Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
erik25
Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 28. leden 2011, 22:06:29 Předmět: Rada |
|
|
Cawte ako by som zrobil v Game maker aby sa mi objekt tocil za kurzorom ?
Za odpoved dakujem vopred |
|
Návrat nahoru |
|
|
Deluxe
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 28. leden 2011, 23:28:31 Předmět: |
|
|
No, ten nazev vlakna neni zrovna idealni , priste radeji neco konkretnejsiho nez "Rada".
V GM uz nejakou dobu nedemlam, ale snad muzu poradit aspon matematicky.
1) Potrebujes vektor od objektu ke kurzoru, takze neco jako:
vec = posMouse - posObj
2) Z tohohle smneru potrebujes ziskat uhel, to jde treba pomoci funkce tangents.
Konkretne v GM by mnela byt funkce ktreba bere argumenty x a y, vyresi problem s kvadranty.
To by bylo:
uhelObj = tan_v_gm(vec.x, vec.y).
3) Nastavit ten uhel objektu |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna