratuluji.
Poku by's chtel, mohu ti dat par rad ci nejak pomoci - Skype tovy_pt (ja se hrami zivim _________________ Pavel Tovarys, Producer
http://www.rakeingrass.com
http://www.300ad.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 3. květen 2011, 14:26:52 Předmět: |
|
|
Velmi pekny pixel art... Ale ma to kopec chyb. To pooomaaaleeee, nepreskocitelne intro na zaciatku je fakt zlo. Dalej to skakanie je velmi divne. Tiez mi nebolo uplne jasne, ako sa dostat do dveri. Vbehol som do prveho domceku, skocil som a vyletel som cez stenu do cierneho priestoru. Ale slo skocit i dnu Takze este opravit chybicky... _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|