.[ ČeskéHry.cz ].
Nová česká adventura DARK DISHARMONY
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Chroust



Založen: 28. 03. 2011
Příspěvky: 25
Bydliště: Jihlava - Czech Republic

PříspěvekZaslal: 5. duben 2011, 05:05:10    Předmět: Odpovědět s citátem

OGI napsal:

Tvoje hra zaprve neni ani nahodou Adventura, nema to s adventurou nic spolecneho, je to pouze logicka hra a to jeste pokulhava na pli logiky.


Teda nejdřív jsem si říkal, že na to ani nebudu reagovat, ale nedalo mi to. Diky za tvou kritiku, ale ta zas nepřijde adekvátni mě. Jen pro informaci v zahraničí neexistuje nic jako Logická hra... ať koukám jak koukám na NG, Kongregate nebo Armor games, žádná taková kategorie neexistuje. Ten výraz je víceméně takovej českej výmysl. Je to regulerní Adventura point-n-click, o tom nejde vést spor. Co se týče zbytku tvého příspěvku, už na začátku jsem řekl, že beru, že to není bez chyby a případné výtky beru na vědomí - zúročím je v pokračování. Tak jaképak copak.
_________________
Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 5. duben 2011, 06:34:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Budu citovat anglickou wikipedii:
citace:
Components of an adventure game

Puzzle solving, or problem solving.
Narrative, or interactive story.
Exploration.
Player assumes the role of a character/hero.
Collection or manipulation of objects.


To první a poslední splňuješ, trojku - dejme tomu, ale dvojku prakticky ne (viz OGIho příspěvek) a čtyřku už vůbec. Tohle je point-and-click game.

A chtělo by to trochu sebekritiky, argumentace typu "to není bug, ale feature" a "je mi jedno, že to kritizujete, když mám výborné recenze" je poněkud zcestná...
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 5. duben 2011, 08:23:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Chroust, pokud se hodlas branit tim ze v naglictine nebo jinem jazyku takovyto druh her neexistuje, tak v tom pripade tvoje hra patri mezi Logic and puzzle games, neboli hadanka, rebus a hle i logicka hra. To ze ty jsi nekde nenasel ze takovato kategorie neexistuje, jeste neznamena ze opravdu neexistuje Wink
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 6. duben 2011, 23:04:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Imho uz samotne slovo Adventura (Adventure) znamena dobrodruzstvo, ktore v tejto hre akosi chyba. Hra je to pekna, ale netreba ju vydavat za nieco, cim nie je. A logicka hra by zas mala mat nieco spolocne s logikou. Schvalne, ci by bol niekto schopny DD prejst bez napovedy, cisto len na zaklade logickeho uvazovania. Pochybujem. Skus na chvilu zist z toho piedestalu, na ktory si sa sam postavil, a uvidis nedostatky.

Este raz opakujem, pekna hra, ale 100% suhlasim so vsetkym, co tu zaznelo od OGIho a inych.
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Chroust



Založen: 28. 03. 2011
Příspěvky: 25
Bydliště: Jihlava - Czech Republic

PříspěvekZaslal: 8. duben 2011, 19:44:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Můžete s tím nesouhlasit, můžete o tom diskutovat a přít se, ale to je tak jediné co s tím můžete dělat... Jen se zeptám, jak dlouho jste to vydrželi hrát? Herní čas se pohybuje od 45 - 1:30, přibližně tři procenta uživatelů použije nápovědu na youtube... takže se i najdou tací, co to dohrají bez návodu. viz zagooglete uvidíte.

PS: Hlavní hrdnina je přece bludička... a jestli vám teda tahle hra přijde jako puzzle, tak to vás dost lituji (bez urážky)
_________________
Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 8. duben 2011, 21:18:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Docela by mě zajímala, odkud máš ten údaj, že tři procenta využila návod? (to nemá být útočná otázka, opravdu mě zajímá, z čeho to počítáš)

A jestli máš nějakou statistiku i počtu dohrání ku počtu spuštění hry.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 8. duben 2011, 23:30:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Není mi jasný, proč se snažíš každou negativní kritiku vyvracet. Od toho tu tohle fórum přece je. Pochvalné ódy na tvou hru by byly fajn, ale pokud se chceš něco novýho dozvědět a naučit, jsou ti upřímně na hovno (to je dobrý akorát na honění ega(tm)). Lidi sem chodí proto, aby dostali hlavně odpověď na otázku: "Nedělám náhodou něco špatně?"
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chroust



Založen: 28. 03. 2011
Příspěvky: 25
Bydliště: Jihlava - Czech Republic

PříspěvekZaslal: 9. duben 2011, 13:11:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Houp napsal:
Docela by mě zajímala, odkud máš ten údaj, že tři procenta využila návod? (to nemá být útočná otázka, opravdu mě zajímá, z čeho to počítáš)

A jestli máš nějakou statistiku i počtu dohrání ku počtu spuštění hry.


Pokročilá metrika a API je nejlepší zpětnou vazbou, Houpe. Existuje mnoho nástrojů, jak tyhle data získávat třeba Flex. Samozřejmě tyhle data mám, přece si nemůžu dovolit, cucat to z palce.

Co se týče kritiky - myslel jsem si, že když to dám sem na "vývojářský forum" tak si odnesu nějaké cenné poznatky - praktické a použitelné, hlavně co se týká skriptu a podobných duchařin, který jsou možný zjistit až při publikování. K týhle kritice, že moje adventura není adventura apod., se stavím jako ke špatnýmu vtipu. Cejtím se spíš jako nějaký pošahaný vizionář než jako vydavatel, jehož kritikům dochází argumenty a tak za každou cenu rejou do samých základů... to mi opravdu nepřijde příliš konstruktivní.
_________________
Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 9. duben 2011, 14:47:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Game-play je neméně důležitá část hry, proto se hodí znát kritiku i této tímto směrem. Pokud je základ hry nepovedený, nemá smysl řešit např. nějaké skriptování.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chroust



Založen: 28. 03. 2011
Příspěvky: 25
Bydliště: Jihlava - Czech Republic

PříspěvekZaslal: 9. duben 2011, 15:19:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale dobrý, v pohodě, já nemám problém přijmout cizí názor jeli pravdivý, ovšem musím říct, že jsem se zde nic novýho nedozvěděl a když se zde na něco zeptám, odpověď stejně nedostanu. Gameplay je důležitá věc, nicméně se dá považovat za takovou pseudovědu bez axiomů - je těžké se o tom bavit. Poslyšte, mám třeba takový problém s kterým si lámu hlavu a to: Kombinace enterframů, podmínek a hittestů - totiž problém je, že ta kombinace při určitém zatížení nefunguje tak jak má resp. vykoání příkazů neproběhne v reálném čase případně neproběhne vůbec. Má s tím někdo zkušenost?
_________________
Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 9. duben 2011, 15:48:20    Předmět: Odpovědět s citátem

No obvykle hrám tohoto typu moc neholduju, ale nalákala mě na ni míra agrese v tomto vlákně Wink

Celkem se mi to líbilo v rámci toho žánru, který to zastupuje. Dohrál jsem to v podstatě bez návodu, akorát ke konci mi nějak nefungovalo zadání toho čísla, tak jsem musel spouštět video a pak to vyzkoušet zadat víckrát, nevím čím to bylo, možná nějaké neresetování stavu zadaného kódu?.

Všiml jsem si tam nějakých jazykových chyb - walkhrought, congratulation + ty věty na konci hry jsou minimálně nějaké kostrbaté.

Nevidím moc důvod, proč by to neměla být adventura, adventura se dnes říká víceméně věcem, které nezapadají do jiných škatulek a jednu dobu se hry, kterým se tak říkalo, vyznačovaly v podstatě právě klikáním na věci na obrazovce. Už samotný název "adventure" je dost vágní svým významem a to slovo nemá moc souvislost s tím, jak se v tomto kontextu používá.

K tomu gameplayi - jak jsem říkal, je to ten specifický žánr, který bych velmi odborně a erudovaně nazval flashové klikačky a taky vzhledem k tomu tu hru hodnotím. Dělá to i Amanita a vůbec se mi to nelíbí, je to nezajímavé a otravné (ok, Machinarium už v tom bylo lepší, už tam šlo i o jiné věci než pixelhunting + samozřejmě se nebavím o audiovizuálních a výtvarných kvalitách). Tvoje hra je z tohoto pohledu na tom ale lépe, ty akce mají většinou nějakou logiku a nepřišlo mi to jako vyložený pixelhunting.

Jo a že něco není věda a nemá axiomy neznamená, že se o tom nedá (nebo že to musí být těžké) bavit Smile A taky nevím co ses chtěl tady nového dozvědět jak píšeš, je to prezentace her, na dotazy (zvlášť technického charakteru) jsou jiné sekce na fóru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chroust



Založen: 28. 03. 2011
Příspěvky: 25
Bydliště: Jihlava - Czech Republic

PříspěvekZaslal: 11. duben 2011, 14:53:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Tomu říkám konstruktivní kritika! Atmosféra je v tomto vlákně přinejmenším hašteřivá. Díky za tvoje postřehy, Igore, za ty hrubky jsem se upřímně trochu zastyděl a podle toho aspoň upravil, těch pár zdrojů nad kterýma mám moc.

Ten kodovej zámek - tedy musí se zadat čísla na scéně zleva doprava, tak jak jsou na scéně a potvrdit křížkem. Ale teda můžeš tvůj problém trochu rozvést. Příště až budu používat ten zámek udělám ho jinak a to tak, že čísla budou variace bez opakování a po zadí třech se to samo potvrdí... je vidět, že lidem to dělá problém.

Konečně rozumný zhodnocení žánru adventura! Amanitadesign mě v tomhle dost inspirovala. Myslím, že to je takovej best team v čr v adventurách. To jsem poctěn, že někdo řekne, že jsem to udělal lépe, aspoň v tom gemeplayi. Jinak výtvarné prvky v těch je na tom samozřejmně líp, protože oni používaj bitmapový textury a malovanou grafiku, kdežto u mě je to krom pozadí samý vektor.

Dobrá dobrá, o gp se dá bavit, ale mě dost přijde, že každý člověk má na něj trochu jiný názor. Osobně si myslím, že když už novou hru, tak aspoň porušit nějaké zavedené standarty... asi si na to hráči těžko zvykají, nebo to neznají... nevim.

Ještě jednou díky za tipy a tuhle krititku. A hle právě vyšlo preview český verze. Zde došlo pouze k překladu textů, pár ingame nápisů a jedný hrdelní věty na závěru. Rád bych, že pokud si všimnete nějakých gramatických chyb nebo překlepů, pošlete mi prosím PM. Řeším to taky na fb.

FB Page
ČESKÁ VERZE DARK DISHARMONY
_________________
Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY


Naposledy upravil Chroust dne 14. duben 2011, 09:19:47, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 11. duben 2011, 19:57:14    Předmět: Odpovědět s citátem

hned v úvodu chci chytit bludičku, ta ale zajíždí do reklamy, klikl jsem a otevřel reklamní okno - je tohle záměr?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chroust



Založen: 28. 03. 2011
Příspěvky: 25
Bydliště: Jihlava - Czech Republic

PříspěvekZaslal: 11. duben 2011, 20:06:58    Předmět: Odpovědět s citátem

franz napsal:
hned v úvodu chci chytit bludičku, ta ale zajíždí do reklamy, klikl jsem a otevřel reklamní okno - je tohle záměr?


Ano, to je záměr jak aspoň částečně pokrýt náklady na vývoj hry.
_________________
Zahraj si novou českou adventuru DARK DISHARMONY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 11. duben 2011, 20:42:42    Předmět: Odpovědět s citátem

S tím kódem to už bohužel asi nerozvedu, nepamatuju si to přesně. To, že tam mám zadat ta čísla mi bylo jasné, ze začátku jsem nevěděl právě o tom křížku. Když jsem už o tom věděl, tak mi to prostě nešlo. Možná, že jsem se prostě nějak divně překlikl, ale nezdá se mi. Měl jsem takové podezření, že se ten zadaný kód možná neresetuje když vyjedu z té klávesnice.

Jinak s tou Amanitou - jo, máš gameplay určitě lepší než v Samorostech 1 a 2, ale to taky proto, že v nich upřímně byl ten gameplay dost o ničem Wink S Machinariem už je to jiné, to už je herně rozumnější a komplexnější výtvor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Mobilní hry, Flashové hry, Webové hry, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna