Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 11. květen 2011, 12:26:41 Předmět: OpenGL: podivné glTexImage2D |
|
|
Čau,
mám problém s načtením textury! :-) Dostal jsem chuť načíst texturu o velikosti 2048 x 2048 - RGB UNSIGNED_BYTE. Můj doteď funkční kód mě zklamal - textura je rozbitá - barvy přibližně sedí, ale zdá se, jako bych viděl jen část textury a ještě rozházeně (např. velký nápis přes půl textury uprostřed, vidět neni).
Ale teď přijde to zajímavé - když texturu načtu komprimovanou, vše je vpořádku, když načítám 1024x2048, také vše vpořádku, ale 2048x1024 je opět rozbité! Jakobych nemohl překročit šířku 2048, ale výšku ano. A ještě divnější je, že RGBA se taky načte jak má i při 2048 x 2048. Zkoušel jsem všelijaké internal formaty, včetně čísla "3" a bez výsledku. Nechápu to.
Z toho usuzuji, že data jsou načtena dobře a že část funkce glTexImage2D, která čte obrázek, funguje (jinak by internal format GL_COMPRESSED_... nefungoval).
Moje ATI X1600 by měla umět textury až do 4096 (pro formát RGB jsem dokonce ověřit přes GL_PROXY_TEXTURE).
Napadá Vás něco? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 11. květen 2011, 12:39:40 Předmět: |
|
|
Postni screenshot, jak vypadá ta rozbitá textura po vykreslení. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 11. květen 2011, 12:51:24 Předmět: |
|
|
Počkat - to se ti jako zobrazí celý šedý? Nikde ani část oranžové?
Co se stane, když to načteš jako GL_RGBA? _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 11. květen 2011, 12:59:47 Předmět: |
|
|
No, jako GL_RGBA, stejný výsledek. Ale pokud to načtu jako GL_COMPRESSED_RGBA_S3TC_DXT1_EXT nebo i GL_COMPRESSED_RGB_S3TC_DXT1_EXT, tak je vše vpořádku. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 11. květen 2011, 13:29:25 Předmět: |
|
|
Nevím. Buď je chyba u tebe nebo v driveru. Zkus to na jiném hardwaru. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 24. květen 2011, 01:44:35 Předmět: |
|
|
Mám ATI X1650, stejný čip, a problém nemám. Rozlišení do 4096x4096 úplně v pohodě, formát jakýkoliv, a to jak s kompresí tak i bez. Možná vada při výrobě? Možná chyba při vytváření kontextu? A nebo fakt ty drivery...
Kdyžtak pošli tu aplikaci, vyzkouším ji, jestli mi to taky bude dělat.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|